sommigen mensne zeker, zorg dus maar dat je hier vaker komtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:57 schreef BrandX het volgende:dag lieverds!
Ik kom weer eens langs, hoe is het hier? Ik heb jullie gemist.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sommigen mensne zeker, zorg dus maar dat je hier vaker komt
dat is geheel wederzijds, althans voor mij welquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:57 schreef BrandX het volgende:dag lieverds!
Ik kom weer eens langs, hoe is het hier? Ik heb jullie gemist.
Dat was gisteravond echt niet afdoendequote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:32 schreef DennisMoore het volgende:
Gewoon zorgen dat je enórm stinkt, dan krijg je meer ruimte.
maar dan vanmiddag niet komen mopperen als het op isquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:15 schreef BrandX het volgende:
Ik neem graag een bakkie van je aan, Stroek!
De schrobbelaer laat ik nog even voor wat het is
Ik werd alleen belabberd wakker, waarna ik maar besloten heb de wekkers uit te zetten en me om te draaienquote:
zet het kruikje Schrobbelear aan zijn mond en drink het helemaal leeg... Lekker bedankt ik kan er weer tegen. Goedemorgen trouwens vanuit dit sneeuwwitte land. Nog 2 weken te gaan en dan is het voorbij hierquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:10 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolade melk klaar voor een ieder![]()
en voor de liefhebbers, het kruikje met Schrobbelaer is nog niet leeg
Alleen wakker worden is altijd belabberdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik werd alleen belabberd wakker, waarna ik maar besloten heb de wekkers uit te zetten en me om te draaien
gij hebbertquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zet het kruikje Schrobbelear aan zijn mond en drink het helemaal leeg... Lekker bedankt ik kan er weer tegen. Goedemorgen trouwens vanuit dit sneeuwwitte land. Nog 2 weken te gaan en dan is het voorbij hier
Te heet wassen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef Zakje het volgende:
Mijn broer had stiekem een broek van mij aangetrokken, en nu is hij helemaal uitgelubberd![]()
![]()
. Is er een manier om hem weer strak te krijgen?
Maar dan zal hij misschien wel korter worden.....maar laat ik het er maar op wagenquote:
maar je broer is dus groter/beter bedeelt dan jij op plekken, dan moet die broek toch wel ontzettend knellend bij hem hebben gezeten ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef Zakje het volgende:
Mijn broer had stiekem een broek van mij aangetrokken, en nu is hij helemaal uitgelubberd![]()
![]()
lijkt mij ook, moet niet erg prettig gezeten hebben. Zouden er foto's van zijn als bewijsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar je broer is dus groter/beter bedeelt dan jij op plekken, dan moet die broek toch wel ontzettend knellend bij hem hebben gezeten ?
nou ja zo opwindend vind ik ballondijen nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
lijkt mij ook, moet niet erg prettig gezeten hebben. Zouden er foto's van zijn als bewijs
IK vind 1x per Carnaval wel zat hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
Alaaf![]()
het was toch Anaal?
nog gescoort gisteren?
1 x per carnaval genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK vind 1x per Carnaval wel zat hoorDaar gaat het toch niet om
We zijn naar de Altstadt gweeest, en de rechter (ff Jerre en Mark gedag zeggen), de Pallaz, de Pecheur en toen weer terug naar de Altstadt. Carnaval in een hardrockkroeg. Feeeeeeeeeeeeeest
Echt niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 x per carnaval genoegnee toch, verwacht wel verhalen morgen over nummer 2
wat lees ik, ook naar parijs?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:58 schreef MrBrightside het volgende:
tvp
Niets te melden verder, eigenlijk.
jij zittend in een bad met koud water, of douchen in koud water met je broek aan. Dit aanhouden totdat het droogt en dan staat ie weer strak nar het lijf. Dat Stroekie dat niet weet, dit werd vroeger toch enorm vaak gedaan voor strakke broeken effect?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:30 schreef Zakje het volgende:
![]()
Ja en dan als er iemand belt vanavond of je toch nog wat komt drinken, gewoon weer om 3 uur nachts thuis te komen. Ik zeg dat ook zooooooooo vaak. Het vlees is zwakquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet.
Ik ga vanavond niet eens meer. Morgen weer werken. Vandaag de hele dag al heerlijk in pyjama
ja zeg, wat is dat nu weer voor een Nick Camen antwoordquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jij zittend in een bad met koud water, of douchen in koud water met je broek aan. Dit aanhouden totdat het droogt en dan staat ie weer strak nar het lijf. Dat Stroekie dat niet weet, dit werd vroeger toch enorm vaak gedaan voor strakke broeken effect?
Sommige mensen hebben zelfdisciplinequote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja en dan als er iemand belt vanavond of je toch nog wat komt drinken, gewoon weer om 3 uur nachts thuis te komen. Ik zeg dat ook zooooooooo vaak. Het vlees is zwak
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:26 schreef BrandX het volgende:
:w thuis na een lange dag werken... en eigenlijk moet ik nu aan de scriptie, majaaaaahhh dan maar ff niet
wie?quote:
zo laat nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:56 schreef MisterO het volgende:
Brrr, straks presentatie van mn franchiserapport bij het bedrijf waar ik bij heb gewerkt brrr
Ja, ik heb een franchiserapport gemaakt voor een eigenaar van een broodjeshuis, en hij kon pas na sluitingstijd...quote:
ok ja, dan is het jammer, maar goed good luck!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:05 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, ik heb een franchiserapport gemaakt voor een eigenaar van een broodjeshuis, en hij kon pas na sluitingstijd...
maar dan weer net niet de foto's van z'n Levi's commercialquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan weer net niet de foto's van z'n Levi's commercial
ennu hij was een losse scharrel van Madonna. Dat heeft ons nog het hitje Each time you brake my heart opgeleverd
Jij gelooft in sprookjes en denkt dat als je die kikker kust, hij verandert in een knappe prins??quote:
Ik denk het wel ja. Moet nog even zien wanneer (in ieder geval in de zomer), en of ik alleen ga of wat mensen regel.quote:wat lees ik, ook naar parijs?
als je dat dan ff terug koppeld naar hier, want ik spreek geen woord fransquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:49 schreef MrBrightside het volgende:
Ah, dan kun jij mooi tips geven over de leukste, gezelligste, meest fantastische kroegen.Ik heb wat praktijkervaring nodig om mijn Frans te oefenen, dus ik moet maar eens lekker socializen met wat Fransen.
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij gelooft in sprookjes en denkt dat als je die kikker kust, hij verandert in een knappe prins??
wat is een hoort uurtarief?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:00 schreef Stroekie het volgende:
Volgens mij is LGE tegen een heul hoog uur tarief vast wel te porren om jullie een spoedcursus "wat en hoe in Paris" te geven
Mais non, je couchez avec garcons non mademoselle,quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:03 schreef BrandX het volgende:
Als je dit zinnetje maar goed kan uitspreken, hierissieweer
Voulez-vous couchez avex moi ce soir (hoop dat ik het goed schrijf)
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:06 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi (A)
ja blijkbaar had ik die kennis dus paraat moeten hebben om die broek van Zakje weer in model te krijgenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Zo. Nou hier zie ik wel de goede foto. Maar het was dus een foto van de reclame die Stroek bedoelde. Shrink to fit jeans
Hier dus nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Zo. Nou hier zie ik wel de goede foto. Maar het was dus een foto van de reclame die Stroek bedoelde. Shrink to fit jeans
quote:
ik ben niet op de hoogte van zijn tarievenquote:
http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/default.asp?sid=glcnFOsFcCDi01zITiMekY8JjElplk&page=categorie&id=128991quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:12 schreef Ang3l het volgende:
Dadelijk maar eens mijn 5 dagen baardje afscherenthat's gonna hurt
ik krijg telkens kippenvel van ive got lifequote:
maar in de omgang met mensen kon ze een groot secreet zijnquote:
natscheren werkt beter dan, schuim lang en goed in laten werken en scherenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:12 schreef Ang3l het volgende:
Dadelijk maar eens mijn 5 dagen baardje afscherenthat's gonna hurt
in die tijd mocht je zulke sterallures hebben. Ten waren de "sterren"ook echt bijzonder in tegenstelling tot de "sterren"van nu die alleen maar aan de top staan door een borstvergroting en een wippie met de managerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar in de omgang met mensen kon ze een groot secreet zijn
Ik wist helemaal niet dat ze op het einde van haar leven in Nijmegen gewoond heeft
Ja dat is een tof nummer. Ik heb er ook een best toffe remix vanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik krijg telkens kippenvel van ive got life
let me hear!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is een tof nummer. Ik heb er ook een best toffe remix van.
Het viel eigenlijk wel mee. Hij's er af ...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
natscheren werkt beter dan, schuim lang en goed in laten werken en scheren
ik gebruik altijd gel die ik ik na dat ik gedouched ben goed inschuim met een kwastquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
natscheren werkt beter dan, schuim lang en goed in laten werken en scheren
http://www.youtube.com/watch?v=hriJltCSlgAquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
let me hear!
maar deze is trouwens ook wel heel mooi!
http://nl.youtube.com/watch?v=SFWs5kWP-us&feature=related
Al vind ik edith piaf toch net iets mooier hierin
ik moet eerlijk zeggen, ik vind het helemaal niks. Ik vind het een verkrachting, alle kracht van het lied is eraf. Sorriequote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=hriJltCSlgA. Lekker vrolijk
.
Dat kan ik best begrijpen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik moet eerlijk zeggen, ik vind het helemaal niks. Ik vind het een verkrachting, alle kracht van het lied is eraf. Sorrie
jap vind het helemaal niksquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan ik best begrijpen hoor. Dat is het gevaar met remixen. Soms vind je het iets, soms niet.
als je geen frans spreekt, moet je geen frans zingenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
let me hear!
maar deze is trouwens ook wel heel mooi!
http://nl.youtube.com/watch?v=SFWs5kWP-us&feature=related
Al vind ik edith piaf toch net iets mooier hierin
over anderhalf jaar jaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Alaaf?!
Vasten moeten jullie!
Wende doet ook geen onfortuinlijke poging vind ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je geen frans spreekt, moet je geen frans zingen
dna verkracht je de taal en dus ook het nummer
en de mooiste versie van dit nummer is natuurlijk van Brel zelf
Nederlanders staan dan ook bekend om hun vermogen tot het spreken van andere talen... Amerikanen nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wende doet ook geen onfortuinlijke poging vind ik.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je mooi bruin geworden Ang3l?
wat zooooooooo langquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
over anderhalf jaar ja
24 uur lang vasten en onthoudingsdag
geen vlees, en geen vleselijke geneugten
Er zit toch een timer op, suffiequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je niet bang dat je niet wakker wordt en te lang ligt te sudderen?
Weet ik veel, ik ben helemaal niet bekend met nepzonquote:
Je stelt hem gewoon in (max 30 min) en slapen maar. Je schrikt vanzelf wel wakker als de lampen uitspringen... of je wordt wakker omdat je bipsje het koud krijgt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben helemaal niet bekend met nepzon.
17.30 tot 22.20...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef Weemz het volgende:
Zo laat nog?
Had je ze niet gewoon kunnen houden?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus het begint hier enorm te hagelen, het klinkt alsof er golfballen naar beneden komen!
Toe maar...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
17.30 tot 22.20...
ingewerkt worden over uitwisseling, 2 nieuwe bestuursleden en daarna bestuursvergadering.
Wende snijders! Mijn grootste liefde, ik ga volgende maand naar haar "concert" maar dan de haar nieuwe programma. Ik heb haar cd meestal wel een keer op de dag in de auto aan staan! Ik vind haar uit voering van "mens durf te leven" erg mooi! Helaas staat die niet meer op youtubequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wende doet ook geen onfortuinlijke poging vind ik.
Ik kan dan weer net niet genoeg frans om dat te kunnen verstaanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je geen frans spreekt, moet je geen frans zingen
dna verkracht je de taal en dus ook het nummer
en de mooiste versie van dit nummer is natuurlijk van Brel zelf
Mijn Fag-hags worden nu al gek van mij en de franse muziek, laat staan als ze zometeen 7 uur lang met mij in de auto hebben gezeten. Ok zo af en toe mag er ook wat anders tussendoor. En Annalies kennende word dat dus een strijd tussen haar Salsa en Mambo muziek (zij is Salsa lerares) en mijn "oubollige chansons"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:32 schreef MrBrightside het volgende:
*downloadt the best of Nina Simone & Jacques Brel discography. YouTube filmpjes klonken erg fijn.
Jaja, het gaat goed bij ons. Net m'n to-do list tot maandag gemaakt, wel fijn dat ik dat nu leer doen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:13 schreef Weemz het volgende:
Toe maar...
Heb jij ook niet nodig, jij ziet er gewoon goed uit!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben helemaal niet bekend met nepzon.
Je kan ook gewoon in je lunchpauze even een handtekening gaan zetten op het stadhuis hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Kijk ik net op de trouwsite van 2 klasgenootjes(hebben elkaar ontmoet op de opleiding) van mij., maar jezus (mag ik dat zeggen over een stel wat zo streng gelovig is dat ze nog geen sex hebben gehad?) maar wat is dat een gedoe en een geregel... Not funny, ik ga dus niet trouwen heb ik besloten!
trouwen is voor hetero'squote:Op woensdag 6 februari 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Kijk ik net op de trouwsite van 2 klasgenootjes(hebben elkaar ontmoet op de opleiding) van mij., maar jezus (mag ik dat zeggen over een stel wat zo streng gelovig is dat ze nog geen sex hebben gehad?) maar wat is dat een gedoe en een geregel... Not funny, ik ga dus niet trouwen heb ik besloten!
ik betwijfel het....quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien passen jullie wel goed bij elkaar.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Hi Sam en wat houdt dat in preciesquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:40 schreef samuelmontana het volgende:
krijg een smsje van een goeie vriend: Wrm bel je niet slet? Ik ben fucking benieuwd!!!x
Wats gebeurt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr *vloekt op H&M*
Als in de winkel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr *vloekt op H&M*
De website. M'n bestelling is nog niet bij TNT aangekomenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als in de winkel?
Heb eens met een meid hierover gehad en echt wie zegt dat jouw droomprins wel op een type als jij valt. Geen wonder dat er zoveel singles zijn. Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn, inhoud is toch belangrijker.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik betwijfel het....
Qua beeld en schrift is het niet mijn droomprins
Verschrikkelijke mensen wonen daarquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, Eindhoven he? Daar zijn ze toch wel een beetje aardig? Ik moet er vanavond even naar toe namelijk
Je hoeft voor mij niks te kopen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Zakje het volgende:
Wat is het toch lastig om een goed cadeau voor iemand uit te zoeken, zeker omdat ik haar hem iets speciaals wil geven.
Jawel. Kaartjes voor friso in maartquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niks te kopen hoor.
Oh nee , ik kan echt niet met wat grappigs aankomen, het is een echte mademoisellequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef Coastertommm het volgende:
In Amsterdam zit achter de Magna Plaza een leuke cadeauwinkel, Artika. Ze hebben echt hele domme maar grappige dingen, ik vind er altijd wel iets.
Je hebt ook mondspray om het perfecte gay accent te krijgen. Eens aan een antihomo heterovriend gegeven met de mededeling dat ie toch niet zo antihomo moest zijn, want dan was ik weg. Werkte wel!
Ojaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Kaartjes voor friso in maart
Als ik voor jou iets moest kopen wist ik het wel hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niks te kopen hoor.
Ohjaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als ik voor jou iets moest kopen wist ik het wel hoor.
Leek ons wel een goed ideequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oja? Ik wist niet dat dat op de planning stond
.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef MrBrightside het volgende:
Dag BrandX
Net de finale van Project Runway season 3 gekeken. Is het heel erg dat ik bij 3 van de 4 collecties kippenvel kreeg toen de intro speelde en het eerste model op kwam lopen?
ja zo wordt het nooit wat met dat huwelijk van jullie 2quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oja? Ik wist niet dat dat op de planning stond
.
Ik vond de 1e leuk, dus nu maar ff alle 52 op de pcquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oeh, Full Metal Alchemist is héééél goed.
Als we dat toch eens wisten. Maar steeds als we in de buurt komen is het weer iemand anders.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Sam?
42quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Sam?
Ja, soms.quote:
FF voor de duidelijkheid... Dat is toch ALTIJD de laatste vrijdag van de maand...?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Kaartjes voor friso in maart
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid... Dat is toch ALTIJD de laatste vrijdag van de maand...?
quote:
ik ben nu helemaal konfjoestquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zouden ze die in maart een weekje eerder willen doen voor me? Anders kan ik niet... mag ik niet van mezelf
Maakt niet uit... Die van mei is pas weer in een even week.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal konfjoest
is die in Maart dan in de grote of in de kleine zaal ?
Ja erg vreemd. Op de site staat febr grote zaal en maart kleine zaal. Weird. Dan was het gewoon januari groot i.p.v. klein en nu weer klein groot klein groot.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal konfjoest
is die in Maart dan in de grote of in de kleine zaal ?
quote:
Inmiddels t/m afl 4 gekekenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de 1e leuk, dus nu maar ff alle 52 op de pc
ainime is toch van die tekenfilmpjes die gothics en emo's kijken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
Nartuo is IMO veruit de beste Anime
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=e9eZhXatbu0
South Park, Family Guy en That 70's Show zijn de enige leuke, maar verslavende, series op Comedy Centralquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
nu op comedy central, een slechte candid camera show met russenwaar zijn de goede comedie series gebleven?
Family Guy vind ik dan niet zo enorm, maar nog steeds super vergeleken met wat er nu op is. Frasier vind ik ook wel leuk om te kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
South Park, Family Guy en That 70's Show zijn de enige leuke, maar verslavende, series op Comedy Central![]()
Trusten!
das niet bes. nog letsel?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:23 schreef Jerruh het volgende:
ik ben gister drie meter naar beneden gevallen omdat een ladder onder me uitgleed...
helemaal niks, das het rare, belandde vol op mijn voeten en polsen maar heb echt helemaal niks...quote:
*voorzichtige knuffel*quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:23 schreef Jerruh het volgende:
ik ben gister drie meter naar beneden gevallen omdat een ladder onder me uitgleed...
das wel gunstig!quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
helemaal niks, das het rare, belandde vol op mijn voeten en polsen maar heb echt helemaal niks...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ainime is toch van die tekenfilmpjes die gothics en emo's kijken?
quote:
Jij bent zeker religieus, met je hokjes en vooroordelen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ainime is toch van die tekenfilmpjes die gothics en emo's kijken?
Correctie. Nog erger is het, als blijkt dat ze aan de waterpompen bezig zijn in jouw portiek en je dus zonder water zit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Zakje het volgende:
Wat een hel is het om 's ochtends wakker te worden zonder koffie in huis.
Tanden poetsen met een flesje spa ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Correctie. Nog erger is het, als blijkt dat ze aan de waterpompen bezig zijn in jouw portiek en je dus zonder water zit.
Zulke taferelen ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tanden poetsen met een flesje spa ?
juist in zulke gevallen is het toch een geruststellende gedachte om te weten dat je daarvoor hier ook in het topic terecht kanquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Zakje het volgende:
Wat een hel is het om 's ochtends wakker te worden zonder koffie in huis.
Dat gaat toch primaquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik niet in huis... dus dan zou het met bier moeten.
werkt toch dubbel zo goed, omdat alcohol een ontsmettende werking heeftquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik niet in huis... dus dan zou het met bier moeten.
die heb ik nooit geslikt, maar ik ben in mijn jeugd dan ook nooit geteisterd door acnequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
En had biergist niet een zuiverende werking ook? D'r zijn van die tabletjes van...
en met hemelvaart wel thuis thuis ??quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
yeah volgende week naar huisen dan naar Engeland voor 2 maanden
geen idee, net pas gehoord over Engeland weet de details nog nietquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met hemelvaart wel thuis thuis ??
quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou banaan? Of miniatuur banaan?
Banaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken alleen tulp en jack.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ken alleen tulp en jack.
Waar is banaan voor? Geluid zo te zien?
Nee dit is bananensplit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
MySpace.quote:
Ik mag niet meedoen en Brad heeft geen interessequote:Op donderdag 7 februari 2008 17:46 schreef HuubTuub het volgende:
zekers en jij gelukkig ook. fijne Super Tuesday gehad of mag je nog niet meedoen?
ben bijna thuis...
Je betaalt in natura neem ik aan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ralph.
Nee, het komt goed met die bananen, want ik heb vanavond een soldeer-date.
Hij schijnt de bout aardig te kunnen hanteren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Komt er iemand ff je banaantje solderen?
Yep, met bier en film.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Tot nu toe zo'n 15 min gekeken, maar best wel interessant
[ afbeelding ]
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331&hl=en
Begin is leuk ja, maar ik kom niet verder dan 20 mins, heb niet zoveel tijd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Tot nu toe zo'n 15 min gekeken, maar best wel interessant
[ afbeelding ]
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331&hl=en
ehhh.. Weet ik niet. Zaten er leuke jongens in de trein, waardoor je daar langer van hebt mogen genieten? Want anders zou ik van geluk sprekenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je gerechtvaardigd van pech en ergernis spreken als er niet één keer, maar maarliefst twee keer een aanrijding is op je traject, waardoor ik ruim drie uur vertraging had, waarna je denkt nog anderhalf uur college denkt te kunnen volgen, maar dat vervolgens na een half uur al weer afgelopen is?
Zo ja, dan had ik vandaag pech en ergerde ik me vreselijk.
Jeetje wat zeuren dan ook eigenlijk...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh.. Weet ik niet. Zaten er leuke jongens in de trein, waardoor je daar langer van hebt mogen genieteen? Want anders zou ik van geluk spreken
Dat sowieso.. maar je kunt dan ook weer niet van hem verwachten dat ie de hele rit met een spiegel in zijn hand gaat zittenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje wat zeuren dan ook eigenlijk...
In een volle trein moet toch tenminste 1 leuke jongen te vinden zijn inderdaad...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat sowieso.. maar je kunt dan ook weer niet van hem verwachten dat ie de hele rit met een spiegel in zijn hand gaat zitten
Ik vind je er wel DE persoon bij uitstek voor jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Denken jullie nou echt dat ik me schuldig maak aan obsessief narcisme?
Hippe smurf.... De kleur heb je iigquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Denken jullie nou echt dat ik me schuldig maak aan obsessief narcisme?
en nu kan je weer 2 keer de volle mep bij NS gaan declareren ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je gerechtvaardigd van pech en ergernis spreken als er niet één keer, maar maarliefst twee keer een aanrijding is op je traject, waardoor ik ruim drie uur vertraging had, waarna je denkt nog anderhalf uur college denkt te kunnen volgen, maar dat vervolgens na een half uur al weer afgelopen is?
Zo ja, dan had ik vandaag pech en ergerde ik me vreselijk.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je er wel DE persoon bij uitstek voor ja![]()
Moet ik je komen helpen? Zijn we zo klaar hoor. Enneh.. hoe moeilijk kan dat nou zijn voor 2 dagen?!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt ZO'N teringhekel aan koffers/tassen inpakken
Ik vertrek morgen naar de Ardennen met de show(demo)teams van BDF en kom zondag terug. Paintballen, eten en luieren in het huisje (incl binnenzwembad, sauna, jacuzzi en... karaoke set). Ik zie er nu al tegenopquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moet je nu dan weer, Ang3l?
No way! En dan daar komen met al de verkeerde broeken en shirts en strings en zonder extra lenzen en ondergoed?!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat doe je ook niet goed....dat moet je laten doen.
Net zo moeilijk als voor een week meestal, of 2 weken. Ik weet niet of het daar warm of koud is, en we moeten oude kleren en schoenen meenemen voor het paintballen, zwemkleren voor het zwembad, kleding voor 's avonds stappen, kleding voor de activiteit zondag. Menselieve zegquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet ik je komen helpen? Zijn we zo klaar hoor. Enneh.. hoe moeilijk kan dat nou zijn voor 2 dagen?!
Jukquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als voor een week meestal, of 2 weken. Ik weet niet of het daar warm of koud is, en we moeten oude kleren en schoenen meenemen voor het paintballen, zwemkleren voor het zwembad, kleding voor 's avonds stappen, kleding voor de activiteit zondag. Menselieve zeg
En vergeet niet dat 90% van de demoteams van die Zakj... sorry, "fashionisto's" zijn en je dus puur en alleen op je kleding wordt beoordeeldThe pressure! THE PRESSURE!!!
En jij trekt je daar wat van aan? Of uit..quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als voor een week meestal, of 2 weken. Ik weet niet of het daar warm of koud is, en we moeten oude kleren en schoenen meenemen voor het paintballen, zwemkleren voor het zwembad, kleding voor 's avonds stappen, kleding voor de activiteit zondag. Menselieve zeg
En vergeet niet dat 90% van de demoteams van die Zakj... sorry, "fashionisto's" zijn en je dus puur en alleen op je kleding wordt beoordeeldThe pressure! THE PRESSURE!!!
Precies. Snap je waarom ik er aan de ene kant wel zin in heb, maar aan de andere kant ook tegenop zie? Ik pas niet echt bij die mensen. Al heb ik sinds het centerparcs weekend ook wel andere kanten van ze gezien en sinds de kerstborrel en verjaardag van Bruce kan ik 't met een aantal best goed vinden, maar de meerderheid blijven toch echt dansers/danseressen. Van die omhooggevallen uiterlijkgerichte mode-popjes.quote:
Ik had de homo's herkendquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef MisterO het volgende:
hoi!
haha, goed zo! Ik bedacht opeens dat de andere homo het misschien niet leuk zou vinden als ik het zou plaatsen zonder zijn toestemming, maar je was er snel bij +1!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had de homo's herkendnou ja, 2 dan.
je had dus deze week gewoon nog een shopmomentje met Zakje moeten inlassen dan was je er optimaal op voorbereidquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nu helemaalquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna jarig![]()
! Maar ik ga toch echt slapen.
Fanatiekelingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu helemaal
Van harte gefeliciteerd![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Erik
Maak je geen zorgen, ook jou verjaardag zal ik niet ongemerkt voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Fanatiekeling![]()
Maar ErikGefeli!
Oke.. correctie:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ook jou verjaardag zal ik niet ongemerkt voorbij laten gaan
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent zeker religieus, met je hokjes en vooroordelen?
die van jou is namelijk 1 dag voor die van mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke.. correctie:
Heej wat leuk dat je een apart topic voor Erik aanmaakt... dat je daar aan denkt zeg... heel attent...
Ow zo moeilijk is dat dus niet te onthouden... hmm..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van jou is namelijk 1 dag voor die van mij
De winkels zijn tot 21.00 uur open vanavond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het zo ontzettend druk, ik heb helemaal geen tijd om te shoppen.
Let's not.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had dus deze week gewoon nog een shopmomentje met Zakje moeten inlassen dan was je er optimaal op voorbereid
"reikt groot glas cranberrysap met een doosje paracetamol aan "quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb al 4 dagen aan een stuk een kater.....
dat wordt komend weekend dus als een dood vogeltje thuis op de bank bijkomen ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:01 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben moe, gisteren 2 diensten achter elkaar gedraait. Kwam savonds terug, en terwijl ik met een Annalies belde merkte ik dat ik inkakte.... Vandaag weer werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |