ik betwijfel het....quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien passen jullie wel goed bij elkaar.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Kijk ik net op de trouwsite van 2 klasgenootjes(hebben elkaar ontmoet op de opleiding) van mij., maar jezus (mag ik dat zeggen over een stel wat zo streng gelovig is dat ze nog geen sex hebben gehad?) maar wat is dat een gedoe en een geregel... Not funny, ik ga dus niet trouwen heb ik besloten!
Hi Sam en wat houdt dat in preciesquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:40 schreef samuelmontana het volgende:
krijg een smsje van een goeie vriend: Wrm bel je niet slet? Ik ben fucking benieuwd!!!x
Wats gebeurt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr *vloekt op H&M*
Als in de winkel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr *vloekt op H&M*
De website. M'n bestelling is nog niet bij TNT aangekomenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als in de winkel?
Heb eens met een meid hierover gehad en echt wie zegt dat jouw droomprins wel op een type als jij valt. Geen wonder dat er zoveel singles zijn. Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn, inhoud is toch belangrijker.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik betwijfel het....
Qua beeld en schrift is het niet mijn droomprins
Verschrikkelijke mensen wonen daarquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, Eindhoven he? Daar zijn ze toch wel een beetje aardig? Ik moet er vanavond even naar toe namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |