sommigen mensne zeker, zorg dus maar dat je hier vaker komtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:57 schreef BrandX het volgende:dag lieverds!
Ik kom weer eens langs, hoe is het hier? Ik heb jullie gemist.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sommigen mensne zeker, zorg dus maar dat je hier vaker komt
dat is geheel wederzijds, althans voor mij welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:57 schreef BrandX het volgende:dag lieverds!
Ik kom weer eens langs, hoe is het hier? Ik heb jullie gemist.
Dat was gisteravond echt niet afdoendequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:32 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon zorgen dat je enórm stinkt, dan krijg je meer ruimte.
maar dan vanmiddag niet komen mopperen als het op isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:15 schreef BrandX het volgende:
Ik neem graag een bakkie van je aan, Stroek!
De schrobbelaer laat ik nog even voor wat het is
Ik werd alleen belabberd wakker, waarna ik maar besloten heb de wekkers uit te zetten en me om te draaienquote:
zet het kruikje Schrobbelear aan zijn mond en drink het helemaal leeg... Lekker bedankt ik kan er weer tegen. Goedemorgen trouwens vanuit dit sneeuwwitte land. Nog 2 weken te gaan en dan is het voorbij hierquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:10 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolade melk klaar voor een ieder![]()
en voor de liefhebbers, het kruikje met Schrobbelaer is nog niet leeg
Alleen wakker worden is altijd belabberdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik werd alleen belabberd wakker, waarna ik maar besloten heb de wekkers uit te zetten en me om te draaien
gij hebbertquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zet het kruikje Schrobbelear aan zijn mond en drink het helemaal leeg... Lekker bedankt ik kan er weer tegen. Goedemorgen trouwens vanuit dit sneeuwwitte land. Nog 2 weken te gaan en dan is het voorbij hier
Te heet wassen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef Zakje het volgende:
Mijn broer had stiekem een broek van mij aangetrokken, en nu is hij helemaal uitgelubberd![]()
![]()
. Is er een manier om hem weer strak te krijgen?
Maar dan zal hij misschien wel korter worden.....maar laat ik het er maar op wagenquote:
maar je broer is dus groter/beter bedeelt dan jij op plekken, dan moet die broek toch wel ontzettend knellend bij hem hebben gezeten ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef Zakje het volgende:
Mijn broer had stiekem een broek van mij aangetrokken, en nu is hij helemaal uitgelubberd![]()
![]()
lijkt mij ook, moet niet erg prettig gezeten hebben. Zouden er foto's van zijn als bewijsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je broer is dus groter/beter bedeelt dan jij op plekken, dan moet die broek toch wel ontzettend knellend bij hem hebben gezeten ?
nou ja zo opwindend vind ik ballondijen nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lijkt mij ook, moet niet erg prettig gezeten hebben. Zouden er foto's van zijn als bewijs
IK vind 1x per Carnaval wel zat hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Alaaf![]()
het was toch Anaal?
nog gescoort gisteren?
1 x per carnaval genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK vind 1x per Carnaval wel zat hoorDaar gaat het toch niet om
We zijn naar de Altstadt gweeest, en de rechter (ff Jerre en Mark gedag zeggen), de Pallaz, de Pecheur en toen weer terug naar de Altstadt. Carnaval in een hardrockkroeg. Feeeeeeeeeeeeeest
Echt niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 x per carnaval genoegnee toch, verwacht wel verhalen morgen over nummer 2
wat lees ik, ook naar parijs?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:58 schreef MrBrightside het volgende:
tvp
Niets te melden verder, eigenlijk.
jij zittend in een bad met koud water, of douchen in koud water met je broek aan. Dit aanhouden totdat het droogt en dan staat ie weer strak nar het lijf. Dat Stroekie dat niet weet, dit werd vroeger toch enorm vaak gedaan voor strakke broeken effect?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef Zakje het volgende:
![]()
Ja en dan als er iemand belt vanavond of je toch nog wat komt drinken, gewoon weer om 3 uur nachts thuis te komen. Ik zeg dat ook zooooooooo vaak. Het vlees is zwakquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik ga vanavond niet eens meer. Morgen weer werken. Vandaag de hele dag al heerlijk in pyjama
ja zeg, wat is dat nu weer voor een Nick Camen antwoordquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij zittend in een bad met koud water, of douchen in koud water met je broek aan. Dit aanhouden totdat het droogt en dan staat ie weer strak nar het lijf. Dat Stroekie dat niet weet, dit werd vroeger toch enorm vaak gedaan voor strakke broeken effect?
Sommige mensen hebben zelfdisciplinequote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en dan als er iemand belt vanavond of je toch nog wat komt drinken, gewoon weer om 3 uur nachts thuis te komen. Ik zeg dat ook zooooooooo vaak. Het vlees is zwak
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:26 schreef BrandX het volgende:
:w thuis na een lange dag werken... en eigenlijk moet ik nu aan de scriptie, majaaaaahhh dan maar ff niet
wie?quote:
zo laat nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:56 schreef MisterO het volgende:
Brrr, straks presentatie van mn franchiserapport bij het bedrijf waar ik bij heb gewerkt brrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |