dat dusquote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
expreszo
hoe triest ook de headline: "jonger dan ooit"
Leuk zo, pedo-marketing. Wat voor een achterlijk blad is het eigenlijk? Een of ander onzinnig blaadje voor jongeren, waarin de meest dozige dingen terug te vinden zijn, en waar iedereen het roerend eens is met elkaar over hoe tolerant we wel niet zijn, en hoe slecht homofobie wel niet is, en dat met een tikkeltje te veel pretentie over te brengen tussen de leeghoofdige rubrieken in die gaan over allerlei soorten hippe dingen voor pubers? Waar ze oud nieuwe bespreken alsof het relevant is?
Laat homoblaadjes alsjeblieft voor wat ze zijn, ze hebben weinig toegevoegde waarde, dus laat varen de pretentie en maak er een mannenblad van voor mannen die van mannen houden. Dus met een breed scala aan onderwerpen die op de man zijn toegespitst, dus geen boekje vol met onzinnige mode die niemand van boven de 16 meer wil dragen, of pakken die je alleen naar je werk aan kan, maar zaken zoals hardware en software, gadgets, een beetje mode, een rubriek hier en daar over een evenement of een groot feest, een globale aanpak wat betreft politieke stromingen, en dus niet een verouderd nieuwsbericht pakken als onderwerp voor een artikel over politici. Doe eens gek en gooi er wat vluchtige plaatjes in van mannen die half ontbloot een pagina sieren, een rubriek over sex waarbij mensen niet dezelfde vragen stellen als die in de Tina of de Break Out, maar iets dat volwassen is. Gooi er een zwik zaken over sport en fitness in, iets over voeding, en je bent klaar.
Dus eigenlijk gewoon Mens Health en een Wannahaves voor homo's, pleur er een agenda in, een overzicht van voorbije feesten, en een scheutje elsevier. Voila, klaar.
Maar dus niet Expreszo.
Expreszo is juist succesvol door NIET de doelgroep en onderwerpen te pakken die de WinQ en Squeeze al behandelen imho. Die bladen zijn er al, en jongeren hebben duidelijk behoefte aan een blad voor als je NET bezig bent met ontdekken wie je bent.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
Leuk zo, pedo-marketing. Wat voor een achterlijk blad is het eigenlijk? Een of ander onzinnig blaadje voor jongeren, waarin de meest dozige dingen terug te vinden zijn, en waar iedereen het roerend eens is met elkaar over hoe tolerant we wel niet zijn, en hoe slecht homofobie wel niet is, en dat met een tikkeltje te veel pretentie over te brengen tussen de leeghoofdige rubrieken in die gaan over allerlei soorten hippe dingen voor pubers? Waar ze oud nieuwe bespreken alsof het relevant is?
Laat homoblaadjes alsjeblieft voor wat ze zijn, ze hebben weinig toegevoegde waarde, dus laat varen de pretentie en maak er een mannenblad van voor mannen die van mannen houden. Dus met een breed scala aan onderwerpen die op de man zijn toegespitst, dus geen boekje vol met onzinnige mode die niemand van boven de 16 meer wil dragen, of pakken die je alleen naar je werk aan kan, maar zaken zoals hardware en software, gadgets, een beetje mode, een rubriek hier en daar over een evenement of een groot feest, een globale aanpak wat betreft politieke stromingen, en dus niet een verouderd nieuwsbericht pakken als onderwerp voor een artikel over politici. Doe eens gek en gooi er wat vluchtige plaatjes in van mannen die half ontbloot een pagina sieren, een rubriek over sex waarbij mensen niet dezelfde vragen stellen als die in de Tina of de Break Out, maar iets dat volwassen is. Gooi er een zwik zaken over sport en fitness in, iets over voeding, en je bent klaar.
og, soms heb ik het idee dat ik er nog minder in zit, ik leef denk ook wel in een grot ofzo...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
en restaurant in Amsterdam.......
verder ben ik pot dus heb ik een excuus dat ik niets ken met homoliteratuur er in
Zoals ik al zei.....quote:Maar verder heb je gelijk...
Kunnen ze niet een blad maken waar de ZAZ en de Expreszo en de GK en de ( knijp? )
samen komen en voor de volwassenen gemaakt worden.
nou zoals de manshealth of de wannahaves lijkt me wel wat jahquote:Op zondag 10 februari 2008 21:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei.....
Gewoon een nieuw blad maken...
zo te lezen kun je wel 40 euro voor 8 nummers vragen... dus zelfs als je 1 per kwartaal uitbrengt komt er nog 20 euro per jaar binnen
Je kan ook in bad gaan slapen.....quote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
we gaan de 6de zieke nacht in, maar als ie wordt zoals de laatste 30 uur dan sla mij maar over, heb al 3 keer mijn bed verschoont om dat het doorweekt was van het zweten, zelfs mijn matras om moeten draaien.
dat dit mij gegund is vlak voor een belangrijke maquette presentatie op school...
En ik kan al niet eens een maquette fatsoenlijk bouwen.
ik voel me op mijn allerzieligst nu
dus veel blote mannen er in voor jou...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
nou zoals de manshealth of de wannahaves lijkt me wel wat jah
Wat jij nou omschrijft hoeft nou weer geen homo-blad te zijn..quote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
expreszo
hoe triest ook de headline: "jonger dan ooit"
Dus eigenlijk gewoon Mens Health en een Wannahaves voor homo's, pleur er een agenda in, een overzicht van voorbije feesten, en een scheutje elsevier. Voila, klaar.
Maar dus niet Expreszo.
arme ziel! Kusquote:Op zondag 10 februari 2008 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
we gaan de 6de zieke nacht in, maar als ie wordt zoals de laatste 30 uur dan sla mij maar over, heb al 3 keer mijn bed verschoont om dat het doorweekt was van het zweten, zelfs mijn matras om moeten draaien.
dat dit mij gegund is vlak voor een belangrijke maquette presentatie op school...
En ik kan al niet eens een maquette fatsoenlijk bouwen.
ik voel me op mijn allerzieligst nu
Als er zo'n blad als Cairon beschrijft zou komen hoeft dat toch niet te betekenen dat ExpresZo weg moet? Overal is een doelgroep voor.quote:Expreszo is juist succesvol door NIET de doelgroep en onderwerpen te pakken die de WinQ en Squeeze al behandelen imho. Die bladen zijn er al, en jongeren hebben duidelijk behoefte aan een blad voor als je NET bezig bent met ontdekken wie je bent.
Jij beschrijft gewoon de WinQ en Squeeze, vind ik.
Als Tha_Erik erin staat vind ik alles prima.quote:
Met stemgeluid?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als Tha_Erik erin staat vind ik alles prima.
Oh, de vervanger van Squeeze. Ik heb Squeeze opgezegd omdat het echt totaal pulp was geworden.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
die valt hier op de deurmat...
Daar gaat het toch ook om? Dat het een homoblad is dat eigenlijk niet voor homo's is? Of een regulier blad, maar dan voor homo's?quote:Wat jij nou omschrijft hoeft nou weer geen homo-blad te zijn..
sinds wanneer maakt een magazine ook geluid?quote:
En dan is de uitdaging ook wel om een blad te krijgen dat ook nog eens interessant voor vrouwen is....quote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook om? Dat het een homoblad is dat eigenlijk niet voor homo's is? Of een regulier blad, maar dan voor homo's?
Maar de menshealth is toch eigenlijk ook een homoblad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook om? Dat het een homoblad is dat eigenlijk niet voor homo's is? Of een regulier blad, maar dan voor homo's?
denk jij nooit na over hoe degene zal praten als je een foto ziet?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sinds wanneer maakt een magazine ook geluid?
Als een homoblad niet voor homo's bedoeld is, is het het toch geen homoblad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Gewoon niet van die stereoHomo opmerkingen..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als een homoblad niet voor homo's bedoeld is, is het het toch geen homoblad?
Alsof er homobladen zijn die dat wel doenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
Gewoon niet van die stereoHomo opmerkingen..
roze handtasjes enzo...
en tinkiewinkies
die kus is fijn, maar je moet me niet nog misselijker makenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als Tha_Erik erin staat vind ik alles prima.
Oh, maar dat mag best, dat had Squeeze in de goede tijd ook. Maar ook serieuze, niet specifiek homo, onderwerpen. Gadgets, auto's, sport..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
Gewoon niet van die stereoHomo opmerkingen..
roze handtasjes enzo...
en tinkiewinkies
Ben je nu bewust aan het doen of je het niet snapt?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof er homobladen zijn die dat wel doen
Volgens mij omschrijf je Winqquote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
ik wil me niet schamen als ik een blad lees.
Jeweetwel, een blad wat bordevol met echt nichterige onderwerpen staat waarmee ik me amper kan identificeren omdat er naast de hopeloos leeghoofdige pulp ook een of andere socio-politieke agenda wordt nagestreefd.
Nee dank je, als ik een homoblad zou lezen, dan las ik er een met een brede instelling, die de doelgroep serieus neemt en dus onderwerpen presenteert die de hele doelgroep kunnen boeien. Dus de gadgets en de mde, naast de voeding en de fitness, met een rubriek over sex en relaties en watnogmeer, zonder af te dalen naar het niveau van een of ander gaar puberblad als het aankomt op seks.
daarom moen ik hem toch ook juistquote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
jap denk het wel,
maar volgens mij is dat alleen voor oude gays
dat bedoel ikquote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
Jeweetwel, een blad wat bordevol met echt nichterige onderwerpen staat waarmee ik me amper kan identificeren omdat er naast de hopeloos leeghoofdige pulp ook een of andere socio-politieke agenda wordt nagestreefd.
Nee dank je, als ik een homoblad zou lezen, dan las ik er een met een brede instelling, die de doelgroep serieus neemt en dus onderwerpen presenteert die de hele doelgroep kunnen boeien. Dus de gadgets en de mde, naast de voeding en de fitness, met een rubriek over sex en relaties en watnogmeer, zonder af te dalen naar het niveau van een of ander gaar puberblad als het aankomt op seks.
met een leuke grap er bij.. bijvoorbeeld een driehoekje op zn kop ala teletubbiequote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Een hunk in onderbroek als cover: done of not done?
Jap maar die gedachte hoeft toch niet waarheid gebaseerd is.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
denk jij nooit na over hoe degene zal praten als je een foto ziet?
Of gaat het jou echt alleen om het toetje?
Ben je al naar de dokter geweest?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
die kus is fijn, maar je moet me niet nog misselijker maken
de boodschap over Thaerik was de eerste keer al duidelijk
ja ik ben chaggie
Sorrie, een knuffel!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die kus is fijn, maar je moet me niet nog misselijker maken
de boodschap over Thaerik was de eerste keer al duidelijk
ja ik ben chaggie
lachen!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:18 schreef Wexy het volgende:
[..]
met een leuke grap er bij.. bijvoorbeeld een driehoekje op zn kop ala teletubbie
jij blijft dus volhouden dat die zachte ch er niet is....quote:Op zondag 10 februari 2008 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap maar die gedachte hoeft toch niet waarheid gebaseerd is.
mode en cultuur, tuurlijk hoort sex daar ook bij, maar natuurlijk ook recepten en uitgaanstips, wat te denken over actualitieten en wereldnieuws en sport, auto's en dat allemaal in een blad?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:15 schreef Cairon het volgende:
Waarom niet? Zolang het maar niet te is.. niet zo'n overdreven bodybuilder met zo'n minimaal stukje stof.. ik weet niet wat ik dan het ergste vind..quote:Op zondag 10 februari 2008 22:16 schreef Cahir het volgende:
Een hunk in onderbroek als cover: done of not done?
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij blijft dus volhouden dat die zachte ch er niet is....
Uitgaanstipsquote:Op zondag 10 februari 2008 22:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
mode en cultuur, tuurlijk hoort sex daar ook bij, maar natuurlijk ook recepten en uitgaanstips, wat te denken over actualitieten en wereldnieuws en sport, auto's en dat allemaal in een blad?
Cairon, HOMO'S zijn geen doelgroep, homo's bestaan uit doelgroepen
gave hotlinkquote:
slaap lekker!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. Weekendjes weg zijn vernoeiend
sweet dreamsquote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. Weekendjes weg zijn vernoeiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |