Kijk er is iets als IP adres.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mods kunnen IP adressen niet zien afaik.
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Mods inderdaad niet, maar dit is steeds wel zo overduidelijk. Terwijl hij gewoon een mailtje had kunnen sturen.
Nah, kloons zijn legaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?
Ik denk het niet, de kloons worden gewoon steeds verwijderd, omdat klonen als je geband bent niet is toegestaan. maar aangezien hij verder geen andere policy overschrijdt wordt er niet meer aan gedaan (behalve de originele banperiode die verlengd wordt). Denk ik, maar voor 100% zekerheid wat de (F)A's doen moet je toch bij hun zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.quote:
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geledenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.
Ja, als je niet mailt voor een unban dan blijf je natuurlijk geband.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geleden
Gewat?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar wordt een ban niet pas opgeheven als je zelf mailt?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geleden
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef Cahir het volgende:
Ja, je moet altijd zelf een mail sturen. Waarom? Dan proberen ze nog een sorry eruit te persen.
Heeft ie ook gedaan, hij is weer los. Verder worden bans hier niet besproken he?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:31 schreef hierissieweer het volgende:
waarom mailt Sam niet gewoon?
vanwaar dan zijn identiteitscrisis?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan, hij is weer los. Verder worden bans hier niet besproken he?
Zou ie zijn oude account verkopen op marktplaats?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vanwaar dan zijn identiteitscrisis?
Alsof iemand die zou willen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zou ie zijn oude account verkopen op marktplaats?
Ik kom niet verder als dit topic...quote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand nog een actief nederlands gay-forum? Niet gay.nl dat is een ramp (bagger layout), en expresso is meer.
Dank u.quote:
Wat staat er in het volgende nummer van expreszo, want vond deze nou niet zo heel goed.quote:
Wat is er mis mee?quote:
Tja ik dacht: "anders raak ik zo vervreemd van de homowereld"quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:01 schreef hierissieweer het volgende:
Wat staat er in het volgende nummer van expreszo, want vond deze nou niet zo heel goed.
www.gayid.euquote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand nog een actief nederlands gay-forum? Niet gay.nl dat is een ramp (bagger layout), en expresso is meer.
Je kan een neutrale witte envelop zonder opdruk krijgen bij je abbo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Cahir het volgende:
Maja als de ExpresZo bij jou word bezorgd weet iedereen uit de buurt het ook gelijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan een neutrale witte envelop zonder opdruk krijgen bij je abbo?
N?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:57 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Geslapen. Heb je trouwens N nog gekocht?
Trouwens wat een pathetic valentijn heb ik, heb met een vriend in Den Haag afgesproken.
Kijken jouw buren bij je in de brievenbus ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Cahir het volgende:
Maja als de ExpresZo bij jou word bezorgd weet iedereen uit de buurt het ook gelijk
Onze buurvrouw weet zelfs hoeveel telefoongesprekken wij voeren...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kijken jouw buren bij je in de brievenbus ofzo? Bij ons staat bij de oprit aan de straatkant gewoon een brievenbus, dus niemand ziet wat voor post wij krijgen, behalve de postbode natuurlijk
.
Bovendien is er nauwelijks reclame te vinden in het blad en zijn de verhalen super leuk om te lezenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Het is het enige jongerenblad voor homo's, gemaakt door jongeren (vrijwillig) en gaat niet alleen over sex etc.
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."quote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bovendien is er nauwelijks reclame te vinden in het blad en zijn de verhalen super leuk om te lezen
gij relnichtquote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."
Hoe dat zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me werkt bij de post en stond met naam en toenaam vermeld in de Expreszo. Dat was niet zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |