he grappig.... nu zie ik hem welquote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef Cahir het volgende:
[..]
http://dikkedeur.dyndns.org/~shantak/img/YMCA.jpg
kopieren en plakken
truste prulquote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. Weekendjes weg zijn vernoeiend
waarom niet?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uitgaanstips![]()
Recepten kan werken, maar dan moet je het simpel houden. Bijvoorbeeld "hoe maak je een goed ontbijt dat snel te maken is?". En niet een 6 gangen menu voor in de avond.
Hoe kook ik een aardappel?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Uitgaanstips![]()
Recepten kan werken, maar dan moet je het simpel houden. Bijvoorbeeld "hoe maak je een goed ontbijt dat snel te maken is?". En niet een 6 gangen menu voor in de avond.
ik kan het plaatje niet zien en heb dus geen meningquote:Op zondag 10 februari 2008 22:34 schreef Wexy het volgende:
[..]
he grappig.... nu zie ik hem wel
vind het plaatje afgezaagd
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
Hoe kook ik een aardappel?
Hoeveel zout moet er op een stronkje broccoli?
Simpel genoeg?
Ik zelf soms ook wel... heb vorige week de eerste stronk broccoli gekookt... wist ik veel hoe.... dus ik stond bij de buren te vragen hoe ik dat ding moest kokenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:42 schreef Cahir het volgende:
Zoiets zou ik gelijk aan mijn moeder geven, die ken het wel gebruiken
wat is broccoliquote:Op zondag 10 februari 2008 22:39 schreef Wexy het volgende:
[..]
Hoe kook ik een aardappel?
Hoeveel zout moet er op een stronkje broccoli?
Simpel genoeg?
Truste!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
ik ga ook slapie doen.. morgen weer een lange, drukke dag..
maar dan anders...quote:
ow een preiquote:
FOTO'S!!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
maar dan anders...
enneuhm 108 jaar ja inderdaad.. maar nog wel het uiterlijk van een 18jarige
zo ziet het er wel naar uitquote:Op zondag 10 februari 2008 22:52 schreef Cahir het volgende:
hmz..
Tomasso en Zakje een potentieel stelletje?
doe jij aan vissen?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:54 schreef Cahir het volgende:
Bah even morgen al mijn vis-spulle dumpen
Nee, 4 jaar geleden wel.. maar mijn ouders verzamellen alles wat ik dump, al mijn speelgoed toen ik nog 1 was ligt onder hun bed "ja das zonde om weg te gooien"quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
expreszo, van die blaadjes mochten wij op school niet ontvangen, zelfs niet in een witte envelop
squeezequote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
en restaurant in Amsterdam.......
verder ben ik pot dus heb ik een excuus dat ik niets ken met homoliteratuur er in
afkortingenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik lees gewoon de FHM.
de narcis niet genoeg??quote:
zat je intern ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
expreszo, van die blaadjes mochten wij op school niet ontvangen, zelfs niet in een witte envelop
Jij woonde in een kutterige dorp als dat die van mij?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:58 schreef Nuno_G het volgende:
For Him Magazinequote:
wat heeft school te maken met wat je thuis als post gaat krijgen??quote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jij woonde in een kutterige dorp als dat die van mij?
Boarding school zwitserland en zo snap jequote:
Tomasso heeft al een bf, is al gezegd.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:52 schreef Cahir het volgende:
Tomasso en Zakje een potentieel stelletje?
Dat maakt het hele verhaal alleen maar leukerquote:Op zondag 10 februari 2008 23:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tomasso heeft al een bf, is al gezegd.
Ik vind het wel leuk, maar kan het niet zo. Mijn moeder heeft zelfs nog nooit een taart/cake gebakken... Maar goed er zijn wel meer dingen waarin ze heeft tekortgeschoten in mijn opvoedingquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn homo's die wel kunnen koken en het nog leuk vinden ook, jammer dat Ang3l al slaapt, die kon het bevestigen
havermoutquote:
ik kan nog geen ei bakken, maar zou het wel eens willen leren, maar niet van mijn moeder die kan ook nog geen ei bakkenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:09 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, maar kan het niet zo. Mijn moeder heeft zelfs nog nooit een taart/cake gebakken... Maar goed er zijn wel meer dingen waarin ze heeft tekortgeschoten in mijn opvoeding
jeutje, waarom een kostschool?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Boarding school zwitserland en zo snap je
mensen had ik al gemeld dat ik al misselijk was, dus Puhleasequote:
uit overlevingen weet ik dat jij een fantastische beenham in cola kan klaarmakenquote:Op zondag 10 februari 2008 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
er zijn homo's die wel kunnen koken en het nog leuk vinden ook, jammer dat Ang3l al slaapt, die kon het bevestigen
Ik heb een baan waar ik elke dag voor 7 a 8 man moet koken, dus dan leer je het wel....quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kan nog geen ei bakken, maar zou het wel eens willen leren, maar niet van mijn moeder die kan ook nog geen ei bakken
jij kan water nog laten aanbranden ?quote:Op zondag 10 februari 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik kan nog geen ei bakken, maar zou het wel eens willen leren, maar niet van mijn moeder die kan ook nog geen ei bakken
In cola??quote:Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
uit overlevingen weet ik dat jij een fantastische beenham in cola kan klaarmaken![]()
"stopt TMM met een warme kruik terug in bed en zet kopje kippensoep op nachtkastje"quote:Op zondag 10 februari 2008 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mensen had ik al gemeld dat ik al misselijk was, dus Puhlease
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |