Omdat ik zooo lief wasquote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jeutje, waarom een kostschool?
Uit wat voor een familie kom je dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Omdat ik zooo lief was, nee serieus is vrij normaal in mijn familie
ik kan wel de espresso machine bedienen, dat is toch genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij kan water nog laten aanbranden ?
Eentje met een mamma,pappa,broer,zus,neef,tante,oom,oma,opaquote:Op zondag 10 februari 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uit wat voor een familie kom je dan?
sssstttquote:
Oke laat ik het zo zeggen: uit wat voor een (sociaal) milieu kom je?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Eentje met een mamma,pappa,broer,zus,neef,tante,oom,oma,opa
hoe bedoel jequote:Op zondag 10 februari 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Uit wat voor een familie kom je dan?
als ik de hele tijd in bed lig wordt mijn rug zo brak, dus ik probeer zo lang mogelijk op te blijven eigenlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stopt TMM met een warme kruik terug in bed en zet kopje kippensoep op nachtkastje"
Hamsters zijn stom, je hypothese ontkrachtquote:
Jij bent stomquote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hamsters zijn stom, je hypothese ontkracht
Dank je!quote:
wat denk je zelfquote:Op zondag 10 februari 2008 23:27 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Oke laat ik het zo zeggen: uit wat voor een (sociaal) milieu kom je?
quote:
Ik laat me verassenquote:
Tv kijkze!quote:
ok laat ik het zo zeggen het is geen arbeidersklassequote:
Denk een tig keer modaal?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ok laat ik het zo zeggen het is geen arbeidersklasse
toen ik klein was had ik dat heel vaak dat ik dagenlangs niets binnen kon houden, dan kreeg ik gekookt water te drinkenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als ik de hele tijd in bed lig wordt mijn rug zo brak, dus ik probeer zo lang mogelijk op te blijven eigenlijk
net zoals ik probeer zo veel mogelijk te eten, zolang het binnen blijft kan ik er van aansterken
trouwens een goede tip die ik vannacht op het internet op deed
als je niets kunt binnen houden moet je water met suiker en zout drinken dat houdt vocht vast
zoiets ja.quote:
Een zoutige bruine vloeistof om je eten(soep) meer smaak te geven, maggiequote:
* stuitert mee*quote:Op zondag 10 februari 2008 23:49 schreef Yonah het volgende:
*stuitert*
sorry ken het niet. Als je soep geen smaak heeft is hij niet goed bereid tochquote:Op zondag 10 februari 2008 23:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Een zoutige bruine vloeistof om je eten(soep) meer smaak te geven, maggie
dank u weer wat geleerd vandaagquote:Op zondag 10 februari 2008 23:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
http://nl.wikibooks.org/wiki/Kookboek/Maggi
goedzo!!quote:
Ook niet gezoend?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Zakje het volgende:
Ik wil bij deze graag zeggen dat hoewel ik zeer gezellig iets gedronken heb met Tomasso, we geen stelletje zijn of iets van die trant, die vervelende speculaties zijn hoogst irritant
.
Jap is ook iets voor arbeidersgezinnen dus het kan goed kloppen dat je het niet wistquote:
speculaties en roddels willen we niet horen, echte stories graag tot in detail. Nee seriues ik weet wat je bedoelt er zijn hier mensen die vanalles aannemenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Zakje het volgende:
Ik wil bij deze graag zeggen dat hoewel ik zeer gezellig iets gedronken heb met Tomasso, we geen stelletje zijn of iets van die trant, die vervelende speculaties zijn hoogst irritant
.
Zucht...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap is ook iets voor arbeidersgezinnen dus het kan goed kloppen dat je het niet wist
om Zakje te helpen wordt er een stemmig muziekje aangezetquote:Op zondag 10 februari 2008 23:59 schreef Zakje het volgende:
.
Ik heb wel wat zwitsers geproefd maar dat was wat andersquote:Op maandag 11 februari 2008 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij juist wel vertrouwd was met het assortiment van het Zwitserse Nestlé
Jap ik weet het, maar het was zo'n gemakkelijk inkoppertje...quote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zucht...
Wat generaliserend weer...
Oh bah ik ben je opmerkingen soms echt zat, misschien ben ik de enige, maar tochquote:Op maandag 11 februari 2008 00:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb wel wat zwitsers geproefd maar dat was wat anders
het was toch niet als belediging bedoelt anders ben ik nu kwaadquote:Op maandag 11 februari 2008 00:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap ik weet het, maar het was zo'n gemakkelijk inkoppertje...
Details zal ik niet op in gaan, ik zie er geen reden toe, maar we hebben gewoon afgesproken om wat te gaan drinken in Strano, voor de lol. Om kwart over 12 pakte hij de laatste tram en belde judith of ik naar schouwburgplein kwam, om vervolgens naar de regenboog te gaan, waar ik nooit meer kom vanaf nuquote:Op maandag 11 februari 2008 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
speculaties en roddels willen we niet horen, echte stories graag tot in detail. Nee seriues ik weet wat je bedoelt er zijn hier mensen die vanalles aannemen
en ik bedoelde toch echt iets te eten daar, dus voordat je te ver door gaat denkenquote:Op maandag 11 februari 2008 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh bah ik ben je opmerkingen soms echt zat, misschien ben ik de enige, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |