BX!!!quote:
wat mij betreft bij het volgende topic hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
Wanneer houd dat brabands in de topic titel op? ik vind brabands :S Nog liever dan amster of rotterdam's.Urks of fries. Achterhoeks of twents. Het best AN!
was het maar waar. Zaterdag is het mijn PGO maken en die vervloekte POP schrijven en zondag heb ik een vroege dienst. Dan mag ik dus weer naar de kerk met mijn gebakjes. Maar wij gaan altijd naar de kerk op het terein en dan hoor je ze dus met z'n alle gillen en bleren. Rammelen met rammelaars ed. Dus das ook niet bevorderlijk voor mijn ochtend humeur.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt komend weekend dus als een dood vogeltje thuis op de bank bijkomen ?
het zijd je vergeven!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat mij betreft bij het volgende topic hoor![]()
maar ik vond toch echt dat ik die van Ang3l even moest "verbeteren"zodat hij meer toepasselijk was voor het H topic
verstopt vlug de voorraad wijn achter slot en grendel en legt de sleutel wegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
was het maar waar. Zaterdag is het mijn PGO maken en die vervloekte POP schrijven en zondag heb ik een vroege dienst. Dan mag ik dus weer naar de kerk met mijn gebakjes. Maar wij gaan altijd naar de kerk op het terein en dan hoor je ze dus met z'n alle gillen en bleren. Rammelen met rammelaars ed. Dus das ook niet bevorderlijk voor mijn ochtend humeur.
Het weekend daarop mag ik waarschijnlijk gaan invallen op mijn oude groep, dus dat gaat ook niet lukken, het weekend daarop vier ik mijn verjaardag en het weekend daarop ben ik uit in parijs, dan moet ik weer werken en dan heb ik eindelijk een weekend dat ik op de bank kan liggen, ow tenzij er iemand nog wijn heeft dan, dan ga ik dan bij die persoon op de wijn
Ik vind het wel wat hebben...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
Wanneer houd dat brabands in de topic titel op? ik vind brabands :S Nog liever dan amster of rotterdam's.Urks of fries. Achterhoeks of twents. Het best AN!
toch loopt er hier in het topic al heel lang een oud inwonder van Twente rondquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben...
al ben ik ook wel voor Twents, maar er is volgens mij niemand anders die dat kan waarderen...
Ow wie dan??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch loopt er hier in het topic al heel lang een oud inwonder van Twente rond
en de volgende keer dat jij nieuw topic mag/kan openen heb je de kans
Hmm... nah... daar heb ik geen zin inquote:
Geboren en getogen in Enschede, maar m'n ouders zijn import, dus of ik nu 'rasecht' ben... nahquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wil de andere rasechte Twentenaar nu opstaan!
je leest het, je hebt nog ff de tijd om je wijnvoorraad te verstoppen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verstopt vlug de voorraad wijn achter slot en grendel en legt de sleutel weg
was Fatigue, ik ben niet zo goed in Engels.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:36 schreef wonderer het volgende:
"Fatigue may be brought on by boredom, illness, stress or even lack of sleep"
Handig boek, dit. Dat had ik echt niet zelf kunnen bedenken...
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Enschede, maar m'n ouders zijn import, dus of ik nu 'rasecht' ben... nah.
een 5.5 of meer is je studiepunten binnen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
heb net de punten van de de gedragsmodificatie binnen, ik had het wel wat hoger verwacht...
jap heb nu een 7quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een 5.5 of meer is je studiepunten binnen toch?
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh wat een verkapte "omfg ik had een date met Zakje" post.
Nou. Nee.quote:
ik heb iets gemist vrees ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:55 schreef Tomasso het volgende:
Maar nou vraag ik me toch af he, waarom zou het gelijk een "date" moeten zijn?Hoezo kan je niet gewoon voor de gezelligheid met iemand afspreken?
Daarnaast, ik ben al bezet.
ik ook denk ik.quote:
Ja boeie toch? je hebt je studiepunten toch binnen?quote:
Blijkbaar. Dramatisch he, dat iemand een vriendje heeft. Morgenavond weer die kant opquote:
Geen idee, moet je aan de mensen vragen die sex met hem hebben gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ook denk ik.
Hoe is de sex met Zakje?
jap soms verwacht ik van mezelf nog dat ik 9's en 10'n haal, maar doe gewoon een ander niveau en daarbij heb ik het ook te druk met werk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja boeie toch? je hebt je studiepunten toch binnen?
Dat is mijn motto in ieder geval...
Naar Zakje, of?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dramatisch he, dat iemand een vriendje heeft. Morgenavond weer die kant op
[..]
Morgen dan?quote:Geen idee, moet je aan de mensen vragen die sex met hem hebben gehad.
Hoe kom je erbij dat Zakje m'n vriendje is? Nee, m'n vriendje zit, helaas, in Noord-Holland. Dus ik ga morgenavond naar m'n vriendje.quote:
Ja, ik weet niet of het die gasten uitmaakt of je het ze vandaag of morgen vraagtquote:[..]
Morgen dan?
direct uitprinten en boven je bed hangen voordat die persoon die dingen gaat herroepenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
zegt iemand tegen mij net op msn allemaal leuke dingen over mij, heerlijk!
donequote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
direct uitprinten en boven je bed hangen voordat die persoon die dingen gaat herroepen
Probeer Weemz es.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil een leuke, lieve, slimme, christelijke en charismatische vent? Welk telefoonnummer moet ik daar voor bellen?
Zei Stroekie ook al.quote:
Hi!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:50 schreef MisterO het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi![]()
![]()
![]()
christelijk nee sorry, katholiek en zo en daar doe ik ook niet meer mee. Heb wel Theologie gestudeerd telt dat ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil een leuke, lieve, slimme, christelijke en charismatische vent? Welk telefoonnummer moet ik daar voor bellen?
0906-vandervliesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:13 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens ik wil wel een wat-wil-je-drinken christelijke jongen.
katholiek is ook christelijk hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
christelijk nee sorry, katholiek en zo en daar doe ik ook niet meer mee. Heb wel Theologie gestudeerd telt dat ook.
Maar ben nu weer alleen wat een shitzooi is monogaam toch
Ken je dat niet? Jongens met What Would Jesus Do armbandjes:quote:
Is okayquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef Tomasso het volgende:
He maar Zakje, de volgende spreken we wel in een wat rustigere tent af hoor, dit vond ik iets te druk om ook echt goede "gesprekken" met elkaar te hebben. Maar gelukkig zag jij een bilspleet van iemand van 40 van 120 kg en ik een 35-jarige man die continue oogcontact met me zocht
quote:How am I?
I consider my self like a singular person , Im in the highs school , I live with my parents still and I studing english recently.
waar haal je dat vandaan?quote:
zich in stilte aan het voorbereiden op zijn aanstaande verjaardagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Yonah het volgende:
*stuitert*
* Yonah kust stroekie g'dag!
waar is beaverhousen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Yonah het volgende:
*stuitert*
* Yonah kust stroekie g'dag!
waar is beaverhousen?
nou, zorgen dat mijn ouders getrouwd werden, daarna bezig gegaan met promotie op t werk,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Yonah
![]()
![]()
![]()
Waar was je toch al die tijd ?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Jongens met What Would Jesus Do armbandjes:
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
No offence, maar volgens mij is Weemz veel, maar niet charismatisch..
best, ik het de afgelopen periode de rol gespeeld van hardwerkende burgermanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:23 schreef Yonah het volgende:
[..]
nou, zorgen dat mijn ouders getrouwd werden, daarna bezig gegaan met promotie op t werk,
PLUS
ik zit thuis al 3 maanden zonder internetwegens ellende met multikabel, maar volgende week krijg ik ADSL
met jou?
Voordeel voor de hardwerkende burgerman was wel dat toen ik hier internet via modem beu was direct op ADSL ben overgestapt. Dus die kabel ellende is me dan bespaard gebleven. Sterker nog toen ik in 2000 over gestapt ben was de kabel hier nog niet geschikt om te internetten omdat hij nog van de gemeente wasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:23 schreef Yonah het volgende:
[..]
nou, zorgen dat mijn ouders getrouwd werden, daarna bezig gegaan met promotie op t werk,
PLUS
ik zit thuis al 3 maanden zonder internetwegens ellende met multikabel, maar volgende week krijg ik ADSL
met jou?
die van dat hoedje van de andere GT vestiging ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:18 schreef Tomasso het volgende:
Hoe kom je erbij dat Zakje m'n vriendje is? Nee, m'n vriendje zit, helaas, in Noord-Holland. Dus ik ga morgenavond naar m'n vriendje.
ik had ook meteen op ADSL kunnen zitten, maarja..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voordeel voor de hardwerkende burgerman was wel dat toen ik hier internet via modem beu was direct op ADSL ben overgestapt. Dus die kabel ellende is me dan bespaard gebleven. Sterker nog toen ik in 2000 over gestapt ben was de kabel hier nog niet geschikt om te internetten omdat hij nog van de gemeente was
poor you, learning the hard wayquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:57 schreef Yonah het volgende:
[..]
ik had ook meteen op ADSL kunnen zitten, maarja..
en door zulke horror verhalen sta ik ook nog niet te springen om over te stappen naar internetplusbellenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:57 schreef Yonah het volgende:
[..]
ik had ook meteen op ADSL kunnen zitten, maarja..
Humz....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:27 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ooh, die heb ik ook nog ergens in een la liggen.En die blijft daar ook.
En goedemiddag _o/ Lekker gewerkt vanaf 6.45
"reikt Hierissieweer een hamer aan zodat hij op zijn duim kan slaan aan"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz....
Ik moet nog 8 bladzijdes typen over iets wat ik niet weet... Het probleem is ook nog eens dat ik niks mag copy-pasten en ik wil gewoon lekker naar buiten toe!
* Yonah poorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en door zulke horror verhalen sta ik ook nog niet te springen om over te stappen naar internetplusbellen
betere oplossing, ik bedacht mij net dat ik een laptop had, dus die is draagbaar dus kan ik die mee naar buiten nemen, dus zit ik nu buitenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt Hierissieweer een hamer aan zodat hij op zijn duim kan slaan aan"
ik ben een ontzettende klus en in het bezit van 2 linkerhanden en mij lukte het ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:12 schreef Yonah het volgende:
[..]
* Yonah poor
och, ansich werkt het allemaal prima, t was meer een schuld van multikabel dat het zolang duurde..
ik heb 2.5 weken geleden ADSL aangevraagt, en mijn huisgenote belde net dat de doe-het-zelf pakket er al is..
morgen dus maar even heterootje spelen en alles aansluiten
en het uit de duim zuigen van verhaaltjes gaat buiten beter dan binnen ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
betere oplossing, ik bedacht mij net dat ik een laptop had, dus die is draagbaar dus kan ik die mee naar buiten nemen, dus zit ik nu buiten
aan de research nuquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het uit de duim zuigen van verhaaltjes gaat buiten beter dan binnen ?
jouw hoop doet mij levenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben een ontzettende klus en in het bezit van 2 linkerhanden en mij lukte het ook
dus ik heb alle vertrouwen in je![]()
heb wat vrienden die daar studeren..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:11 schreef MisterO het volgende:
*auw hoofdpijn is niet fijn![]()
En straks maar voorbereiden op een avondje uit in Grunn![]()
Hee Belg wat moet je ooit in Leeuwarden?
Zow, dat ziet er indrukwekkend uit!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best een hele mooie boekenwinkel. Jammer dat het er vandaag zo druk was
.
Dat ja. Al ben ik op het moment wel wakker, lekker buiten geweest en een fotoshoot gedaan met een vriendin.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Moeeee. Het lijkt een permanente gemoedstoestand.
"uit" wie heeft het over uit ik ben alleen hier zonder R. want die zit in Portugal maar "uit" is het zeker nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
katholiek is ook christelijk hè?
maar monogamie vind ik ook wel belangrijk eigenlijk. Maar kut voor je dat het "uit" is
En als ze al die boeken nou verbranden, dan krijgen ze het er misschien nog warmgestookt ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best een hele mooie boekenwinkel. Jammer dat het er vandaag zo druk was
.
sorrie sorrie sorrie, verkeerde conclussie getrokken. Het spijt mij!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
"uit" wie heeft het over uit ik ben alleen hier zonder R. want die zit in Portugal maar "uit" is het zeker niet
Die conclusie trok ik ook hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:23 schreef hierissieweer het volgende:
sorrie sorrie sorrie, verkeerde conclussie getrokken. Het spijt mij!
Die valt me dan weer tegen van je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, dan wordt er tenminste nog íets getrokken.
als het "uit" was dan zou ik toch niet meer monogaam hoeven zijn. Dan had ik gisteravond wel iets heel anders gedaan (hij was mmmmmmmmmmmm)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sorrie sorrie sorrie, verkeerde conclussie getrokken. Het spijt mij!
en ik maar denken dat ik sjans had :|quote:
Nee. Een van de castleden uit Rent Remixed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ben jij dat?
Jammer dat het niet 1 van je vrienden isquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. Een van de castleden uit Rent Remixed.
I bloody wish.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:06 schreef MisterO het volgende:
Jammer dat het niet 1 van je vrienden is
Heeeheee, flikflooien doe je niet met je vrienden!quote:
Friends with benefits?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef MisterO het volgende:
Heeeheee, flikflooien doe je niet met je vrienden!
wat is er aan geremixed?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. Een van de castleden uit Rent Remixed.
Nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef MisterO het volgende:
Heeeheee, flikflooien doe je niet met je vrienden!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er aan geremixed?
quote:Based on Puccini's La Bohème, the Broadway hit musical RENT broke convention when it first opened and was hailed by the New York Times as the return of the musical that dared to "take the culture's temperature and catch its tempo".
Over a decade later, that temperature's changed.
William Baker, Creative Director for Kylie Minogue and the visionary behind some of the most iconic pop images of recent years, brings together his cutting edge collaborators from the music industry to re-invent Jonathan Larson's award-winning musical RENT.
quote:In deze interpretatie is er het een en ander geschrapt, zijn nummers ‘geremixt’ (nieuwe arrangementen) en hebben nummers/scènes andere plekken in het verhaal gekregen. Zo begint de show nu met een medley van ‘Will I?’ en ‘Seasons of Love” (de verfilming begon hier ook mee)
Als ik echt doodziek ben wil ik juist het liefst alleen zijn, ik heb liever niet dat mensen me dan zien ,ik heb dan ook totaal geen behoefte aan gezelschapquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag ben ik in een nieuwe fase van de griep gekomen, nu kan ik ook nog eens geen eten binnen houden, mijn rug wordt gek van het in bed liggen en er is niemand die me verzorgt
Ja die armbandjes ken ik wel, alleen die andere interpretatie nog nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
Ken je dat niet? Jongens met What Would Jesus Do armbandjes:
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Ik hou ook van jou hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
No offence, maar volgens mij is Weemz veel, maar niet charismatisch..
Wat is et?quote:
Oow kijk... nu herken ik de wijnflesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:39 schreef DennisMoore het volgende:
Het is een raar plastic ding dat tevoorschijn kwam toen ik de dop van de fles schroefde, en dat er waarschijnlijk voor moet zorgen dat er een mooi straaltje uit de fles komt als je schenkt.
Ow naja... ook alcohol...quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:46 schreef Bartjebart het volgende:
Ow naja... ook alcohol...
Komt op het zelfde neer dus
Dat is denk ik de bedoeling, maar... HIJ DOET 'T NIET!quote:Maar ik heb dus geen idee... gewoon schenken?
[Centraal] Whisky /Whiskey Topic #11 Whisky a Go Go *al deed*quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:49 schreef wonderer het volgende:
Probeer het centrale whisky topic es, misschien weet Doffy het.
je gaat me nu toch niet vertellen dat je tot nu toe nog steeds buiten in de tuin achter je laptop hebt zitten werken ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:00 schreef hierissieweer het volgende:
gewoon wat anders gaan drinken!
Ik heb mijn PGO en POP af YES!!!
Jap, cola vieux en een jas... Dan gaat het wel hoor, heerlijk voor de concentratiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat me nu toch niet vertellen dat je tot nu toe nog steeds buiten in de tuin achter je laptop hebt zitten werken ?
"sleept Hierissieweer aan z'n haren met laptiop en al naara binnen toe en pleurt hem voor het knisperend haard vuur neer zodat hij niet onderkoelt raakt"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, cola vieux en een jas... Dan gaat het wel hoor, heerlijk voor de concentratie
Au mijn haren, Komt Tha_Erik nu naast mij zitten om mij warm te wrijven bij de haard?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"sleept Hierissieweer aan z'n haren met laptiop en al naara binnen toe en pleurt hem voor het knisperend haard vuur neer zodat hij niet onderkoelt raakt"
zaken vaan voor de jongenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Au mijn haren, Komt Tha_Erik nu naast mij zitten om mij warm te wrijven bij de haard?
Zoals gezegt ik ben klaar!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zaken vaan voor de jongen
en moest jij niet een deadline in de gaten houden voor je verslag![]()
dus zulke opwinding/afleiding wordt nu even zorgvuldig uit je buurt gehouden
als het klaar en goed is kunnen we kijken voor een passende beloning
Welke monitor heb je? Ik herken de poot. Samsung 930BF? 730BF?quote:
er is iets grandioos mis gegaanquote:
Samsung 710T en Genius Slimstar nogwatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef Cahir het volgende:
Welke monitor heb je? Ik herken de poot. Samsung 930BF? 730BF?
Tevens lijkt mijn toetsenbord op 2 druppels water op die van jou
jurney klaagzang!quote:
Jaaa leukquote:
kijk eens voor reakties op www.frisofeest.nlquote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef hierissieweer het volgende:
wie weet of het Frisofeest leuk is en zo ja wie gaat er mee?
leuke?quote:Op zondag 10 februari 2008 04:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens voor reakties op www.frisofeest.nl
of voeg friso toe op hyves![]()
en meestal lopen er wel fokkers rond
lolbroek....quote:Op zondag 10 februari 2008 05:10 schreef Cazman het volgende:
NEUKEN GRAFNICHTEN!!!!!!!!!!!!!
moet je dat tot in detail vastleggen dan... Voel me gewoon slecht omdat ik de hele avond met een ander heb zitten .... maar wel op tijd gestoptquote:
dank je nu voel ik me veel beterquote:Op zondag 10 februari 2008 13:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij heb je je eigen vraag beantwoord. Als je je er slecht bij voelt dan zie je het zelf toch wel als een soort vreedmgaan lijkt me.
Tevens een stalker.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
De rekening wordt opgestuurd.
Nog een, heb er al genoegquote:
Dit soort foto's zijn ook toegestaan in GC hoor. Er staat niks en ook niks in policy over dat dit soort zaken verboden zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
In die van GC? Of in FB zelf.
edit: Ohja, jullie staan weer in ONZ
Inderdaad, we hebben volgens mij iets gemistquote:
Dat was geen porno. De foto's in Mannen Sexy & Gewaagd noem je toch ook geen porno?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Er staat dat porno niet toegestaan is.
Precies, en volgens mij was het nog iets smeuïgs ookquote:Op zondag 10 februari 2008 15:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inderdaad, we hebben volgens mij iets gemist
Was ik maar een uur minder gaan slapenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Precies, en volgens mij was het nog iets smeuïgs ook.
Stuur een mailtje zou ik zeggen...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:47 schreef Cahir het volgende:
Hebben de mensen achter gay.nl nog steeds niet door dat hun hele systeem bagger is en aan vernieuwing toe is? (vooral het forum)
1. Denk je dat ik de eerste ben?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Stuur een mailtje zou ik zeggen...
Geslapenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Was ik maar een uur minder gaan slapen![]()
![]()
Nog iets leuks gedaan vannacht mensen?
Who the hell is Samquote:Op zondag 10 februari 2008 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Sam, is het jij?
Kijk er is iets als IP adres.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mods kunnen IP adressen niet zien afaik.
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Mods inderdaad niet, maar dit is steeds wel zo overduidelijk. Terwijl hij gewoon een mailtje had kunnen sturen.
Nah, kloons zijn legaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?
Ik denk het niet, de kloons worden gewoon steeds verwijderd, omdat klonen als je geband bent niet is toegestaan. maar aangezien hij verder geen andere policy overschrijdt wordt er niet meer aan gedaan (behalve de originele banperiode die verlengd wordt). Denk ik, maar voor 100% zekerheid wat de (F)A's doen moet je toch bij hun zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.quote:
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geledenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.
Ja, als je niet mailt voor een unban dan blijf je natuurlijk geband.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geleden
Gewat?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar wordt een ban niet pas opgeheven als je zelf mailt?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geleden
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef Cahir het volgende:
Ja, je moet altijd zelf een mail sturen. Waarom? Dan proberen ze nog een sorry eruit te persen.
Heeft ie ook gedaan, hij is weer los. Verder worden bans hier niet besproken he?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:31 schreef hierissieweer het volgende:
waarom mailt Sam niet gewoon?
vanwaar dan zijn identiteitscrisis?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan, hij is weer los. Verder worden bans hier niet besproken he?
Zou ie zijn oude account verkopen op marktplaats?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vanwaar dan zijn identiteitscrisis?
Alsof iemand die zou willen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zou ie zijn oude account verkopen op marktplaats?
Ik kom niet verder als dit topic...quote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand nog een actief nederlands gay-forum? Niet gay.nl dat is een ramp (bagger layout), en expresso is meer.
Dank u.quote:
Wat staat er in het volgende nummer van expreszo, want vond deze nou niet zo heel goed.quote:
Wat is er mis mee?quote:
Tja ik dacht: "anders raak ik zo vervreemd van de homowereld"quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:01 schreef hierissieweer het volgende:
Wat staat er in het volgende nummer van expreszo, want vond deze nou niet zo heel goed.
www.gayid.euquote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand nog een actief nederlands gay-forum? Niet gay.nl dat is een ramp (bagger layout), en expresso is meer.
Je kan een neutrale witte envelop zonder opdruk krijgen bij je abbo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Cahir het volgende:
Maja als de ExpresZo bij jou word bezorgd weet iedereen uit de buurt het ook gelijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan een neutrale witte envelop zonder opdruk krijgen bij je abbo?
N?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:57 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Geslapen. Heb je trouwens N nog gekocht?
Trouwens wat een pathetic valentijn heb ik, heb met een vriend in Den Haag afgesproken.
Kijken jouw buren bij je in de brievenbus ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Cahir het volgende:
Maja als de ExpresZo bij jou word bezorgd weet iedereen uit de buurt het ook gelijk
Onze buurvrouw weet zelfs hoeveel telefoongesprekken wij voeren...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kijken jouw buren bij je in de brievenbus ofzo? Bij ons staat bij de oprit aan de straatkant gewoon een brievenbus, dus niemand ziet wat voor post wij krijgen, behalve de postbode natuurlijk
.
Bovendien is er nauwelijks reclame te vinden in het blad en zijn de verhalen super leuk om te lezenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Het is het enige jongerenblad voor homo's, gemaakt door jongeren (vrijwillig) en gaat niet alleen over sex etc.
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."quote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bovendien is er nauwelijks reclame te vinden in het blad en zijn de verhalen super leuk om te lezen
gij relnichtquote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."
Hoe dat zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me werkt bij de post en stond met naam en toenaam vermeld in de Expreszo. Dat was niet zo leuk
.........quote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, ik was op de mavo de grootste relnicht, heb nu nog een naam...quote:
Veluwe weet je nog schatquote:Op zondag 10 februari 2008 19:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
.........Sinds wanneer kun je mensen shockeren door een homoblad te lezen in de klas
?
Ik snap de combi bij de post werken en in de expreszo staan niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me werkt bij de post en stond met naam en toenaam vermeld in de Expreszo. Dat was niet zo leuk
Hmm tja, ik heb altijd in een erg politiek correcte klas gezeten, ook redelijk gemengd. Discriminatie was best wel not-donequote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik denk dat als ik in mijn oude klas (vooral in de 4e toen ik nog in een rotklas zat) een homoblad zou lezen dat ik daar niet alleen mee zou shockeren, maar mezelf ook in een nare positie zou brengen.
Omdat het blijkbaar op de sorteerafdeling wel gelezen wordt (het stond op de achterkant of zo? Ik weet het niet precies meer) en hij nog niet uit de kast was.quote:
ligt er maar net aan hoe je het brengt en hoe sterk je in je schoenen staatquote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik denk dat als ik in mijn oude klas (vooral in de 4e toen ik nog in een rotklas zat) een homoblad zou lezen dat ik daar niet alleen mee zou shockeren, maar mezelf ook in een nare positie zou brengen.
Dan heeft dat envelop geval ook lekker veel nutquote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar op de sorteerafdeling wel gelezen wordt (het stond op de achterkant of zo? Ik weet het niet precies meer) en hij nog niet uit de kast was.
En of je op een VMBO school zit of nietquote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe je het brengt en hoe sterk je in je schoenen staat
Ik neem niet aan dat iedereen zo'n envelop gebruikt...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan heeft dat envelop geval ook lekker veel nut_!
als je niet om een envelop vraagt, zit er gewoon een doorzichtig hoesje omheen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan heeft dat envelop geval ook lekker veel nut_!
Nee maar meer voor de mensen die wel een envelop willen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat iedereen zo'n envelop gebruikt...
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bij mij was gewoon VWO, maar die klas had nogal wat intolerantie, en te stoer-willen-doende jongens.
Postbode is meestal iemand uit je buurtquote:Op zondag 10 februari 2008 19:17 schreef Zakje het volgende:
Ik snap het nut van die enveloppe sowieso niet, ik bedoel, wat is er nou erg aan dat postsorteerders en de postbode weet dat je zo'n blad krijgt ? Je kent die mensen toch niet?
Gewoon weten wat je zelf waard bent, je moet er boven staan. Sukkels!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
poep aan hun neus.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bij mij was gewoon VWO, maar die klas had nogal wat intolerantie, en te stoer-willen-doende jongens.
Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat er in hier in de laan geen postbode woontquote:Op zondag 10 februari 2008 19:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Postbode is meestal iemand uit je buurt?
Tuurlijk, wat ik zeg de sleeze en dirt is echt wel over mij heen gekomen. En heb ook echt geen leuke tijd gehad om de mavo. Maar ik ben trots op mijzelf dat ik mij zo heb kunnen profileren en ben denk zelfs sterker eruit gekomen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond (vind?) dat hele "je moet er boven staan" echt meer makkelijk gezegd dan gedaan. Want je kan rotopmerkingen wel negeren, maar langzaam en zeker sijpelen ze toch naar binnen, al dan niet bewust. Op een gegeven moment ga je dingen geloven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat mij is overkomen, althans, niet in hele extreme zin.
Hierissieweer draait beetje door IMOquote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond (vind?) dat hele "je moet er boven staan" echt meer makkelijk gezegd dan gedaan. Want je kan rotopmerkingen wel negeren, maar langzaam en zeker sijpelen ze toch naar binnen, al dan niet bewust. Op een gegeven moment ga je dingen geloven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat mij is overkomen, althans, niet in hele extreme zin.
Vond em wel leukquote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef DuTank het volgende:
Of je zoontjes Pudding en Gisteren noemen en dan zeggen dat ze de postbode moeten kutten. Dan komt die postbode zo, nadat Pudding en Gisteren eieren op hem hebben gegooid: "Mijn postbodepak, wat doe je?"
Stop je ze op zolder, deur op slot. Dan moet Pudding opeens schijten, schijt ie zo uit het kleine raampje. Komt net die postbode weer langs, zware unit op z'n kop zo![]()
Belt ie aan: "GODVERDOMME!!!! Wordt er zo op me kop gescheten door één van die zoons van jouw!"
Jij: "Was het Pudding?"
Postbode: "Neeeheeee: schijt!"
Jij: "Was het Gisteren?"
Postbode: "Neeeheee: vandaag!!!!!"
Buurt is meer dan enkel in je straat. Woon je op het platteland ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat er in hier in de laan geen postbode woont. En daarbij, hier in de buurt gaat het contact toch niet verder dan ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond"
.
Als jij ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond" zegt is een expreszo blad volgens mij helemaal niet meer nodig om duidelijk te maken dat jij homo bent...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat er in hier in de laan geen postbode woont. En daarbij, hier in de buurt gaat het contact toch niet verder dan ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond"
.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond" zegt is een expreszo blad volgens mij helemaal niet meer nodig om duidelijk te maken dat jij homo bent...
Ik zal het eventjes uitleggenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond" zegt is een expreszo blad volgens mij helemaal niet meer nodig om duidelijk te maken dat jij homo bent...
Dan heeft hij idd geen envelop gebruikt want daar kun je echt niet aan afleiden wat de afzender is.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef wonderer het volgende:
Omdat het blijkbaar op de sorteerafdeling wel gelezen wordt (het stond op de achterkant of zo? Ik weet het niet precies meer) en hij nog niet uit de kast was.
Freak!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zal het eventjes uitleggen. Ik woon aan de Laan van Nederhoven, en als ik eventjes een boodschap moet doen loop ik naar het winkelcentrum aan het einde van de laan, het bruggetje over. Als ik dan de oprit afloop en rechtsaf sla, dan kom ik langs de opritten en gazonnetjes van de buren. Stel, daar staat de buurman/buurvrouw toevallig zijn auto te wassen of iets in de tuin te rommelen. Dan zegt die persoon meestal hallo, goedemorgen of zoiets, dan moet je wel wat terug zeggen, dat is wel zo vriendelijk
. Raar he?
Wij op de veluwe groeten iederen die we tegen komen als we lopen en mensen tegen komen. En als fieters elkaar kruizen op een 2richtingen fietspad. Maar het verschil dat ik wilde aangeven: Als ik hallo zeg dan denken de andere mensen niet zo veel. Als jij hoi zou zeggen zouden ze denken: Dies Homo! Wat ik wil aangeven is dat het dan niet uitmaakt dat jouw expreszo zonder envelopje komt, want het is algemeen bekend bij jou...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zal het eventjes uitleggen. Ik woon aan de Laan van Nederhoven, en als ik eventjes een boodschap moet doen loop ik naar het winkelcentrum aan het einde van de laan, het bruggetje over. Als ik dan de oprit afloop en rechtsaf sla, dan kom ik langs de opritten en gazonnetjes van de buren. Stel, daar staat de buurman/buurvrouw toevallig zijn auto te wassen of iets in de tuin te rommelen. Dan zegt die persoon meestal hallo, goedemorgen of zoiets, dan moet je wel wat terug zeggen, dat is wel zo vriendelijk
. Raar he?
Ik denk niet dat mensen denken ..dies homo!!!!!" als ik hoi zegquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wij op de veluwe groeten iederen die we tegen komen als we lopen en mensen tegen komen. En als fieters elkaar kruizen op een 2richtingen fietspad. Maar het verschil dat ik wilde aangeven: Als ik hallo zeg dan denken de andere mensen niet zo veel. Als jij hoi zou zeggen zouden ze denken: Dies Homo! Wat ik wil aangeven is dat het dan niet uitmaakt dat jouw expreszo zonder envelopje komt, want het is algemeen bekend bij jou...
Nee ze denken Dies Homo!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen denken ..dies homo!!!!!" als ik hoi zeg![]()
. Daarbij zou het me vrij weinig kunnen schelen als ze het zouden denken.
Het was niet zijn eigen Expreszo, hij stond op de achterkant in een fotostripje, als postsorteerder, met zijn eigen naam. Het was voor zijn collega's dus vrij makkelijk om hem daarin te herkennen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan heeft hij idd geen envelop gebruikt want daar kun je echt niet aan afleiden wat de afzender is.
Ik werkte ook bij de post en heb een keer op 2 pagina's in Expreszo gestaan, in Post pak..quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
Uh... Zeker weten?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen denken ..dies homo!!!!!" als ik hoi zeg![]()
. Daarbij zou het me vrij weinig kunnen schelen als ze het zouden denken.
De centerfold?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werkte ook bij de post en heb een keer op 2 pagina's in Expreszo gestaan, in Post pak..
foto-strip? Zolang ik me kan herinneren staat daar toch Flo?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
Het was niet zijn eigen Expreszo, hij stond op de achterkant in een fotostripje, als postsorteerder, met zijn eigen naam. Het was voor zijn collega's dus vrij makkelijk om hem daarin te herkennen.
Centerfold... daar krijg ik toch andere gedachten bijquote:
Ik vind het een beetje vaag verhaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:06 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het niet precies meer. Een ingezonden brief dan?
Welke conclusie kan je daaruit trekken?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat?! Een heel fokking weekend in de Ardennen en dan nog dit topic niet vol?!
ben druk geweestquote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat?! Een heel fokking weekend in de Ardennen en dan nog dit topic niet vol?!
Je ziet er nu beter uitquote:Op zondag 10 februari 2008 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!
[ afbeelding ]
Groot: http://gallery.vlarp.nl/albums/fok_uploads/expreszo_ik.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |