quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Tot nu toe zo'n 15 min gekeken, maar best wel interessant
[ afbeelding ]
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331&hl=en
Begin is leuk ja, maar ik kom niet verder dan 20 mins, heb niet zoveel tijd.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Tot nu toe zo'n 15 min gekeken, maar best wel interessant
[ afbeelding ]
http://video.google.com/videoplay?docid=5547481422995115331&hl=en
ehhh.. Weet ik niet. Zaten er leuke jongens in de trein, waardoor je daar langer van hebt mogen genieten? Want anders zou ik van geluk sprekenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je gerechtvaardigd van pech en ergernis spreken als er niet één keer, maar maarliefst twee keer een aanrijding is op je traject, waardoor ik ruim drie uur vertraging had, waarna je denkt nog anderhalf uur college denkt te kunnen volgen, maar dat vervolgens na een half uur al weer afgelopen is?
Zo ja, dan had ik vandaag pech en ergerde ik me vreselijk.
Jeetje wat zeuren dan ook eigenlijk...quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehhh.. Weet ik niet. Zaten er leuke jongens in de trein, waardoor je daar langer van hebt mogen genieteen? Want anders zou ik van geluk spreken
Dat sowieso.. maar je kunt dan ook weer niet van hem verwachten dat ie de hele rit met een spiegel in zijn hand gaat zittenquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeetje wat zeuren dan ook eigenlijk...
In een volle trein moet toch tenminste 1 leuke jongen te vinden zijn inderdaad...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat sowieso.. maar je kunt dan ook weer niet van hem verwachten dat ie de hele rit met een spiegel in zijn hand gaat zitten
Ik vind je er wel DE persoon bij uitstek voor jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Denken jullie nou echt dat ik me schuldig maak aan obsessief narcisme?
Hippe smurf.... De kleur heb je iigquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Denken jullie nou echt dat ik me schuldig maak aan obsessief narcisme?
en nu kan je weer 2 keer de volle mep bij NS gaan declareren ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Mag je gerechtvaardigd van pech en ergernis spreken als er niet één keer, maar maarliefst twee keer een aanrijding is op je traject, waardoor ik ruim drie uur vertraging had, waarna je denkt nog anderhalf uur college denkt te kunnen volgen, maar dat vervolgens na een half uur al weer afgelopen is?
Zo ja, dan had ik vandaag pech en ergerde ik me vreselijk.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je er wel DE persoon bij uitstek voor ja![]()
Moet ik je komen helpen? Zijn we zo klaar hoor. Enneh.. hoe moeilijk kan dat nou zijn voor 2 dagen?!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb echt ZO'N teringhekel aan koffers/tassen inpakken
Ik vertrek morgen naar de Ardennen met de show(demo)teams van BDF en kom zondag terug. Paintballen, eten en luieren in het huisje (incl binnenzwembad, sauna, jacuzzi en... karaoke set). Ik zie er nu al tegenopquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom moet je nu dan weer, Ang3l?
No way! En dan daar komen met al de verkeerde broeken en shirts en strings en zonder extra lenzen en ondergoed?!quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat doe je ook niet goed....dat moet je laten doen.
Net zo moeilijk als voor een week meestal, of 2 weken. Ik weet niet of het daar warm of koud is, en we moeten oude kleren en schoenen meenemen voor het paintballen, zwemkleren voor het zwembad, kleding voor 's avonds stappen, kleding voor de activiteit zondag. Menselieve zegquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Moet ik je komen helpen? Zijn we zo klaar hoor. Enneh.. hoe moeilijk kan dat nou zijn voor 2 dagen?!
Jukquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als voor een week meestal, of 2 weken. Ik weet niet of het daar warm of koud is, en we moeten oude kleren en schoenen meenemen voor het paintballen, zwemkleren voor het zwembad, kleding voor 's avonds stappen, kleding voor de activiteit zondag. Menselieve zeg
En vergeet niet dat 90% van de demoteams van die Zakj... sorry, "fashionisto's" zijn en je dus puur en alleen op je kleding wordt beoordeeldThe pressure! THE PRESSURE!!!
En jij trekt je daar wat van aan? Of uit..quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als voor een week meestal, of 2 weken. Ik weet niet of het daar warm of koud is, en we moeten oude kleren en schoenen meenemen voor het paintballen, zwemkleren voor het zwembad, kleding voor 's avonds stappen, kleding voor de activiteit zondag. Menselieve zeg
En vergeet niet dat 90% van de demoteams van die Zakj... sorry, "fashionisto's" zijn en je dus puur en alleen op je kleding wordt beoordeeldThe pressure! THE PRESSURE!!!
Precies. Snap je waarom ik er aan de ene kant wel zin in heb, maar aan de andere kant ook tegenop zie? Ik pas niet echt bij die mensen. Al heb ik sinds het centerparcs weekend ook wel andere kanten van ze gezien en sinds de kerstborrel en verjaardag van Bruce kan ik 't met een aantal best goed vinden, maar de meerderheid blijven toch echt dansers/danseressen. Van die omhooggevallen uiterlijkgerichte mode-popjes.quote:
Ik had de homo's herkendquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef MisterO het volgende:
hoi!
haha, goed zo! Ik bedacht opeens dat de andere homo het misschien niet leuk zou vinden als ik het zou plaatsen zonder zijn toestemming, maar je was er snel bij +1!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had de homo's herkendnou ja, 2 dan.
je had dus deze week gewoon nog een shopmomentje met Zakje moeten inlassen dan was je er optimaal op voorbereidquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nu helemaalquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna jarig![]()
! Maar ik ga toch echt slapen.
Fanatiekelingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu helemaal
Van harte gefeliciteerd![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Erik
Maak je geen zorgen, ook jou verjaardag zal ik niet ongemerkt voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Fanatiekeling![]()
Maar ErikGefeli!
Oke.. correctie:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ook jou verjaardag zal ik niet ongemerkt voorbij laten gaan
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent zeker religieus, met je hokjes en vooroordelen?
die van jou is namelijk 1 dag voor die van mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke.. correctie:
Heej wat leuk dat je een apart topic voor Erik aanmaakt... dat je daar aan denkt zeg... heel attent...
Ow zo moeilijk is dat dus niet te onthouden... hmm..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van jou is namelijk 1 dag voor die van mij
De winkels zijn tot 21.00 uur open vanavond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het zo ontzettend druk, ik heb helemaal geen tijd om te shoppen.
Let's not.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had dus deze week gewoon nog een shopmomentje met Zakje moeten inlassen dan was je er optimaal op voorbereid
"reikt groot glas cranberrysap met een doosje paracetamol aan "quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb al 4 dagen aan een stuk een kater.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |