Gast een t-shirt met dit weerquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, werk je hier tegenwoordig om de hoek dan?
Het is trouwens geen weer om in je t-shirt te gaan roken, het is nu écht te koud... Of zou ik gewoon moe zijn?
Nu gaat het wel weer, vanmorgen om half 7 echter nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast een t-shirt met dit weer
Haha dat kan ik me voorstellen jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nu gaat het wel weer, vanmorgen om half 7 echter niet
Sorryquote:
Te moe denk ik, zo koud is het nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uh, werk je hier tegenwoordig om de hoek dan?
Het is trouwens geen weer om in je t-shirt te gaan roken, het is nu écht te koud... Of zou ik gewoon moe zijn?
Lang verhaalquote:
Yay, ik sta er ook weer eens bijquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
My god!!
Dagcijfers van dinsdag 12 februari 2008 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 157 draculettetje
002. 113 Bellerophon
009. 078 WhiteLightning
029. 054 Sm0keZ
032. 051 Dr.Droxz
Nummer 2?!?!!![]()
Ah, relaxed, kom ff een sigaartje brengen dan, heb ik wel weer eens trek inquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Te moe denk ik, zo koud is het nou ook weer niet hoor
Ja, ik werk bij je om de hoek....
Ik ga nergens heen...quote:
Dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Yay, ik sta er ook weer eens bij
Toch zal ik die 2 dagen #1 (met ruim 300) voorlopig niet meer gaan halen
mijn beste vriend is maoriquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kia ora!
Kom je trouwens uit NZ, of vindt je dat taaltje gewoon leuk?
Whehehe tijd zat dusquote:
En hoe denkt deze beste man over de Haka?quote:
Helleuwquote:
hij kent er verschillenden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe denkt deze beste man over de Haka?
Zo kijk ik altijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo keek ik ook toen vanmorgen m'n wekker ging [afbeelding]
nee, dat niet. Hij heeft wel een paar tattoo's maar niet in zijn gezicht. Dat doen niet zo heel veel maori mannen meer trouwens. Niet als je nog een beetje fatsoenlijk aan werk wil komen daar iig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, heeft ie ook veel gezichtstattoo's e.d.?
Even serieus, we werken niet heel (heul, heul heeeeeeel!) ver van elkaar vandaan volgens mij...quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, relaxed, kom ff een sigaartje brengen dan, heb ik wel weer eens trek in
Lachen bij de Haka is toch "not done"? Tenminste... als je iemand uitlacht bedoel ik danquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij kent er verschillenden.![]()
Van de zomer gaan we (weer) bergsportkamp leiden in Italie, daar hebben we een keer in de week maori avond.
Eerst een bbq maori-stijl, dan vertelt hij over de geschiedenis van de maori en laat een aantal 'relikwien' zien. Daarna voert hij de haka uit, eerst alleen en dan met een aantal jongens en mannen die die week bij ons op kamp zijn, altijd weer vreselijk lachen, gaaf en die haka met al die lui elke keer toch weer indrukwekkend!
Wie niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo keek ik ook toen vanmorgen m'n wekker ging
Valt reuze mee toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even serieus, we werken niet heel (heul, heul heeeeeeel!) ver van elkaar vandaan volgens mij...
Vanaf hier ben ik in 6 minuten op sloterdijk.
Gast...quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even serieus, we werken niet heel (heul, heul heeeeeeel!) ver van elkaar vandaan volgens mij...
Vanaf hier ben ik in 6 minuten op sloterdijk.
als deelnemer niet nee. Als toeschouwer is het briljant om te zien hoe stuntelig de deelnemers zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lachen bij de Haka is toch "not done"? Tenminste... als je iemand uitlacht bedoel ik dan
Ik vind het geweldig om naar te kijken. Het is gewoon de meest pure vorm van intimidatie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
als deelnemer niet nee. Als toeschouwer is het briljant om te zien hoe stuntelig de deelnemers zijn
Maar wat zo bijzonder is, en dat bedoelde ik met het indrukwekkend in mijn vorige post, is dat na 3 of 4 keer oefenen, de deelnemers (en dat mogen volgens de traditie alleenmannen zijn) heel serieus zijn geworden, en gewoon fucking goed hun best gaan doen. John, mijn vriend dus, blijft zelf wel altijd serieus, en de uitdrukking in zijn ogen die gewoon vuur lijken te spuwen tijdens de haka en de daarbij gepaard gaande energie die van de haka groep af komt bij de uitvoering maakt dat het een heel indrukwekkend geheel wordt. De toeschouwers worden dan ook altijd heel stilletjes
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, maka is dus zoiets als dansen terwijl je elkaar de hele tijd boos aankijkt oid? Ik probeerde wat op youtube te vinden maar da's nog niet zo heel makkelijk blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik weet dat je moe bent, en dat je de groene nederlandse plantjes lekker vind,quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast...
Waar zit je dan, even wat specifieker? Nog in Westpoort of meer richting Haarlem, of Zaandam?
Probeer is te zoeken op Haka - All Blacksquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, maka is dus zoiets als dansen terwijl je elkaar de hele tijd boos aankijkt oid? Ik probeerde wat op youtube te vinden maar da's nog niet zo heel makkelijk blijkbaar
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Tinus (smokez) is nog niet wakkerquote:
[..]Ik was toch even bang dat je ging zeggen dat m'n moeder op youtube staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Ik had ook niet verwacht dat je koffie zou gaan halen, ga je dat dus alsnog voor ons doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was toch even bang dat je ging zeggen dat m'n moeder op youtube staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lolHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
Oja, da's waar ook...quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat je moe bent, en dat je de groene nederlandse plantjes lekker vind,
maar dat je nou ook al dement begint te worden![]()
(mompelt iets over een bedrijf dat medicijnen maakt, naast die "mooie" grote KPN toren)
Kan gebeuren tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus (smokez) is nog niet wakker
Sociaal van hemquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je koffie zou gaan halen, ga je dat dus alsnog voor ons doen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ik voorzie een aflevering bij Dr.PhillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Dr Phil speelde wel mee in die 'aflevering', maar ik betwijfel op dat op TV magquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een aflevering bij Dr.Phill
Heftuuugquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, dit is alweer de 3e ochtenddienst op rij!
En ik moet er nog twee
pppssssstquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook...
Hallo, verwacht nou niet dat ik álles kan onthouden he
Enne, had je die halve liter ether nou al voor me geregeld?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sgele zet een schaal koffie en thee weg. Droxz Specials includedTe Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Jaa, van die morfine wist ik dat je dat niet was vergeten, die moet er ook nog bijquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pppssssst![]()
Ik dacht dat je morfine wilde hebben, nou dan breng ik dat maar terug dan....
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mogguhquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
nouhou aan jullie heb ik ook niks......
[..]
lolJerry Jerry Jerry!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
ik zal van de week even thuis kijken of ik nog het filmpje kan vinden van afgelopen zomer op kamp. Kwaliteit was bout, maar wellicht laat het iets zien hoe het ging.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig om naar te kijken. Het is gewoon de meest pure vorm van intimidatie.
Ik vroeg dat, omdat ik een keer een filmpje zag waarop een vrouw een maori-krijger begon uit te lachen terwijl hij de haka deed.
hihi dank, zoals ik dus melde alweer verslapen en ben aan het twijfelen of ik nu als nog moet gaan werkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Hoe voel jij je vandaag?
[..]
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolwut
Thuis blijven is toch ook niet erg? Lekker rustig aan doen, beetje aanmodderenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dank, zoals ik dus melde alweer verslapen en ben aan het twijfelen of ik nu als nog moet gaan werken
Ja dat klopt, 1 waarbij ze een "keel doorsnij beweging" maken aan het einde, en degene zonder toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zal van de week even thuis kijken of ik nog het filmpje kan vinden van afgelopen zomer op kamp. Kwaliteit was bout, maar wellicht laat het iets zien hoe het ging.
De All Blacks gebruiken verschillende haka. hier 2:
http://www.youtube.com/watch?v=kd0kDxP04eI
http://www.youtube.com/watch?v=PKnUMaR5IkA
Meer traditioneel:
http://www.youtube.com/watch?v=c-lrE2JcO44
anyways, genoeg gehaka, ik moet aan het werk geloof ik
nee op zich niet, maar dat heb ik vrijdag en gister ook al gedaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Thuis blijven is toch ook niet erg? Lekker rustig aan doen, beetje aanmodderen
Sorryquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
Goede morgen! * Dr.Droxz zet speciaal voor draculettetje een lekker bakje mango thee neerquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
Dan moet je maar gaan hequote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee op zich niet, maar dat heb ik vrijdag en gister ook al gedaan
Wie zegt dan dat wij van waarde kunnen zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:06 schreef draculettetje het volgende:
Blijf nog even zo doorgaan en in je hoofd is het gerechtvaardigd om thuis te blijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:
dank dank
hmmm lekker koppie thee, maakt het nog aantrekkelijker om nu gewoon in mn bed te blijven
ha ha jij snapt hemquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blijf nog even zo doorgaan en in je hoofd is het gerechtvaardigd om thuis te blijven
Omgekeerde psychologie. Het is nu dus meer een gewetenskwestie. Als er niks te doen is, dan is het toch zinloos om te gaan? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha jij snapt hem
op zich vind ik ook dat ik het niet kan maken, voel me niet ziek ofzo
aan de andere kant, ik heb er toch geen werk en dan ben ik er rond 10.00 uur is het dan zo zinvol?
het is ook echt een gewetenskwestie, maar daar twijfel ik wel echt doorquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie. Het is nu dus meer een gewetenskwestie. Als er niks te doen is, dan is het toch zinloos om te gaan? Of zie ik dat verkeerd?
Slaap je dan beter 's nachts? Vaster? Misschien heeft het daarmee mee te maken. Dat je lichaam zich weer langzaam aan begint te herstellen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is ook echt een gewetenskwestie, maar daar twijfel ik wel echt door
gister voelde ik me ook er beroerd bij dus maakt het de stap makkelijker voor mij
de hele tijd dat ik zo slecht sliep ben ik ook gewoon gaan werken, maar op 1 of andere manier hoor ik mn wekker echt niet en wordt nu dus te laat wakker
aan de andere kant ben ik aan het reintegreren heb maar 3 uur op loonswaarde dus als ik vrijdag gewoon ga is er in dat opzicht niks aan de hand
Zie... je hebt wel wat aan onsquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
heb net jullie spoilers zitten lezen.....
ik moest lachen
Het is een gavequote:Op woensdag 13 februari 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
meeeeeeeen jullie gaan hard vandaag
Flauw, maar toch weer grappigquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:26 schreef draculettetje het volgende:
heb net jullie spoilers zitten lezen.....
ik moest lachen
Het kan zijn dat je gewoon ontzettend vast slaapt he.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
ik slaap op zich wel beter als de afgelopen 3 weken (als ik toen per nacht 2 a 3 uur slaap had was het veel)
maar of ik vaster slaap en daarom de wekker niet hoor? of omdat ik gewoon zoooo moe ben?
ik heb in ieder geval besloten om idd nog een dagje thuis te blijven, ff lekker niks
morgen gewoon weer hydro (dan hoef ik niet om 7.15 op te stan) en dan vrijdag weer aan het werk
Dan is het toch in orde, als je collega's er begrip voor hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
ja ben blij dat ik besloten heb al voelt het wel een beetje als spijbelen
maar wat ik gister zei, gelukkig heb ik lieve collega's die me wel begrijpen en die eigenlijk ook boos zouden zijn geweest als ze me vandaag hadden gezien
Ja lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
goede morgen![]()
even een kopje koffie halen
Biertje mag ookquote:
ja en nu ik nog geen nieuwe functie heb kan het nog wel, straks wordt het weer wat moeilijkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan is het toch in orde, als je collega's er begrip voor hebben
morgen! mag het ook thee zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
goede morgen![]()
even een kopje koffie halen
en het bier en de thee?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
hmm... wordt nu telkens bezig gehoudennog geen koffie gepakt.... nu maar ff snel dan
snak ernaar
Kopje thee voor mevrouwquote:
Daarom, nu kan het nogquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en nu ik nog geen nieuwe functie heb kan het nog wel, straks wordt het weer wat moeilijker
bier ? hoe, wat , waar , hoeveel ?quote:
thee is aanwezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |