Ja, dat doen de andere gast spelers noooooit!quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, als Huub de ouders van Amanda en Selene ook zo over de tong mag halen, moet hij het ook kunnen incasseren al een ander dat met zijn ouders doet.
Toch blijft het fout dat dat kutgastspelertje Mikey zich er mee bemoeit.
kut mikequote:Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef Desii het volgende:
[..]
hmm hmmmga je mee, ga we hem de stuipen op het lijf jagen, zodat tie gelijk huilend door de poort vertrekt.
einde geen van beidequote:Op donderdag 14 februari 2008 01:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat denken jullie, einde Huub of einde Mikey ??
ik weet het antwoord al
Mike zei een paar keer: Huub je hebt de SOA's van je ouders overgenomen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:41 schreef akveor het volgende:
Laatste woorden van Huub waren iets van: Wat zei je nou?
Mooie OP Prosperaquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
Maar ok een OP in elkaar geflanst.
Dat zouden ze idd niet moeten doen. "Wij van Fok!"quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Ja, dat doen de andere gast spelers noooooit!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
Oy, heb ik net de rel gemist en nu een SL![]()
Foeiquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen complimenten vandaag, kreng
Plasser, bedanktquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:48 schreef Prospera het volgende:
Oy, heb ik net de rel gemist en nu een SL![]()
Ik denk dat Huub gewoon genoeg heeft van het zielige gedrag van Mikey en nu hij duidelijk partij kiest verdomt ie het dan ook nog langer hem te ontzien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat Mike geen speler is en zich toch overal mee bemoeit: stoken, afluisteren, doorvertellen, liegen, partij kiezen. Dat het irriteert dat zo iemand ook nog eens een grote bek gaat opzetten, kan ik me wel voorstellen.
Het lik-incident werd nog wel even aangesnedenquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:51 schreef schatje het volgende:
Jammer, het was weer zo'n mooi moment om over het doucheincident te beginnen.
Ze heeft vast zin in een sandwichje....quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:50 schreef diedirk het volgende:
Wat doet Claire daar nog in bed?
Heeft het meisje echt geen grijntje zelfrespect?
Vorige keer was ik erop tegen, nu kan het me geen reet meer schelen of ze elkaar de hersens inslaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, er is niet gevochten
Ben je boos, wrom danquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen complimenten vandaag, kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |