Wie niet?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:30 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo keek ik ook toen vanmorgen m'n wekker ging
Valt reuze mee toch?quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even serieus, we werken niet heel (heul, heul heeeeeeel!) ver van elkaar vandaan volgens mij...
Vanaf hier ben ik in 6 minuten op sloterdijk.
Gast...quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even serieus, we werken niet heel (heul, heul heeeeeeel!) ver van elkaar vandaan volgens mij...
Vanaf hier ben ik in 6 minuten op sloterdijk.
als deelnemer niet nee. Als toeschouwer is het briljant om te zien hoe stuntelig de deelnemers zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lachen bij de Haka is toch "not done"? Tenminste... als je iemand uitlacht bedoel ik dan
Ik vind het geweldig om naar te kijken. Het is gewoon de meest pure vorm van intimidatie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
als deelnemer niet nee. Als toeschouwer is het briljant om te zien hoe stuntelig de deelnemers zijn
Maar wat zo bijzonder is, en dat bedoelde ik met het indrukwekkend in mijn vorige post, is dat na 3 of 4 keer oefenen, de deelnemers (en dat mogen volgens de traditie alleenmannen zijn) heel serieus zijn geworden, en gewoon fucking goed hun best gaan doen. John, mijn vriend dus, blijft zelf wel altijd serieus, en de uitdrukking in zijn ogen die gewoon vuur lijken te spuwen tijdens de haka en de daarbij gepaard gaande energie die van de haka groep af komt bij de uitvoering maakt dat het een heel indrukwekkend geheel wordt. De toeschouwers worden dan ook altijd heel stilletjes
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, maka is dus zoiets als dansen terwijl je elkaar de hele tijd boos aankijkt oid? Ik probeerde wat op youtube te vinden maar da's nog niet zo heel makkelijk blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik weet dat je moe bent, en dat je de groene nederlandse plantjes lekker vind,quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast...
Waar zit je dan, even wat specifieker? Nog in Westpoort of meer richting Haarlem, of Zaandam?
Probeer is te zoeken op Haka - All Blacksquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Maar eh, maka is dus zoiets als dansen terwijl je elkaar de hele tijd boos aankijkt oid? Ik probeerde wat op youtube te vinden maar da's nog niet zo heel makkelijk blijkbaar
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Tinus (smokez) is nog niet wakkerquote:
[..]Ik was toch even bang dat je ging zeggen dat m'n moeder op youtube staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Ik had ook niet verwacht dat je koffie zou gaan halen, ga je dat dus alsnog voor ons doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik was toch even bang dat je ging zeggen dat m'n moeder op youtube staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lolHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
Oja, da's waar ook...quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik weet dat je moe bent, en dat je de groene nederlandse plantjes lekker vind,
maar dat je nou ook al dement begint te worden![]()
(mompelt iets over een bedrijf dat medicijnen maakt, naast die "mooie" grote KPN toren)
Kan gebeuren tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tinus (smokez) is nog niet wakker
Sociaal van hemquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat je koffie zou gaan halen, ga je dat dus alsnog voor ons doen?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Ik voorzie een aflevering bij Dr.PhillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Dr Phil speelde wel mee in die 'aflevering', maar ik betwijfel op dat op TV magquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voorzie een aflevering bij Dr.Phill
Heftuuugquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, dit is alweer de 3e ochtenddienst op rij!
En ik moet er nog twee
pppssssstquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oja, da's waar ook...
Hallo, verwacht nou niet dat ik álles kan onthouden he
Enne, had je die halve liter ether nou al voor me geregeld?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Sgele zet een schaal koffie en thee weg. Droxz Specials includedTe Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Jaa, van die morfine wist ik dat je dat niet was vergeten, die moet er ook nog bijquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
pppssssst![]()
Ik dacht dat je morfine wilde hebben, nou dan breng ik dat maar terug dan....
[..]lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |