Abbo is ook goedkoperquote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef Wexy het volgende:
jemug wat is dat blad eigenlijk prijzig......
was me nog nooit opgevallen
Ik houd niet van slank, is niet lekkerquote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik was toen slank, ik ben nu euh... goed op gewicht
en als abbonee heb je hem eerder binnen... ik wacht nog steedsquote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Abbo is ook goedkoper![]()
20¤ voor 6 nummers.
Ik heb de ZijaanZij al... maar expreszo is wel goedkoper dan de ZAZquote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
20¤ voor 6 nummers.
is toch een vrij normale prijs voor een"glossy" ?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:38 schreef Wexy het volgende:
jemug wat is dat blad eigenlijk prijzig......
was me nog nooit opgevallen
ik zit nog in mn omrekenfase naar de aloude gulden........quote:Op zondag 10 februari 2008 20:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is toch een vrij normale prijs voor een"glossy" ?
ja dan moet je gewoon het complete tijdschiffen onderdeel in de winkel voorbij lopenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
ik zit nog in mn omrekenfase naar de aloude gulden........
WAT voor weekend?!?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat?! Een heel fokking weekend in de Ardennen en dan nog dit topic niet vol?!
ziet er smakelijk uitquote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
die valt hier op de deurmat...
Info?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:46 schreef Cybart het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
die valt hier op de deurmat...
Met 1,40 per nummer voor een witte envelop van 10 cent ben je zelfs nog duurder uit dan dat je het in de winkel koopt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
20¤ voor 6 nummers.
een fatsoenlijke glossy gericht op de homo-man (20-35)quote:
Wies de eigennaar, ik trouw meteen!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
Het huisje in de Ardennen was best relaxed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en niet hoeven kanovaren ?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die koe is trouwens in het bed van 1 van de dansers beland.Hij schrok zich helemaal kapot!
![]()
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die koe is trouwens in het bed van 1 van de dansers beland.Hij schrok zich helemaal kapot!
![]()
En hoeveel heeft dit wel niet gekostquote:Op zondag 10 februari 2008 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
We waren met 31 man/vrouwquote:Op zondag 10 februari 2008 21:01 schreef MrBrightside het volgende:
Da's niet echt meer een huisje te noemen
Volgend topic mag jij alles onderspuiten met Ikea, deal?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is dit voor een reclame topic zo...
Een reclametopic dus.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:16 schreef Bartjebart het volgende:
Wat is dit voor een reclame topic zo...
6 bladen voor 20 euroquote:Op zondag 10 februari 2008 21:21 schreef Cahir het volgende:
Is er geen proefabbo op Expreszo mogelijk?
Expreszo zeer zeker.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben die homobladen ook boekenrubrieken?
dejavuquote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef wonderer het volgende:
Hebben die homobladen ook boekenrubrieken?
Makkelijk. We hadden zelfs nog een grote slaapkamer over.quote:
jij ook al?quote:
Jah :Squote:
Maar ik weet nu het antwoord...quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in de knijp af en toe, maar in de GK zeer zeker wel
denk zal de vraag niet stellen anders kom ik weer zo dom overquote:
GayKrant?quote:
en en en en en en heb ik het goed?????????????quote:
tuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Wexy het volgende:
[..]
en en en en en en heb ik het goed?????????????
ow.... het herkennen van de afkorting betekent toch niet dat ik oud ben he?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef hierissieweer het volgende:
jap denk het wel,
maar volgens mij is dat alleen voor oude gays
dat zou ik niet stellen, maar als je hem gaat lezen wel hoor!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow.... het herkennen van de afkorting betekent toch niet dat ik oud ben he?
en restaurant in Amsterdam.......quote:Op zondag 10 februari 2008 21:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk![]()
en de knijp weet je dan ook vast wel ?
ja maar........... juist de jongeren moeten ook weten dat ze geaccepteerd worden in de homogemeenschap...quote:Op zondag 10 februari 2008 21:50 schreef Cairon het volgende:
expreszo
hoe triest ook de headline: "jonger dan ooit"
Leuk zo, pedo-marketing. Wat voor een achterlijk blad is het eigenlijk? Een of ander onzinnig blaadje voor jongeren, waarin de meest dozige dingen terug te vinden zijn, en waar iedereen het roerend eens is met elkaar over hoe tolerant we wel niet zijn, en hoe slecht homofobie wel niet is, en dat met een tikkeltje te veel pretentie over te brengen tussen de leeghoofdige rubrieken in die gaan over allerlei soorten hippe dingen voor pubers? Waar ze oud nieuwe bespreken alsof het relevant is?
Laat homoblaadjes alsjeblieft voor wat ze zijn, ze hebben weinig toegevoegde waarde, dus laat varen de pretentie en maak er een mannenblad van voor mannen die van mannen houden. Dus met een breed scala aan onderwerpen die op de man zijn toegespitst, dus geen boekje vol met onzinnige mode die niemand van boven de 16 meer wil dragen, of pakken die je alleen naar je werk aan kan, maar zaken zoals hardware en software, gadgets, een beetje mode, een rubriek hier en daar over een evenement of een groot feest, een globale aanpak wat betreft politieke stromingen, en dus niet een verouderd nieuwsbericht pakken als onderwerp voor een artikel over politici. Doe eens gek en gooi er wat vluchtige plaatjes in van mannen die half ontbloot een pagina sieren, een rubriek over sex waarbij mensen niet dezelfde vragen stellen als die in de Tina of de Break Out, maar iets dat volwassen is. Gooi er een zwik zaken over sport en fitness in, iets over voeding, en je bent klaar.
Dus eigenlijk gewoon Mens Health en een Wannahaves voor homo's, pleur er een agenda in, een overzicht van voorbije feesten, en een scheutje elsevier. Voila, klaar.
Maar dus niet Expreszo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |