quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:31 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij gewoon eens vertellen waarom Huub zomaar iemand uit zijn bed mag trekken(mickey)
het zou toch absoluut niet meer fysiek mogen (afstand regel)
Moet er altijd weer voor huub een uitzondering gemaakt worden?
Het is genieten geblazen om het averechtse effect te zien van al die vuile maatregelen die de FEBO denkt te kunnen blijven nemen om rat en snollie buiten focus te houdenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die 200 streamers vermaken zich er prima mee zo te zien
Ik heb Mikey niet horen gillen: Afstand, afstand..... dus zal het wel binnen de regels zijn...quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:31 schreef diedirk het volgende:
Kan iemand mij gewoon eens vertellen waarom Huub zomaar iemand uit zijn bed mag trekken(mickey)
het zou toch absoluut niet meer fysiek mogen (afstand regel)
Moet er altijd weer voor huub een uitzondering gemaakt worden?
ik doe met je mee, kids zijn morgen weer vroeg wakker en die raampjes daar zie ik niet zo veel door, misschien moet palma ze eens laten lappenquote:
P: Jah doe ff lekker zellufquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:36 schreef grazygirl het volgende:
[..]
ik doe met je mee, kids zijn morgen weer vroeg wakker en die raampjes daar zie ik niet zo veel door, misschien moet palma ze eens laten lappen
prachtig toch streamers fokken en er nog dik poen mee verdienen ookquote:
tuuurlijk en terecht!!! ze werken tenslotte het hardst.. en om onder deze omstandigheden zulke geweldige tievie-beelden te kunnen leveren... hebben ze hun rust nodigquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:37 schreef neehe het volgende:
En wie mogen er morgen overdag weer slapen ?
Briandead en Amandel natuurlijk.
Amandel zal wel weer grieperig zijn.
dat alle streamers hun spaarcentje versms'n om huub te steunen en op die manier dit grote onrecht aan de kaak willen stellen ?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is genieten geblazen om het averechtse effect te zien van al die vuile maatregelen die de FEBO denkt te kunnen blijven nemen om rat en snollie buiten focus te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |