Kijk er is iets als IP adres.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
mods kunnen IP adressen niet zien afaik.
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Mods inderdaad niet, maar dit is steeds wel zo overduidelijk. Terwijl hij gewoon een mailtje had kunnen sturen.
Nah, kloons zijn legaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?
Ik denk het niet, de kloons worden gewoon steeds verwijderd, omdat klonen als je geband bent niet is toegestaan. maar aangezien hij verder geen andere policy overschrijdt wordt er niet meer aan gedaan (behalve de originele banperiode die verlengd wordt). Denk ik, maar voor 100% zekerheid wat de (F)A's doen moet je toch bij hun zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
mja, als ie zo doorgaat, krijgt hij dan geen IP ban of zo?
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.quote:
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geledenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.
Ja, als je niet mailt voor een unban dan blijf je natuurlijk geband.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geleden
Gewat?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij je kloont terwijl je gebent band.
Ik weet ook niet precies hoe het werkt, maar wordt een ban niet pas opgeheven als je zelf mailt?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:25 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sam had maar 48uurs ban, tis nu al 1 maand geleden
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:28 schreef Cahir het volgende:
Ja, je moet altijd zelf een mail sturen. Waarom? Dan proberen ze nog een sorry eruit te persen.
Heeft ie ook gedaan, hij is weer los. Verder worden bans hier niet besproken he?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:31 schreef hierissieweer het volgende:
waarom mailt Sam niet gewoon?
vanwaar dan zijn identiteitscrisis?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Heeft ie ook gedaan, hij is weer los. Verder worden bans hier niet besproken he?
Zou ie zijn oude account verkopen op marktplaats?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
vanwaar dan zijn identiteitscrisis?
Alsof iemand die zou willen hebbenquote:Op zondag 10 februari 2008 17:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zou ie zijn oude account verkopen op marktplaats?
Ik kom niet verder als dit topic...quote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand nog een actief nederlands gay-forum? Niet gay.nl dat is een ramp (bagger layout), en expresso is meer.
Dank u.quote:
Wat staat er in het volgende nummer van expreszo, want vond deze nou niet zo heel goed.quote:
Wat is er mis mee?quote:
Tja ik dacht: "anders raak ik zo vervreemd van de homowereld"quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:01 schreef hierissieweer het volgende:
Wat staat er in het volgende nummer van expreszo, want vond deze nou niet zo heel goed.
www.gayid.euquote:Op zondag 10 februari 2008 17:47 schreef Cahir het volgende:
Weet iemand nog een actief nederlands gay-forum? Niet gay.nl dat is een ramp (bagger layout), en expresso is meer.
Je kan een neutrale witte envelop zonder opdruk krijgen bij je abbo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Cahir het volgende:
Maja als de ExpresZo bij jou word bezorgd weet iedereen uit de buurt het ook gelijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan een neutrale witte envelop zonder opdruk krijgen bij je abbo?
N?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:57 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
Geslapen. Heb je trouwens N nog gekocht?
Trouwens wat een pathetic valentijn heb ik, heb met een vriend in Den Haag afgesproken.
Kijken jouw buren bij je in de brievenbus ofzoquote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef Cahir het volgende:
Maja als de ExpresZo bij jou word bezorgd weet iedereen uit de buurt het ook gelijk
Onze buurvrouw weet zelfs hoeveel telefoongesprekken wij voeren...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:42 schreef Zakje het volgende:
[..]
Kijken jouw buren bij je in de brievenbus ofzo? Bij ons staat bij de oprit aan de straatkant gewoon een brievenbus, dus niemand ziet wat voor post wij krijgen, behalve de postbode natuurlijk
.
Bovendien is er nauwelijks reclame te vinden in het blad en zijn de verhalen super leuk om te lezenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Het is het enige jongerenblad voor homo's, gemaakt door jongeren (vrijwillig) en gaat niet alleen over sex etc.
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."quote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bovendien is er nauwelijks reclame te vinden in het blad en zijn de verhalen super leuk om te lezen
gij relnichtquote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ben niet de doelgroep meer denk, vroeger vond ik het wel leuk. Maar goed het was meer de kick om de expreszo in de klas te lezen. En dan andwoorden op de vraag "wat lees je" met "och een homoblad..."
Hoe dat zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me werkt bij de post en stond met naam en toenaam vermeld in de Expreszo. Dat was niet zo leuk
.........quote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, ik was op de mavo de grootste relnicht, heb nu nog een naam...quote:
Veluwe weet je nog schatquote:Op zondag 10 februari 2008 19:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
.........Sinds wanneer kun je mensen shockeren door een homoblad te lezen in de klas
?
Ik snap de combi bij de post werken en in de expreszo staan niet...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
Een vriend van me werkt bij de post en stond met naam en toenaam vermeld in de Expreszo. Dat was niet zo leuk
Hmm tja, ik heb altijd in een erg politiek correcte klas gezeten, ook redelijk gemengd. Discriminatie was best wel not-donequote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik denk dat als ik in mijn oude klas (vooral in de 4e toen ik nog in een rotklas zat) een homoblad zou lezen dat ik daar niet alleen mee zou shockeren, maar mezelf ook in een nare positie zou brengen.
Omdat het blijkbaar op de sorteerafdeling wel gelezen wordt (het stond op de achterkant of zo? Ik weet het niet precies meer) en hij nog niet uit de kast was.quote:
ligt er maar net aan hoe je het brengt en hoe sterk je in je schoenen staatquote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik denk dat als ik in mijn oude klas (vooral in de 4e toen ik nog in een rotklas zat) een homoblad zou lezen dat ik daar niet alleen mee zou shockeren, maar mezelf ook in een nare positie zou brengen.
Dan heeft dat envelop geval ook lekker veel nutquote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat het blijkbaar op de sorteerafdeling wel gelezen wordt (het stond op de achterkant of zo? Ik weet het niet precies meer) en hij nog niet uit de kast was.
En of je op een VMBO school zit of nietquote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
ligt er maar net aan hoe je het brengt en hoe sterk je in je schoenen staat
Ik neem niet aan dat iedereen zo'n envelop gebruikt...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan heeft dat envelop geval ook lekker veel nut_!
als je niet om een envelop vraagt, zit er gewoon een doorzichtig hoesje omheen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dan heeft dat envelop geval ook lekker veel nut_!
Nee maar meer voor de mensen die wel een envelop willen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem niet aan dat iedereen zo'n envelop gebruikt...
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bij mij was gewoon VWO, maar die klas had nogal wat intolerantie, en te stoer-willen-doende jongens.
Postbode is meestal iemand uit je buurtquote:Op zondag 10 februari 2008 19:17 schreef Zakje het volgende:
Ik snap het nut van die enveloppe sowieso niet, ik bedoel, wat is er nou erg aan dat postsorteerders en de postbode weet dat je zo'n blad krijgt ? Je kent die mensen toch niet?
Gewoon weten wat je zelf waard bent, je moet er boven staan. Sukkels!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
poep aan hun neus.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat bij mij was gewoon VWO, maar die klas had nogal wat intolerantie, en te stoer-willen-doende jongens.
Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat er in hier in de laan geen postbode woontquote:Op zondag 10 februari 2008 19:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Postbode is meestal iemand uit je buurt?
Tuurlijk, wat ik zeg de sleeze en dirt is echt wel over mij heen gekomen. En heb ook echt geen leuke tijd gehad om de mavo. Maar ik ben trots op mijzelf dat ik mij zo heb kunnen profileren en ben denk zelfs sterker eruit gekomen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond (vind?) dat hele "je moet er boven staan" echt meer makkelijk gezegd dan gedaan. Want je kan rotopmerkingen wel negeren, maar langzaam en zeker sijpelen ze toch naar binnen, al dan niet bewust. Op een gegeven moment ga je dingen geloven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat mij is overkomen, althans, niet in hele extreme zin.
Hierissieweer draait beetje door IMOquote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond (vind?) dat hele "je moet er boven staan" echt meer makkelijk gezegd dan gedaan. Want je kan rotopmerkingen wel negeren, maar langzaam en zeker sijpelen ze toch naar binnen, al dan niet bewust. Op een gegeven moment ga je dingen geloven. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat mij is overkomen, althans, niet in hele extreme zin.
Vond em wel leukquote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef DuTank het volgende:
Of je zoontjes Pudding en Gisteren noemen en dan zeggen dat ze de postbode moeten kutten. Dan komt die postbode zo, nadat Pudding en Gisteren eieren op hem hebben gegooid: "Mijn postbodepak, wat doe je?"
Stop je ze op zolder, deur op slot. Dan moet Pudding opeens schijten, schijt ie zo uit het kleine raampje. Komt net die postbode weer langs, zware unit op z'n kop zo![]()
Belt ie aan: "GODVERDOMME!!!! Wordt er zo op me kop gescheten door één van die zoons van jouw!"
Jij: "Was het Pudding?"
Postbode: "Neeeheeee: schijt!"
Jij: "Was het Gisteren?"
Postbode: "Neeeheee: vandaag!!!!!"
Buurt is meer dan enkel in je straat. Woon je op het platteland ofzo?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat er in hier in de laan geen postbode woont. En daarbij, hier in de buurt gaat het contact toch niet verder dan ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond"
.
Als jij ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond" zegt is een expreszo blad volgens mij helemaal niet meer nodig om duidelijk te maken dat jij homo bent...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik durf met grote zekerheid te zeggen dat er in hier in de laan geen postbode woont. En daarbij, hier in de buurt gaat het contact toch niet verder dan ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond"
.
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond" zegt is een expreszo blad volgens mij helemaal niet meer nodig om duidelijk te maken dat jij homo bent...
Ik zal het eventjes uitleggenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Als jij ,,goedemorgen'' ,,goedemiddag'' en ,,goede avond" zegt is een expreszo blad volgens mij helemaal niet meer nodig om duidelijk te maken dat jij homo bent...
Dan heeft hij idd geen envelop gebruikt want daar kun je echt niet aan afleiden wat de afzender is.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:08 schreef wonderer het volgende:
Omdat het blijkbaar op de sorteerafdeling wel gelezen wordt (het stond op de achterkant of zo? Ik weet het niet precies meer) en hij nog niet uit de kast was.
Freak!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zal het eventjes uitleggen. Ik woon aan de Laan van Nederhoven, en als ik eventjes een boodschap moet doen loop ik naar het winkelcentrum aan het einde van de laan, het bruggetje over. Als ik dan de oprit afloop en rechtsaf sla, dan kom ik langs de opritten en gazonnetjes van de buren. Stel, daar staat de buurman/buurvrouw toevallig zijn auto te wassen of iets in de tuin te rommelen. Dan zegt die persoon meestal hallo, goedemorgen of zoiets, dan moet je wel wat terug zeggen, dat is wel zo vriendelijk
. Raar he?
Wij op de veluwe groeten iederen die we tegen komen als we lopen en mensen tegen komen. En als fieters elkaar kruizen op een 2richtingen fietspad. Maar het verschil dat ik wilde aangeven: Als ik hallo zeg dan denken de andere mensen niet zo veel. Als jij hoi zou zeggen zouden ze denken: Dies Homo! Wat ik wil aangeven is dat het dan niet uitmaakt dat jouw expreszo zonder envelopje komt, want het is algemeen bekend bij jou...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik zal het eventjes uitleggen. Ik woon aan de Laan van Nederhoven, en als ik eventjes een boodschap moet doen loop ik naar het winkelcentrum aan het einde van de laan, het bruggetje over. Als ik dan de oprit afloop en rechtsaf sla, dan kom ik langs de opritten en gazonnetjes van de buren. Stel, daar staat de buurman/buurvrouw toevallig zijn auto te wassen of iets in de tuin te rommelen. Dan zegt die persoon meestal hallo, goedemorgen of zoiets, dan moet je wel wat terug zeggen, dat is wel zo vriendelijk
. Raar he?
Ik denk niet dat mensen denken ..dies homo!!!!!" als ik hoi zegquote:Op zondag 10 februari 2008 19:48 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wij op de veluwe groeten iederen die we tegen komen als we lopen en mensen tegen komen. En als fieters elkaar kruizen op een 2richtingen fietspad. Maar het verschil dat ik wilde aangeven: Als ik hallo zeg dan denken de andere mensen niet zo veel. Als jij hoi zou zeggen zouden ze denken: Dies Homo! Wat ik wil aangeven is dat het dan niet uitmaakt dat jouw expreszo zonder envelopje komt, want het is algemeen bekend bij jou...
Nee ze denken Dies Homo!quote:Op zondag 10 februari 2008 19:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen denken ..dies homo!!!!!" als ik hoi zeg![]()
. Daarbij zou het me vrij weinig kunnen schelen als ze het zouden denken.
Het was niet zijn eigen Expreszo, hij stond op de achterkant in een fotostripje, als postsorteerder, met zijn eigen naam. Het was voor zijn collega's dus vrij makkelijk om hem daarin te herkennen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan heeft hij idd geen envelop gebruikt want daar kun je echt niet aan afleiden wat de afzender is.
Ik werkte ook bij de post en heb een keer op 2 pagina's in Expreszo gestaan, in Post pak..quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef wonderer het volgende:
Uh... Zeker weten?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen denken ..dies homo!!!!!" als ik hoi zeg![]()
. Daarbij zou het me vrij weinig kunnen schelen als ze het zouden denken.
De centerfold?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik werkte ook bij de post en heb een keer op 2 pagina's in Expreszo gestaan, in Post pak..
foto-strip? Zolang ik me kan herinneren staat daar toch Flo?quote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
Het was niet zijn eigen Expreszo, hij stond op de achterkant in een fotostripje, als postsorteerder, met zijn eigen naam. Het was voor zijn collega's dus vrij makkelijk om hem daarin te herkennen.
Centerfold... daar krijg ik toch andere gedachten bijquote:
Ik vind het een beetje vaag verhaal.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:06 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het niet precies meer. Een ingezonden brief dan?
Welke conclusie kan je daaruit trekken?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat?! Een heel fokking weekend in de Ardennen en dan nog dit topic niet vol?!
ben druk geweestquote:Op zondag 10 februari 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat?! Een heel fokking weekend in de Ardennen en dan nog dit topic niet vol?!
Je ziet er nu beter uitquote:Op zondag 10 februari 2008 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!
[ afbeelding ]
Groot: http://gallery.vlarp.nl/albums/fok_uploads/expreszo_ik.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |