Je hoeft voor mij niks te kopen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Zakje het volgende:
Wat is het toch lastig om een goed cadeau voor iemand uit te zoeken, zeker omdat ik haar hem iets speciaals wil geven.
Jawel. Kaartjes voor friso in maartquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niks te kopen hoor.
Oh nee , ik kan echt niet met wat grappigs aankomen, het is een echte mademoisellequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef Coastertommm het volgende:
In Amsterdam zit achter de Magna Plaza een leuke cadeauwinkel, Artika. Ze hebben echt hele domme maar grappige dingen, ik vind er altijd wel iets.
Je hebt ook mondspray om het perfecte gay accent te krijgen. Eens aan een antihomo heterovriend gegeven met de mededeling dat ie toch niet zo antihomo moest zijn, want dan was ik weg. Werkte wel!
Ojaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Kaartjes voor friso in maart
Als ik voor jou iets moest kopen wist ik het wel hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niks te kopen hoor.
Ohjaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als ik voor jou iets moest kopen wist ik het wel hoor.
Leek ons wel een goed ideequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oja? Ik wist niet dat dat op de planning stond
.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef MrBrightside het volgende:
Dag BrandX
Net de finale van Project Runway season 3 gekeken. Is het heel erg dat ik bij 3 van de 4 collecties kippenvel kreeg toen de intro speelde en het eerste model op kwam lopen?
ja zo wordt het nooit wat met dat huwelijk van jullie 2quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oja? Ik wist niet dat dat op de planning stond
.
Ik vond de 1e leuk, dus nu maar ff alle 52 op de pcquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oeh, Full Metal Alchemist is héééél goed.
Als we dat toch eens wisten. Maar steeds als we in de buurt komen is het weer iemand anders.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Sam?
42quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Sam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |