Nee, het is zeker niet leuk en de bescherming ligt er duimendik bovenop.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ook ,maar dat mogen we gewoon niet zienHet is zoooo opvallend, de hele dag mag iedereen alles tegen elkaar zeggen, en de ene keer dat Brian wordt aangesproken, -streamlock, uit met de pret
Dat is toch niet leuk meer.
In het normale leven benader je iemand als Brian dan ook niet zonder mes een flinke dolk op zak.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:19 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
hupert is zich heel bewust van de aanwezigheid van de beveliging
in het normale leven zou hij al 20 maal het ziekenhuis ingerost zijn
De SL beelden staan niet stil.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:17 schreef Loekster het volgende:
dit duurt wel heel lang-.-
De genade klap is dat Brian geboeid afgevoerd wordt... gun me dat pleziertje nou..quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom nog een week vakantie? De straat op smijten, hij ziet maar dat hij het redt met al zijn 'talenten'.
Hoe kan ik inzoomen en door het raam kijken?quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
Iemand een toepasselijk pause muziekje ?
En het personeel van de Wiite Bergen kan dan op Nowlive berichten wat ze onderling besprekenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:16 schreef akveor het volgende:
[..]
En dan een week in de Witte Bergen en dan de genade klap... oprotten met die spelbedervende paupers.
Hebben ze voor gestudeerdquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
Goed idee van de redactie he. 4 gastspelers in het spel, die helemaal op de hand zijn van Brian en Amanda. Fuck wat zijn ze toch geniaal.
Even de besturing van de cam hackenquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:23 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Hoe kan ik inzoomen en door het raam kijken?
heb het niet over brianquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
In het normale leven benader je iemand als Brian dan ook niet zonder mes een flinke dolk op zak.
Beurs was hij zeker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb het niet over brian
als hij zich zo irritant zou gedragen in het dagelijkse leven
is de kans klein dat hij nog zou leven
maar hupert is een beetje een lafaard hij durft zich alleen zo te gedragen onder het genot van een goede beveliging
die 200 streamers vermaken zich er prima mee zo te zienquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:24 schreef tipsch het volgende:
Goed idee van de redactie he. 4 gastspelers in het spel, die helemaal op de hand zijn van Brian en Amanda. Fuck wat zijn ze toch geniaal.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb het niet over brian
maar hupert is een beetje een lafaard hij durft zich alleen zo te gedragen onder het genot van een goede beveliging
voor zover ze het kunnen zien natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:28 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
die 200 streamers vermaken zich er prima mee zo te zien
Oh, daar zou ik een MOORD voor doen!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Even de besturing van de cam hacken![]()
Of een plaatje inzoomen, maar veel zul je niet zien denk ik.
Knap dat jij dit zo zeker weet. Je kent hem vast erg goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
heb het niet over brian
date een cameramanquote:Op donderdag 14 februari 2008 02:23 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Hoe kan ik inzoomen en door het raam kijken?
Of Jaap is gewoon wakker.quote:Op donderdag 14 februari 2008 02:25 schreef cobain94 het volgende:
De koelkast ging even open zag ik door het raam, dus het zal wel weer opgeklaard zijn..Als er al wat aan de hand was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |