Mike was al weg bij Brian. Hij liep voordat Huub naar Brian ging al de slaapkamer uit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Mikey het fysieke van Brian over moete nemen naar Huub toe.
Iedereen ging los op Brian, zelfs Amanda.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef grazygirl het volgende:
sl?? waarvoordat dan?
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Huub rende naar Brian?
Jerry Springer 2008 reloaded
Zo'n idee heb ik ook. Mikey moet het fysiek opknappen voor Brian. Lijkt me gewoon iets door achter besloten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:07 schreef Disana het volgende:
Als dit niet is om Brian in bescherming te nemen... Brian mag niet aangevallen worden. De streamlock wordt vast gebruikt om ze tot de orde te roepen.
Huub ging wel uit bed ri. Brian...... maar zo half rennend/huppelendquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:06 schreef Desii het volgende:
SL... terwijl Huub gewoon naar Brian toe rende..... ik zag er zelf geen agressiviteit in iig
dit is wel leuk zo
Maar ligt opeens Jaap beneden en Huub, Eric en Claire in de MBRquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Prospera het volgende:
Straks liggen ze als lammetjes te slapen
Zag hem ook rennen...op Brian af.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Huub niet rennen, zelfs niet uit bed komen. Maar verbaal viel hij Brian wel aan, en ik denk dat dat simpelweg is verboden.
Ik bedoel meer in het algemeen... Huub mag zich wel uitleven tegen Mikey. Brian is taboe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mike was al weg bij Brian. Hij liep voordat Huub naar Brian ging al de slaapkamer uit.
Elke keer als Huub discussie verliest veroorzaakt hij eens treamlock...quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2789976#2789976]donderdag 14 februari 2008 @ 02:07[/target] schreef margje het volgende:
Huub delft het onderspit ,met zijn grote muil
Wel waar, Huub sprong uit bed en liep naar Brian toe, maar was niet agressief.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |