Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Als z'n neukertje zo ligt te bleren? Nee hoor, hij probeert het wel maar hij is klaarwakker.
Ja vind ik ook. Laat hem snel en hard uithalenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?
De douche is dichtbij...quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat een kutwijf is dat ook. Moet hij haar niet even laten afkoelen?
Het laatste.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:01 schreef Kaleddis het volgende:
Staat Mike op ontploffen of wil hij zonodig nog een bijdehande opmerking maken ?
ja das HEEEEL errugquote:
Vanwaar dat vraagteken? Of lees je de COS toch stiekum niet....?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:00 schreef Lobasca het volgende:
Ik moet het van de COS hebben , maar die idiote Russen stellen dus niks voor?
Ja dit soort dingen zeggen daar begint die Brian van te malen...quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub tegen Brian, zorg dat je kan slapen, want dat gaat vrijdag en zaterdag niet lukken .........
Nietquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Scandalous het volgende:
jezus, kap nou met die tyfus streamlock
Het lijkt erop dat Mikey het fysieke van Brian over moete nemen naar Huub toe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:05 schreef Scandalous het volgende:
zo, brian en mike praten, meteen streamwissel.
+1quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Scandalous het volgende:
jezus, kap nou met die tyfus streamlock
Omdat Brian werd aangepaktquote:
Nou inderdaad, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Omdat Brian werd aangepaktStel je voor
dat vermoeden krijg ik ookquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Disana het volgende:
Als dit niet is om Brian in bescherming te nemen... Brian mag niet aangevallen worden. De streamlock wordt vast gebruikt om ze tot de orde te roepen.
Huub rende naar Brian?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef grazygirl het volgende:
sl?? waarvoordat dan?
Mike was al weg bij Brian. Hij liep voordat Huub naar Brian ging al de slaapkamer uit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Mikey het fysieke van Brian over moete nemen naar Huub toe.
Iedereen ging los op Brian, zelfs Amanda.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef grazygirl het volgende:
sl?? waarvoordat dan?
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Huub rende naar Brian?
Jerry Springer 2008 reloaded
Zo'n idee heb ik ook. Mikey moet het fysiek opknappen voor Brian. Lijkt me gewoon iets door achter besloten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Disana het volgende:
Als dit niet is om Brian in bescherming te nemen... Brian mag niet aangevallen worden. De streamlock wordt vast gebruikt om ze tot de orde te roepen.
Huub ging wel uit bed ri. Brian...... maar zo half rennend/huppelendquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
SL... terwijl Huub gewoon naar Brian toe rende..... ik zag er zelf geen agressiviteit in iig
dit is wel leuk zo
Maar ligt opeens Jaap beneden en Huub, Eric en Claire in de MBRquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Prospera het volgende:
Straks liggen ze als lammetjes te slapen
Zag hem ook rennen...op Brian af.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.
Ik bedoel meer in het algemeen... Huub mag zich wel uitleven tegen Mikey. Brian is taboe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mike was al weg bij Brian. Hij liep voordat Huub naar Brian ging al de slaapkamer uit.
Elke keer als Huub discussie verliest veroorzaakt hij eens treamlock...quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2789976#2789976]donderdag 14 februari 2008 @ 02:07[/target] schreef margje het volgende:
Huub delft het onderspit ,met zijn grote muil
Wel waar, Huub sprong uit bed en liep naar Brian toe, maar was niet agressief.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is op zich goed. Lekker als vanouds.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:11 schreef agter het volgende:
[..]
Zag hem ook rennen...op Brian af.
Oh okee, dan heb ik dat gemist. Ze wilden natuurlijk alles voor zijn, inclusief Brian die opstuift en para wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:10 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub ging wel uit bed ri. Brian...... maar zo half rennend/huppelend
waarom quoten van VOL, je zit op FOKquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:11 schreef diedirk het volgende:
[..]
Elke keer als Huub discussie verliest veroorzaakt hij eens treamlock...
Kan de redactie daar niet eens iets aan doen of moet Huubje ten alle tijden beschermd worden?
Wellusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |