ok ik heb al in jaren geen tv gekeken en al zeker geen nederlandse dus vandaar, maar als thomas echt lekker is moet ik misschien eens een satalite aanschaffenquote:
He, wat jammer. Dacht ik eindelijk dé oplossing gevonden te hebben...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee maar je hebt wel wat lekkers te eten
Dat blijkt niet uit de tekst, ik quote:quote:
quote:Niet altijd gaat Paul, die nu Havo 4 overdoet, met een even grote glimlach naar school, want er zijn ook echt een paar “strontvakken”.
quote:Paul: “Ik vind wis-, natuur- en scheikunde niet echt leuk en tekenen en handenarbeid is echt nutteloos. Die zouden keuzevakken moeten worden.” Doet jullie leraar niet iets met kunstgeschiedenis? "Ja, maar dat interesseert me niets; gewone geschiedenis vind ik wel interessant."
quote:Waarom is Eindhoven zo tof? "Omdat PSV daar voetbalt en de mensen er gemoedelijk zijn, zoals in heel Brabant en ik ben ook best trots op Philips. Ik ben een echte PSV-supporter. Ik houd er niet van om naar andere achterlijke sporten te kijken, zoals hockey.”
Geef mijn portie maar aan fikkiequote:Ik hoor dagelijks opmerkingen van wat ik dan maar noem 'zielige mensen'. Maar ik heb altijd wel een opmerking terug hoor. Ik heb een keer iemand op zijn smoel getimmerd. Hij had echt mijn grenzen met zijn getreiter overschreden, maar ik ben echt niet agressief maar soms is ook bij mij de maat vol.
nergens voor nodigquote:Op maandag 11 februari 2008 00:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok ik heb al in jaren geen tv gekeken en al zeker geen nederlandse dus vandaar, maar als thomas echt lekker is moet ik misschien eens een satalite aanschaffen
Sweet Dreams voor meneer Tquote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
He, wat jammer. Dacht ik eindelijk dé oplossing gevonden te hebben...
No hard feelings, maar ik erger me soms gewoon aan jou typische cliché gay-antwoorden.
Ik ga slapen daaag
Dat is inderdaad niet erg intelligent te noemen nee...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de tekst, ik quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geef mijn portie maar aan fikkie.
Lijkt mij nou echt het toonbeeld van de ideale schoonzoonquote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat blijkt niet uit de tekst, ik quote:
[..]
[..]
[..]
[..]
Geef mijn portie maar aan fikkie.
slaap zacht en droom fijn, en nee dit is geen cliche antwoordquote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
He, wat jammer. Dacht ik eindelijk dé oplossing gevonden te hebben...
No hard feelings, maar ik erger me soms gewoon aan jou typische cliché gay-antwoorden.
Ik ga slapen daaag
ach tv doet me ook niet zoveel, alleen R klaagt weleens dat ik een TV heb gekocht en die na een half jaar nog niet aangesloten heb en hij weer het nieuws mist.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nergens voor nodig
er is www.uitzendinggemist voor de publieken
en rtl en sbs hebben ook zo'n service
toch niet zomaar opeensquote:Op maandag 11 februari 2008 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh ben ik opeens T? prima![]()
Trusten!
Dat hoeft natuurlijk niet...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:36 schreef Yonah het volgende:
tsja.. intelegentie is subjectief..
Oh vertrouw me, ik ga er nooit voor zitten, maar als ik zo en passant Thomas op 4 bezig zie met al die zware gereedschappen blijf ik wel eventjes staan kijken hoorquote:
www.detelegraaf.nlquote:Op maandag 11 februari 2008 00:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach tv doet me ook niet zoveel, alleen R klaagt weleens dat ik een TV heb gekocht en die na een half jaar nog niet aangesloten heb en hij weer het nieuws mist.
daar heb je toch internet voor ?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach tv doet me ook niet zoveel, alleen R klaagt weleens dat ik een TV heb gekocht en die na een half jaar nog niet aangesloten heb en hij weer het nieuws mist.
excactquote:Op maandag 11 februari 2008 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar heb je toch internet voor ?
denk niet dat ie dat kan lezenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
www.detelegraaf.nl
en weet ik veel welke kranten nog meer....
uiteindelijk niet, maar meestal welquote:
Daar heeft ie dan ook wel een beetje gelijk in...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
denk niet dat ie dat kan lezenhet gaat meer over het feit dat ik zo'n ding gekocht heb en het staat er niks te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |