Abbo is ook goedkoperquote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef Wexy het volgende:
jemug wat is dat blad eigenlijk prijzig......
was me nog nooit opgevallen
Ik houd niet van slank, is niet lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was toen slank, ik ben nu euh... goed op gewicht
en als abbonee heb je hem eerder binnen... ik wacht nog steedsquote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Abbo is ook goedkoper![]()
20¤ voor 6 nummers.
Ik heb de ZijaanZij al... maar expreszo is wel goedkoper dan de ZAZquote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
20¤ voor 6 nummers.
is toch een vrij normale prijs voor een"glossy" ?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef Wexy het volgende:
jemug wat is dat blad eigenlijk prijzig......
was me nog nooit opgevallen
ik zit nog in mn omrekenfase naar de aloude gulden........quote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch een vrij normale prijs voor een"glossy" ?
ja dan moet je gewoon het complete tijdschiffen onderdeel in de winkel voorbij lopenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik zit nog in mn omrekenfase naar de aloude gulden........
WAT voor weekend?!?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat?! Een heel fokking weekend in de Ardennen en dan nog dit topic niet vol?!
ziet er smakelijk uitquote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
die valt hier op de deurmat...
Info?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Cybart het volgende:
Met 1,40 per nummer voor een witte envelop van 10 cent ben je zelfs nog duurder uit dan dat je het in de winkel koopt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
20¤ voor 6 nummers.
een fatsoenlijke glossy gericht op de homo-man (20-35)quote:
Wies de eigennaar, ik trouw meteen!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
Het huisje in de Ardennen was best relaxed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en niet hoeven kanovaren ?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die koe is trouwens in het bed van 1 van de dansers beland.Hij schrok zich helemaal kapot!
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die koe is trouwens in het bed van 1 van de dansers beland.Hij schrok zich helemaal kapot!
![]()
En hoeveel heeft dit wel niet gekostquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
We waren met 31 man/vrouwquote:Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef MrBrightside het volgende:
Da's niet echt meer een huisje te noemen
Volgend topic mag jij alles onderspuiten met Ikea, deal?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is dit voor een reclame topic zo...
Een reclametopic dus.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is dit voor een reclame topic zo...
6 bladen voor 20 euroquote:Op zondag 10 februari 2008 21:21 schreef Cahir het volgende:
Is er geen proefabbo op Expreszo mogelijk?
Expreszo zeer zeker.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben die homobladen ook boekenrubrieken?
dejavuquote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben die homobladen ook boekenrubrieken?
Makkelijk. We hadden zelfs nog een grote slaapkamer over.quote:
jij ook al?quote:
Jah :Squote:
Maar ik weet nu het antwoord...quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de knijp af en toe, maar in de GK zeer zeker wel
denk zal de vraag niet stellen anders kom ik weer zo dom overquote:
GayKrant?quote:
en en en en en en heb ik het goed?????????????quote:
tuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
en en en en en en heb ik het goed?????????????
ow.... het herkennen van de afkorting betekent toch niet dat ik oud ben he?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
jap denk het wel,
maar volgens mij is dat alleen voor oude gays
dat zou ik niet stellen, maar als je hem gaat lezen wel hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow.... het herkennen van de afkorting betekent toch niet dat ik oud ben he?
en restaurant in Amsterdam.......quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
en de knijp weet je dan ook vast wel ?
ja maar........... juist de jongeren moeten ook weten dat ze geaccepteerd worden in de homogemeenschap...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
expreszo
hoe triest ook de headline: "jonger dan ooit"
Leuk zo, pedo-marketing. Wat voor een achterlijk blad is het eigenlijk? Een of ander onzinnig blaadje voor jongeren, waarin de meest dozige dingen terug te vinden zijn, en waar iedereen het roerend eens is met elkaar over hoe tolerant we wel niet zijn, en hoe slecht homofobie wel niet is, en dat met een tikkeltje te veel pretentie over te brengen tussen de leeghoofdige rubrieken in die gaan over allerlei soorten hippe dingen voor pubers? Waar ze oud nieuwe bespreken alsof het relevant is?
Laat homoblaadjes alsjeblieft voor wat ze zijn, ze hebben weinig toegevoegde waarde, dus laat varen de pretentie en maak er een mannenblad van voor mannen die van mannen houden. Dus met een breed scala aan onderwerpen die op de man zijn toegespitst, dus geen boekje vol met onzinnige mode die niemand van boven de 16 meer wil dragen, of pakken die je alleen naar je werk aan kan, maar zaken zoals hardware en software, gadgets, een beetje mode, een rubriek hier en daar over een evenement of een groot feest, een globale aanpak wat betreft politieke stromingen, en dus niet een verouderd nieuwsbericht pakken als onderwerp voor een artikel over politici. Doe eens gek en gooi er wat vluchtige plaatjes in van mannen die half ontbloot een pagina sieren, een rubriek over sex waarbij mensen niet dezelfde vragen stellen als die in de Tina of de Break Out, maar iets dat volwassen is. Gooi er een zwik zaken over sport en fitness in, iets over voeding, en je bent klaar.
Dus eigenlijk gewoon Mens Health en een Wannahaves voor homo's, pleur er een agenda in, een overzicht van voorbije feesten, en een scheutje elsevier. Voila, klaar.
Maar dus niet Expreszo.
dat dusquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
expreszo
Leuk zo, pedo-marketing. Wat voor een achterlijk blad is het eigenlijk? Een of ander onzinnig blaadje voor jongeren, waarin de meest dozige dingen terug te vinden zijn, en waar iedereen het roerend eens is met elkaar over hoe tolerant we wel niet zijn, en hoe slecht homofobie wel niet is, en dat met een tikkeltje te veel pretentie over te brengen tussen de leeghoofdige rubrieken in die gaan over allerlei soorten hippe dingen voor pubers? Waar ze oud nieuwe bespreken alsof het relevant is?
Laat homoblaadjes alsjeblieft voor wat ze zijn, ze hebben weinig toegevoegde waarde, dus laat varen de pretentie en maak er een mannenblad van voor mannen die van mannen houden. Dus met een breed scala aan onderwerpen die op de man zijn toegespitst, dus geen boekje vol met onzinnige mode die niemand van boven de 16 meer wil dragen, of pakken die je alleen naar je werk aan kan, maar zaken zoals hardware en software, gadgets, een beetje mode, een rubriek hier en daar over een evenement of een groot feest, een globale aanpak wat betreft politieke stromingen, en dus niet een verouderd nieuwsbericht pakken als onderwerp voor een artikel over politici. Doe eens gek en gooi er wat vluchtige plaatjes in van mannen die half ontbloot een pagina sieren, een rubriek over sex waarbij mensen niet dezelfde vragen stellen als die in de Tina of de Break Out, maar iets dat volwassen is. Gooi er een zwik zaken over sport en fitness in, iets over voeding, en je bent klaar.
Dus eigenlijk gewoon Mens Health en een Wannahaves voor homo's, pleur er een agenda in, een overzicht van voorbije feesten, en een scheutje elsevier. Voila, klaar.
Maar dus niet Expreszo.
Expreszo is juist succesvol door NIET de doelgroep en onderwerpen te pakken die de WinQ en Squeeze al behandelen imho. Die bladen zijn er al, en jongeren hebben duidelijk behoefte aan een blad voor als je NET bezig bent met ontdekken wie je bent.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
og, soms heb ik het idee dat ik er nog minder in zit, ik leef denk ook wel in een grot ofzo...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
en restaurant in Amsterdam.......
verder ben ik pot dus heb ik een excuus dat ik niets ken met homoliteratuur er in
Zoals ik al zei.....quote:Maar verder heb je gelijk...
Kunnen ze niet een blad maken waar de ZAZ en de Expreszo en de GK en de ( knijp? )
samen komen en voor de volwassenen gemaakt worden.
nou zoals de manshealth of de wannahaves lijkt me wel wat jahquote:Op zondag 10 februari 2008 21:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.....
Gewoon een nieuw blad maken...
zo te lezen kun je wel 40 euro voor 8 nummers vragen... dus zelfs als je 1 per kwartaal uitbrengt komt er nog 20 euro per jaar binnen
Je kan ook in bad gaan slapen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
we gaan de 6de zieke nacht in, maar als ie wordt zoals de laatste 30 uur dan sla mij maar over, heb al 3 keer mijn bed verschoont om dat het doorweekt was van het zweten, zelfs mijn matras om moeten draaien.
dat dit mij gegund is vlak voor een belangrijke maquette presentatie op school...
En ik kan al niet eens een maquette fatsoenlijk bouwen.
ik voel me op mijn allerzieligst nu
dus veel blote mannen er in voor jou...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nou zoals de manshealth of de wannahaves lijkt me wel wat jah
Wat jij nou omschrijft hoeft nou weer geen homo-blad te zijn..quote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
expreszo
Maar dus niet Expreszo.
arme ziel! Kusquote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
we gaan de 6de zieke nacht in, maar als ie wordt zoals de laatste 30 uur dan sla mij maar over, heb al 3 keer mijn bed verschoont om dat het doorweekt was van het zweten, zelfs mijn matras om moeten draaien.
dat dit mij gegund is vlak voor een belangrijke maquette presentatie op school...
En ik kan al niet eens een maquette fatsoenlijk bouwen.
ik voel me op mijn allerzieligst nu
Als er zo'n blad als Cairon beschrijft zou komen hoeft dat toch niet te betekenen dat ExpresZo weg moet? Overal is een doelgroep voor.quote:Expreszo is juist succesvol door NIET de doelgroep en onderwerpen te pakken die de WinQ en Squeeze al behandelen imho. Die bladen zijn er al, en jongeren hebben duidelijk behoefte aan een blad voor als je NET bezig bent met ontdekken wie je bent.
Jij beschrijft gewoon de WinQ en Squeeze, vind ik.
Als Tha_Erik erin staat vind ik alles prima.quote:
Met stemgeluid?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als Tha_Erik erin staat vind ik alles prima.
Oh, de vervanger van Squeeze. Ik heb Squeeze opgezegd omdat het echt totaal pulp was geworden.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Cybart het volgende:
Daar gaat het toch ook om? Dat het een homoblad is dat eigenlijk niet voor homo's is? Of een regulier blad, maar dan voor homo's?quote:Wat jij nou omschrijft hoeft nou weer geen homo-blad te zijn..
sinds wanneer maakt een magazine ook geluid?quote:
En dan is de uitdaging ook wel om een blad te krijgen dat ook nog eens interessant voor vrouwen is....quote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook om? Dat het een homoblad is dat eigenlijk niet voor homo's is? Of een regulier blad, maar dan voor homo's?
Maar de menshealth is toch eigenlijk ook een homoblad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook om? Dat het een homoblad is dat eigenlijk niet voor homo's is? Of een regulier blad, maar dan voor homo's?
denk jij nooit na over hoe degene zal praten als je een foto ziet?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt een magazine ook geluid?
Als een homoblad niet voor homo's bedoeld is, is het het toch geen homoblad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Gewoon niet van die stereoHomo opmerkingen..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als een homoblad niet voor homo's bedoeld is, is het het toch geen homoblad?
Alsof er homobladen zijn die dat wel doenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
Gewoon niet van die stereoHomo opmerkingen..
roze handtasjes enzo...
en tinkiewinkies
die kus is fijn, maar je moet me niet nog misselijker makenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als Tha_Erik erin staat vind ik alles prima.
Oh, maar dat mag best, dat had Squeeze in de goede tijd ook. Maar ook serieuze, niet specifiek homo, onderwerpen. Gadgets, auto's, sport..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
Gewoon niet van die stereoHomo opmerkingen..
roze handtasjes enzo...
en tinkiewinkies
Ben je nu bewust aan het doen of je het niet snapt?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof er homobladen zijn die dat wel doen
Volgens mij omschrijf je Winqquote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
ik wil me niet schamen als ik een blad lees.
Jeweetwel, een blad wat bordevol met echt nichterige onderwerpen staat waarmee ik me amper kan identificeren omdat er naast de hopeloos leeghoofdige pulp ook een of andere socio-politieke agenda wordt nagestreefd.
Nee dank je, als ik een homoblad zou lezen, dan las ik er een met een brede instelling, die de doelgroep serieus neemt en dus onderwerpen presenteert die de hele doelgroep kunnen boeien. Dus de gadgets en de mde, naast de voeding en de fitness, met een rubriek over sex en relaties en watnogmeer, zonder af te dalen naar het niveau van een of ander gaar puberblad als het aankomt op seks.
daarom moen ik hem toch ook juistquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
jap denk het wel,
maar volgens mij is dat alleen voor oude gays
dat bedoel ikquote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
Jeweetwel, een blad wat bordevol met echt nichterige onderwerpen staat waarmee ik me amper kan identificeren omdat er naast de hopeloos leeghoofdige pulp ook een of andere socio-politieke agenda wordt nagestreefd.
Nee dank je, als ik een homoblad zou lezen, dan las ik er een met een brede instelling, die de doelgroep serieus neemt en dus onderwerpen presenteert die de hele doelgroep kunnen boeien. Dus de gadgets en de mde, naast de voeding en de fitness, met een rubriek over sex en relaties en watnogmeer, zonder af te dalen naar het niveau van een of ander gaar puberblad als het aankomt op seks.
met een leuke grap er bij.. bijvoorbeeld een driehoekje op zn kop ala teletubbiequote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Een hunk in onderbroek als cover: done of not done?
Jap maar die gedachte hoeft toch niet waarheid gebaseerd is.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
denk jij nooit na over hoe degene zal praten als je een foto ziet?
Of gaat het jou echt alleen om het toetje?
Ben je al naar de dokter geweest?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
die kus is fijn, maar je moet me niet nog misselijker maken
de boodschap over Thaerik was de eerste keer al duidelijk
ja ik ben chaggie
Sorrie, een knuffel!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die kus is fijn, maar je moet me niet nog misselijker maken
de boodschap over Thaerik was de eerste keer al duidelijk
ja ik ben chaggie
lachen!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
met een leuke grap er bij.. bijvoorbeeld een driehoekje op zn kop ala teletubbie
jij blijft dus volhouden dat die zachte ch er niet is....quote:Op zondag 10 februari 2008 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap maar die gedachte hoeft toch niet waarheid gebaseerd is.
mode en cultuur, tuurlijk hoort sex daar ook bij, maar natuurlijk ook recepten en uitgaanstips, wat te denken over actualitieten en wereldnieuws en sport, auto's en dat allemaal in een blad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
Waarom niet? Zolang het maar niet te is.. niet zo'n overdreven bodybuilder met zo'n minimaal stukje stof.. ik weet niet wat ik dan het ergste vind..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Een hunk in onderbroek als cover: done of not done?
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij blijft dus volhouden dat die zachte ch er niet is....
Uitgaanstipsquote:Op zondag 10 februari 2008 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mode en cultuur, tuurlijk hoort sex daar ook bij, maar natuurlijk ook recepten en uitgaanstips, wat te denken over actualitieten en wereldnieuws en sport, auto's en dat allemaal in een blad?
Cairon, HOMO'S zijn geen doelgroep, homo's bestaan uit doelgroepen
gave hotlinkquote:
slaap lekker!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. Weekendjes weg zijn vernoeiend
sweet dreamsquote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
he grappig.... nu zie ik hem welquote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
http://dikkedeur.dyndns.org/~shantak/img/YMCA.jpg
kopieren en plakken
truste prulquote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
waarom niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uitgaanstips![]()
Recepten kan werken, maar dan moet je het simpel houden. Bijvoorbeeld "hoe maak je een goed ontbijt dat snel te maken is?". En niet een 6 gangen menu voor in de avond.
Hoe kook ik een aardappel?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uitgaanstips![]()
Recepten kan werken, maar dan moet je het simpel houden. Bijvoorbeeld "hoe maak je een goed ontbijt dat snel te maken is?". En niet een 6 gangen menu voor in de avond.
ik kan het plaatje niet zien en heb dus geen meningquote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
he grappig.... nu zie ik hem wel
vind het plaatje afgezaagd
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
Hoe kook ik een aardappel?
Hoeveel zout moet er op een stronkje broccoli?
Simpel genoeg?
Ik zelf soms ook wel... heb vorige week de eerste stronk broccoli gekookt... wist ik veel hoe.... dus ik stond bij de buren te vragen hoe ik dat ding moest kokenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
Zoiets zou ik gelijk aan mijn moeder geven, die ken het wel gebruiken
wat is broccoliquote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
Hoe kook ik een aardappel?
Hoeveel zout moet er op een stronkje broccoli?
Simpel genoeg?
Truste!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga ook slapie doen.. morgen weer een lange, drukke dag..
maar dan anders...quote:
ow een preiquote:
FOTO'S!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
maar dan anders...
enneuhm 108 jaar ja inderdaad.. maar nog wel het uiterlijk van een 18jarige
zo ziet het er wel naar uitquote:Op zondag 10 februari 2008 22:52 schreef Cahir het volgende:
hmz..
Tomasso en Zakje een potentieel stelletje?
doe jij aan vissen?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:54 schreef Cahir het volgende:
Bah even morgen al mijn vis-spulle dumpen
Nee, 4 jaar geleden wel.. maar mijn ouders verzamellen alles wat ik dump, al mijn speelgoed toen ik nog 1 was ligt onder hun bed "ja das zonde om weg te gooien"quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
expreszo, van die blaadjes mochten wij op school niet ontvangen, zelfs niet in een witte envelop
squeezequote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
en restaurant in Amsterdam.......
verder ben ik pot dus heb ik een excuus dat ik niets ken met homoliteratuur er in
afkortingenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik lees gewoon de FHM.
de narcis niet genoeg??quote:
zat je intern ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
expreszo, van die blaadjes mochten wij op school niet ontvangen, zelfs niet in een witte envelop
Jij woonde in een kutterige dorp als dat die van mij?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
For Him Magazinequote:
wat heeft school te maken met wat je thuis als post gaat krijgen??quote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij woonde in een kutterige dorp als dat die van mij?
Boarding school zwitserland en zo snap jequote:
Tomasso heeft al een bf, is al gezegd.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:52 schreef Cahir het volgende:
Tomasso en Zakje een potentieel stelletje?
Dat maakt het hele verhaal alleen maar leukerquote:Op zondag 10 februari 2008 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tomasso heeft al een bf, is al gezegd.
Ik vind het wel leuk, maar kan het niet zo. Mijn moeder heeft zelfs nog nooit een taart/cake gebakken... Maar goed er zijn wel meer dingen waarin ze heeft tekortgeschoten in mijn opvoedingquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn homo's die wel kunnen koken en het nog leuk vinden ook, jammer dat Ang3l al slaapt, die kon het bevestigen
havermoutquote:
ik kan nog geen ei bakken, maar zou het wel eens willen leren, maar niet van mijn moeder die kan ook nog geen ei bakkenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar kan het niet zo. Mijn moeder heeft zelfs nog nooit een taart/cake gebakken... Maar goed er zijn wel meer dingen waarin ze heeft tekortgeschoten in mijn opvoeding
jeutje, waarom een kostschool?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Boarding school zwitserland en zo snap je
mensen had ik al gemeld dat ik al misselijk was, dus Puhleasequote:
uit overlevingen weet ik dat jij een fantastische beenham in cola kan klaarmakenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn homo's die wel kunnen koken en het nog leuk vinden ook, jammer dat Ang3l al slaapt, die kon het bevestigen
Ik heb een baan waar ik elke dag voor 7 a 8 man moet koken, dus dan leer je het wel....quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kan nog geen ei bakken, maar zou het wel eens willen leren, maar niet van mijn moeder die kan ook nog geen ei bakken
jij kan water nog laten aanbranden ?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kan nog geen ei bakken, maar zou het wel eens willen leren, maar niet van mijn moeder die kan ook nog geen ei bakken
In cola??quote:Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit overlevingen weet ik dat jij een fantastische beenham in cola kan klaarmaken![]()
"stopt TMM met een warme kruik terug in bed en zet kopje kippensoep op nachtkastje"quote:Op zondag 10 februari 2008 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mensen had ik al gemeld dat ik al misselijk was, dus Puhlease
Omdat ik zooo lief wasquote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jeutje, waarom een kostschool?
Uit wat voor een familie kom je dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Omdat ik zooo lief was, nee serieus is vrij normaal in mijn familie
ik kan wel de espresso machine bedienen, dat is toch genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kan water nog laten aanbranden ?
Eentje met een mamma,pappa,broer,zus,neef,tante,oom,oma,opaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uit wat voor een familie kom je dan?
sssstttquote:
Oke laat ik het zo zeggen: uit wat voor een (sociaal) milieu kom je?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Eentje met een mamma,pappa,broer,zus,neef,tante,oom,oma,opa
hoe bedoel jequote:Op zondag 10 februari 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uit wat voor een familie kom je dan?
als ik de hele tijd in bed lig wordt mijn rug zo brak, dus ik probeer zo lang mogelijk op te blijven eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stopt TMM met een warme kruik terug in bed en zet kopje kippensoep op nachtkastje"
Hamsters zijn stom, je hypothese ontkrachtquote:
Jij bent stomquote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hamsters zijn stom, je hypothese ontkracht
Dank je!quote:
wat denk je zelfquote:Op zondag 10 februari 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen: uit wat voor een (sociaal) milieu kom je?
quote:
Ik laat me verassenquote:
Tv kijkze!quote:
ok laat ik het zo zeggen het is geen arbeidersklassequote:
Denk een tig keer modaal?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok laat ik het zo zeggen het is geen arbeidersklasse
toen ik klein was had ik dat heel vaak dat ik dagenlangs niets binnen kon houden, dan kreeg ik gekookt water te drinkenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik de hele tijd in bed lig wordt mijn rug zo brak, dus ik probeer zo lang mogelijk op te blijven eigenlijk
net zoals ik probeer zo veel mogelijk te eten, zolang het binnen blijft kan ik er van aansterken
trouwens een goede tip die ik vannacht op het internet op deed
als je niets kunt binnen houden moet je water met suiker en zout drinken dat houdt vocht vast
zoiets ja.quote:
Een zoutige bruine vloeistof om je eten(soep) meer smaak te geven, maggiequote:
* stuitert mee*quote:Op zondag 10 februari 2008 23:49 schreef Yonah het volgende:
*stuitert*
sorry ken het niet. Als je soep geen smaak heeft is hij niet goed bereid tochquote:Op zondag 10 februari 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een zoutige bruine vloeistof om je eten(soep) meer smaak te geven, maggie
dank u weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://nl.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Maggi
goedzo!!quote:
Ook niet gezoend?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Zakje het volgende:
Ik wil bij deze graag zeggen dat hoewel ik zeer gezellig iets gedronken heb met Tomasso, we geen stelletje zijn of iets van die trant, die vervelende speculaties zijn hoogst irritant
.
Jap is ook iets voor arbeidersgezinnen dus het kan goed kloppen dat je het niet wistquote:
speculaties en roddels willen we niet horen, echte stories graag tot in detail. Nee seriues ik weet wat je bedoelt er zijn hier mensen die vanalles aannemenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Zakje het volgende:
Ik wil bij deze graag zeggen dat hoewel ik zeer gezellig iets gedronken heb met Tomasso, we geen stelletje zijn of iets van die trant, die vervelende speculaties zijn hoogst irritant
.
Zucht...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap is ook iets voor arbeidersgezinnen dus het kan goed kloppen dat je het niet wist
om Zakje te helpen wordt er een stemmig muziekje aangezetquote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Zakje het volgende:
.
Ik heb wel wat zwitsers geproefd maar dat was wat andersquote:Op maandag 11 februari 2008 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij juist wel vertrouwd was met het assortiment van het Zwitserse Nestlé
Jap ik weet het, maar het was zo'n gemakkelijk inkoppertje...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zucht...
Wat generaliserend weer...
Oh bah ik ben je opmerkingen soms echt zat, misschien ben ik de enige, maar tochquote:Op maandag 11 februari 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb wel wat zwitsers geproefd maar dat was wat anders
het was toch niet als belediging bedoelt anders ben ik nu kwaadquote:Op maandag 11 februari 2008 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap ik weet het, maar het was zo'n gemakkelijk inkoppertje...
Details zal ik niet op in gaan, ik zie er geen reden toe, maar we hebben gewoon afgesproken om wat te gaan drinken in Strano, voor de lol. Om kwart over 12 pakte hij de laatste tram en belde judith of ik naar schouwburgplein kwam, om vervolgens naar de regenboog te gaan, waar ik nooit meer kom vanaf nuquote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
speculaties en roddels willen we niet horen, echte stories graag tot in detail. Nee seriues ik weet wat je bedoelt er zijn hier mensen die vanalles aannemen
en ik bedoelde toch echt iets te eten daar, dus voordat je te ver door gaat denkenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh bah ik ben je opmerkingen soms echt zat, misschien ben ik de enige, maar toch
Het smaakt een stuk zouter hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je kan zo de assistent van Thomas wordenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Yonah het volgende:
mijn ADSL werkte binnen 15 minuten, de kop heeft nog helemaal stroom, voor zover bekend zijn er nergens enige slachtoffers gevallen en ook al het verkeer rijd gewoon ongestremd..
my god.. ik ben geweldigstroeks
die deed toch de tuinen?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan zo de assistent van Thomas worden
of toneelspeler zoals jij heterootje neerzet![]()
sweet dreams voor jequote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga slapen! Zakje succes met je nieuwe verovering! En de rest ook een goede nachtrust toegewenst!
heb het even voor je opgezocht, is erg lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh bah ik ben je opmerkingen soms echt zat, misschien ben ik de enige, maar toch
thanx! Moet nog even denken waar overquote:
Tho*kreun*mas!quote:Op maandag 11 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan zo de assistent van Thomas worden
of toneelspeler zoals jij heterootje neerzet![]()
Hüttenkasequote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het smaakt een stuk zouter hoor
wie is thomas ?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:16 schreef Yonah het volgende:
[..]
Tho*kreun*mas!
ik zou zes keer per kwartier klaarkomen..
lodewijk doet de tuinen, Thomas is de handyman
Zwitserse room vlaaiquote:Op maandag 11 februari 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
de nieuwe rob verlinden van eigen huis en tuinquote:
en dat is ?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die leuke handige jongen van eigen huis en tuin!
ja wie zou zich niet aan z'n handige handjes willen toevertrouwenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:16 schreef Yonah het volgende:
[..]
Tho*kreun*mas!
Als ik dit ga maken, ga ik me minder aan jou ergeren?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb het even voor je opgezocht, is erg lekker
http://www.about.ch/culture/food/zuercher_geschnetzeltes.html
Ik vind Lodewijk echt tig keer leuker! (en die heeft de groene vingers, dat is ook wel handigquote:Op maandag 11 februari 2008 00:16 schreef Yonah het volgende:
[..]
Tho*kreun*mas!
Oh bah nee, hij komt nogal dommig over in die tekst , ik val op slimme mensenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gay.nl/article/1918//KJHA?_%7C_Ohreally!
Zakje, ik ben er uit, volgens mij is dit de ideale partner voor jou
waar je al niet aan denkt als je ziek bent he
nee maar je hebt wel wat lekkers te etenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik dit ga maken, ga ik me minder aan jou ergeren?
hij is echt super intiligentquote:Op maandag 11 februari 2008 00:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh bah nee, hij komt nogal dommig over in die tekst , ik val op slimme mensen.
ok ik heb al in jaren geen tv gekeken en al zeker geen nederlandse dus vandaar, maar als thomas echt lekker is moet ik misschien eens een satalite aanschaffenquote:
He, wat jammer. Dacht ik eindelijk dé oplossing gevonden te hebben...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar je hebt wel wat lekkers te eten
Dat blijkt niet uit de tekst, ik quote:quote:
quote:Niet altijd gaat Paul, die nu Havo 4 overdoet, met een even grote glimlach naar school, want er zijn ook echt een paar “strontvakken”.
quote:Paul: “Ik vind wis-, natuur- en scheikunde niet echt leuk en tekenen en handenarbeid is echt nutteloos. Die zouden keuzevakken moeten worden.” Doet jullie leraar niet iets met kunstgeschiedenis? "Ja, maar dat interesseert me niets; gewone geschiedenis vind ik wel interessant."
quote:Waarom is Eindhoven zo tof? "Omdat PSV daar voetbalt en de mensen er gemoedelijk zijn, zoals in heel Brabant en ik ben ook best trots op Philips. Ik ben een echte PSV-supporter. Ik houd er niet van om naar andere achterlijke sporten te kijken, zoals hockey.”
Geef mijn portie maar aan fikkiequote:Ik hoor dagelijks opmerkingen van wat ik dan maar noem 'zielige mensen'. Maar ik heb altijd wel een opmerking terug hoor. Ik heb een keer iemand op zijn smoel getimmerd. Hij had echt mijn grenzen met zijn getreiter overschreden, maar ik ben echt niet agressief maar soms is ook bij mij de maat vol.
nergens voor nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik heb al in jaren geen tv gekeken en al zeker geen nederlandse dus vandaar, maar als thomas echt lekker is moet ik misschien eens een satalite aanschaffen
Sweet Dreams voor meneer Tquote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
He, wat jammer. Dacht ik eindelijk dé oplossing gevonden te hebben...
No hard feelings, maar ik erger me soms gewoon aan jou typische cliché gay-antwoorden.
Ik ga slapen daaag
Dat is inderdaad niet erg intelligent te noemen nee...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de tekst, ik quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geef mijn portie maar aan fikkie.
Lijkt mij nou echt het toonbeeld van de ideale schoonzoonquote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de tekst, ik quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geef mijn portie maar aan fikkie.
slaap zacht en droom fijn, en nee dit is geen cliche antwoordquote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
He, wat jammer. Dacht ik eindelijk dé oplossing gevonden te hebben...
No hard feelings, maar ik erger me soms gewoon aan jou typische cliché gay-antwoorden.
Ik ga slapen daaag
ach tv doet me ook niet zoveel, alleen R klaagt weleens dat ik een TV heb gekocht en die na een half jaar nog niet aangesloten heb en hij weer het nieuws mist.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nergens voor nodig
er is www.uitzendinggemist voor de publieken
en rtl en sbs hebben ook zo'n service
toch niet zomaar opeensquote:Op maandag 11 februari 2008 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ben ik opeens T? prima![]()
Trusten!
Dat hoeft natuurlijk niet...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:36 schreef Yonah het volgende:
tsja.. intelegentie is subjectief..
Oh vertrouw me, ik ga er nooit voor zitten, maar als ik zo en passant Thomas op 4 bezig zie met al die zware gereedschappen blijf ik wel eventjes staan kijken hoorquote:
www.detelegraaf.nlquote:Op maandag 11 februari 2008 00:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach tv doet me ook niet zoveel, alleen R klaagt weleens dat ik een TV heb gekocht en die na een half jaar nog niet aangesloten heb en hij weer het nieuws mist.
daar heb je toch internet voor ?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach tv doet me ook niet zoveel, alleen R klaagt weleens dat ik een TV heb gekocht en die na een half jaar nog niet aangesloten heb en hij weer het nieuws mist.
excactquote:Op maandag 11 februari 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heb je toch internet voor ?
denk niet dat ie dat kan lezenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
www.detelegraaf.nl
en weet ik veel welke kranten nog meer....
uiteindelijk niet, maar meestal welquote:
Daar heeft ie dan ook wel een beetje gelijk in...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk niet dat ie dat kan lezenhet gaat meer over het feit dat ik zo'n ding gekocht heb en het staat er niks te doen
ja ga hem een beetje gelijk geven, ik ga dat ding echt aansluiten volgende weekquote:Op maandag 11 februari 2008 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan ook wel een beetje gelijk in...
Ik ben moeilijk te volgen?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik volg misterO maar voor hoe lang?
loop je snel en via veel binnendoorweggetjes?quote:
even nadenken hoe ik hier een cliche opmerking over kan makenquote:
Zet 'm op ebay.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
ja ga hem een beetje gelijk geven, ik ga dat ding echt aansluiten volgende week
krijgen we een fotoverslag???quote:Op maandag 11 februari 2008 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ga hem een beetje gelijk geven, ik ga dat ding echt aansluiten volgende week
Iets met : 'Oh ik heb je anders vorige week best goed gevonden'quote:Op maandag 11 februari 2008 01:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even nadenken hoe ik hier een cliche opmerking over kan maken
misschien is dat wel het beste, vind dat ding echt niet goed staan in het huis. Vlaag van verstandsverbijstering dat ik hem kocht denk ikquote:
met of zonder bloedquote:
Jij en ik mmmm daar moet ik even over denkenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iets met : 'Oh ik heb je anders vorige week best goed gevonden'
Jij bent goed in zulke opmerkingen maken joh, het is echt te bizar.
Met maakt het realistischer natuurlijk.quote:
Volgens mij hoef je daar geen sec. over na te denken. Ik heb al een beslissing voor je genomenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij en ik mmmm daar moet ik even over denken
goed zo, denk niet dat je R kan evenarenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar geen sec. over na te denken. Ik heb al een beslissing voor je genomen
Zal het wel worden denk ik, moet vanaf het dak een kabel doortrekken. Denk dat ik toch maar iemand in huur. Hoogtevrees en zoquote:Op maandag 11 februari 2008 01:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
Met maakt het realistischer natuurlijk.
Kabeltje van het dak via de buitenkant huis/apartement/zolder/schuur/logeerkamer van de jeugdherberg via een gaatje in een kozijn naar binnen halen.... geen optie?quote:Op maandag 11 februari 2008 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal het wel worden denk ik, moet vanaf het dak een kabel doortrekken. Denk dat ik toch maar iemand in huur. Hoogtevrees en zo
voor iemand die nog nooit gereedschap vastgehouden heeft, jaquote:Op maandag 11 februari 2008 01:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
Kabeltje van het dak via de buitenkant huis/apartement/zolder/schuur/logeerkamer van de jeugdherberg via een gaatje in een kozijn naar binnen halen.... geen optie?
Wauw!! nog nooit???quote:Op maandag 11 februari 2008 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voor iemand die nog nooit gereedschap vastgehouden heeft, ja![]()
Heerlijk nummer!!quote:Op maandag 11 februari 2008 01:44 schreef Breezerslet het volgende:
Poedel genoemd worden pff!
http://www.youtube.com/watch?v=07U_uKGfv48&NR=1 snik wat een nummer
daaah ik ben echt niet de enige hierquote:Op maandag 11 februari 2008 01:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
Wauw!! nog nooit???
Mag ik een handtekening? je bent uniek!
Mag toch op zn minst aannemen dat je wel eens een hamer hebt gegeven aan een klusser... offuh een schroevendraaier?quote:Op maandag 11 februari 2008 01:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daaah ik ben echt niet de enige hier
quote:Op maandag 11 februari 2008 01:48 schreef DennisMoore het volgende:
Geen 'handvaardigheid' op school?
moet je helaas teleurstellen, sorry nog nooit. Maar ben het van plan te leren net zoals kokenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mag toch op zn minst aannemen dat je wel eens een hamer hebt gegeven aan een klusser... offuh een schroevendraaier?
Oke dat je geen klusser bent... dat kan... ik ben een vrouw en ik kan wel spijkers in een muur meppen. vooroordelen zijn er om te negeren.... maar kom op... je hebt echt wel eens een stuk gereedschap vast gehad.
voor de bijdehandte opmerkingen komen... NEE ik bedoel dat soort gereedschap niet dat jij nu denkt!
'Handvaardigheid', zo heet een vak op school... beetje leren knutselen.quote:
dan tijdens dat er iemand bij je komt om die tv aan te sluiten flink foto's maken.. en vragen stellen hoe elk stuk gereedschap heet... krijg je vast een heel vertederde blik van dat persoonquote:Op maandag 11 februari 2008 01:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je helaas teleurstellen, sorry nog nooit. Maar ben het van plan te leren net zoals koken
aah creative art en zo, ja ik kan wel schilderenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'Handvaardigheid', zo heet een vak op school... beetje leren knutselen.
Okay, wat er nuttig was aan leren figuurzagen weet ik ook 't niet, maar het gaat om 't idee.
Is toch wel erg handig als je een spijker recht in een stuk hout kunt slaan en weet hoe je een schroevedraaier moet vasthouden.
ja en een klap op mijn kop van Rquote:Op maandag 11 februari 2008 01:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
dan tijdens dat er iemand bij je komt om die tv aan te sluiten flink foto's maken.. en vragen stellen hoe elk stuk gereedschap heet... krijg je vast een heel vertederde blik van dat persoon
dat had ik op 1 of andere manier al verwacht... maaruhm vriendlief ook niet handig met een hamer boor of schroevendraaier?quote:Op maandag 11 februari 2008 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
maar om het stereostype maar te bevestigen, ik ben wel goed in shoppen
Ik ben precies hetzelfde, ik ben verschrikkelijk in klussen, en mijn kookkunsten zijn ook niet om over naar huis te schrijven.......maar daar staan dan ook weer genoeg andere dingen tegenoverquote:Op maandag 11 februari 2008 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
maar om het stereostype maar te bevestigen, ik ben wel goed in shoppen
zo'n jaloers typje?quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 01:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goed zo, denk niet dat je R kan evenaren
jij zegt dat je verschrikkelijk bent in klussen... dan hoop ik toch wel dat je het ooit geprobeerd hebt?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben precies hetzelfde, ik ben verschrikkelijk in klussen, en mijn kookkunsten zijn ook niet om over naar huis te schrijven.......maar daar staan dan ook weer genoeg andere dingen tegenover.
vriendje heeft volgens mij nog mensen om zijn ..... af te vegen, dus neequote:Op maandag 11 februari 2008 02:00 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat had ik op 1 of andere manier al verwacht... maaruhm vriendlief ook niet handig met een hamer boor of schroevendraaier?
not even close believe mequote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
MisterO hoeft niks te evenaren hij is gewoon beter
.
ik wil je toch nog even een compliment geven over je bijzondere naam... ik vroeg me al af wat een vrouw met een voorkeur voor braxton en mariah in dit topic dedenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
MisterO hoeft niks te evenaren hij is gewoon beter
.
uh en het nummer I still believe van Mariah, kippenvel!
http://www.youtube.com/watch?v=YQ6jw_-5UfY
Hmm eff wat bloggen op mijn hyves
Er zijn eindeloos redenen te bedenken waarom iemand single is. Bijvoorbeeld omdat je de ware 'gewoon' nog niet bent tegengekomen of je wordt niet zo snel verliefd. Je hebt natuurlijk nog de happy single, die zich liever niet bindt. De mijne is gewoon dat ik vaak op foute mannen val. Verliefdheid is een sterke verslaver en foute mannen zijn vaak nog verslavender. Dit zorgt uiteindelijk tot frustaties. Het is jammer want dat hoeft niet zo te zijn...
Ik weet gewoon totaal niet hoe het moet, het is me nooit geleerd, we zijn thuis niet van die doe-het-zelf mensenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij zegt dat je verschrikkelijk bent in klussen... dan hoop ik toch wel dat je het ooit geprobeerd hebt?
anders is het net als.. ik lust geen spruitjes... en dan verplicht eens eindelijk een proeven en blijkt dat je het heerlijk vindt..
Heb ik gehad met witlof...
cool.. waar kun je die mensen inhuren? die wil ik ook!!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vriendje heeft volgens mij nog mensen om zijn ..... af te vegen, dus nee
Dan moet je eerst oud en dement worden volgens mij , dan komt hooguit een verpleegster het voor je doenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
cool.. waar kun je die mensen inhuren? die wil ik ook!!
ik vind dat je dingen over moet laten die daarvoor geleerd hebben, zoals koken en klussenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij zegt dat je verschrikkelijk bent in klussen... dan hoop ik toch wel dat je het ooit geprobeerd hebt?
anders is het net als.. ik lust geen spruitjes... en dan verplicht eens eindelijk een proeven en blijkt dat je het heerlijk vindt..
Heb ik gehad met witlof...
Breezerslet = samjustme = geen vrouwquote:Op maandag 11 februari 2008 02:04 schreef Wexy het volgende:
ik wil je toch nog even een compliment geven over je bijzondere naam... ik vroeg me al af wat een vrouw met een voorkeur voor braxton en mariah in dit topic deden
oeps o ja ben zelf ook een pot die stiekum best wel een paar nummers van hun leuk vindt...
ja je kan inderdaad die instelling hebben... je kan ook denken.. als ik het niet probeer weet ik ook niet of ik het kan...quote:Op maandag 11 februari 2008 02:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat je dingen over moet laten die daarvoor geleerd hebben, zoals koken en klussen
vind het wel een stoere naamquote:Op maandag 11 februari 2008 02:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Breezerslet = samjustme = geen vrouw
Maar het verbaast mij ook dat die nick blijkbaar nog vrij was.
koken wil ik echt nog eens proberen, maar de rest kan me niks schelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja je kan inderdaad die instelling hebben... je kan ook denken.. als ik het niet probeer weet ik ook niet of ik het kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |