Het smaakt een stuk zouter hoorquote:Op maandag 11 februari 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb wel wat zwitsers geproefd maar dat was wat anders
je kan zo de assistent van Thomas wordenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Yonah het volgende:
mijn ADSL werkte binnen 15 minuten, de kop heeft nog helemaal stroom, voor zover bekend zijn er nergens enige slachtoffers gevallen en ook al het verkeer rijd gewoon ongestremd..
my god.. ik ben geweldigstroeks
die deed toch de tuinen?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan zo de assistent van Thomas worden
of toneelspeler zoals jij heterootje neerzet![]()
sweet dreams voor jequote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ga slapen! Zakje succes met je nieuwe verovering! En de rest ook een goede nachtrust toegewenst!
heb het even voor je opgezocht, is erg lekkerquote:Op maandag 11 februari 2008 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh bah ik ben je opmerkingen soms echt zat, misschien ben ik de enige, maar toch
thanx! Moet nog even denken waar overquote:
Tho*kreun*mas!quote:Op maandag 11 februari 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan zo de assistent van Thomas worden
of toneelspeler zoals jij heterootje neerzet![]()
Hüttenkasequote:Op maandag 11 februari 2008 00:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het smaakt een stuk zouter hoor
wie is thomas ?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:16 schreef Yonah het volgende:
[..]
Tho*kreun*mas!
ik zou zes keer per kwartier klaarkomen..
lodewijk doet de tuinen, Thomas is de handyman
Zwitserse room vlaaiquote:Op maandag 11 februari 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb wel wat zwitsers geproefd maar dat was wat anders
de nieuwe rob verlinden van eigen huis en tuinquote:
en dat is ?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Die leuke handige jongen van eigen huis en tuin!
ja wie zou zich niet aan z'n handige handjes willen toevertrouwenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:16 schreef Yonah het volgende:
[..]
Tho*kreun*mas!
Als ik dit ga maken, ga ik me minder aan jou ergeren?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
heb het even voor je opgezocht, is erg lekker
http://www.about.ch/culture/food/zuercher_geschnetzeltes.html
Ik vind Lodewijk echt tig keer leuker! (en die heeft de groene vingers, dat is ook wel handigquote:Op maandag 11 februari 2008 00:16 schreef Yonah het volgende:
[..]
Tho*kreun*mas!
Oh bah nee, hij komt nogal dommig over in die tekst , ik val op slimme mensenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gay.nl/article/1918//KJHA?_%7C_Ohreally!
Zakje, ik ben er uit, volgens mij is dit de ideale partner voor jou
waar je al niet aan denkt als je ziek bent he
nee maar je hebt wel wat lekkers te etenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als ik dit ga maken, ga ik me minder aan jou ergeren?
hij is echt super intiligentquote:Op maandag 11 februari 2008 00:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh bah nee, hij komt nogal dommig over in die tekst , ik val op slimme mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |