Ik had de homo's herkendquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef MisterO het volgende:
hoi!
haha, goed zo! Ik bedacht opeens dat de andere homo het misschien niet leuk zou vinden als ik het zou plaatsen zonder zijn toestemming, maar je was er snel bij +1!!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had de homo's herkendnou ja, 2 dan.
je had dus deze week gewoon nog een shopmomentje met Zakje moeten inlassen dan was je er optimaal op voorbereidquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net zo moeilijk als voor een week meestal, of 2 weken. Ik weet niet of het daar warm of koud is, en we moeten oude kleren en schoenen meenemen voor het paintballen, zwemkleren voor het zwembad, kleding voor 's avonds stappen, kleding voor de activiteit zondag. Menselieve zeg
En vergeet niet dat 90% van de demoteams van die Zakj... sorry, "fashionisto's" zijn en je dus puur en alleen op je kleding wordt beoordeeldThe pressure! THE PRESSURE!!!
nu helemaalquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Bijna jarig![]()
! Maar ik ga toch echt slapen.
Fanatiekelingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nu helemaal
Van harte gefeliciteerd![]()
Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is Erik
Maak je geen zorgen, ook jou verjaardag zal ik niet ongemerkt voorbij laten gaanquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Fanatiekeling![]()
Maar ErikGefeli!
Oke.. correctie:quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ook jou verjaardag zal ik niet ongemerkt voorbij laten gaan
quote:Op donderdag 7 februari 2008 07:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent zeker religieus, met je hokjes en vooroordelen?
die van jou is namelijk 1 dag voor die van mijquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke.. correctie:
Heej wat leuk dat je een apart topic voor Erik aanmaakt... dat je daar aan denkt zeg... heel attent...
Ow zo moeilijk is dat dus niet te onthouden... hmm..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die van jou is namelijk 1 dag voor die van mij
De winkels zijn tot 21.00 uur open vanavond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:09 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het zo ontzettend druk, ik heb helemaal geen tijd om te shoppen.
Let's not.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je had dus deze week gewoon nog een shopmomentje met Zakje moeten inlassen dan was je er optimaal op voorbereid
"reikt groot glas cranberrysap met een doosje paracetamol aan "quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb al 4 dagen aan een stuk een kater.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |