Weet ik veel, ik ben helemaal niet bekend met nepzonquote:
Je stelt hem gewoon in (max 30 min) en slapen maar. Je schrikt vanzelf wel wakker als de lampen uitspringen... of je wordt wakker omdat je bipsje het koud krijgt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben helemaal niet bekend met nepzon.
17.30 tot 22.20...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef Weemz het volgende:
Zo laat nog?
Had je ze niet gewoon kunnen houden?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Jesus het begint hier enorm te hagelen, het klinkt alsof er golfballen naar beneden komen!
Toe maar...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
17.30 tot 22.20...
ingewerkt worden over uitwisseling, 2 nieuwe bestuursleden en daarna bestuursvergadering.
Wende snijders! Mijn grootste liefde, ik ga volgende maand naar haar "concert" maar dan de haar nieuwe programma. Ik heb haar cd meestal wel een keer op de dag in de auto aan staan! Ik vind haar uit voering van "mens durf te leven" erg mooi! Helaas staat die niet meer op youtubequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wende doet ook geen onfortuinlijke poging vind ik.
Ik kan dan weer net niet genoeg frans om dat te kunnen verstaanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je geen frans spreekt, moet je geen frans zingen
dna verkracht je de taal en dus ook het nummer
en de mooiste versie van dit nummer is natuurlijk van Brel zelf
Mijn Fag-hags worden nu al gek van mij en de franse muziek, laat staan als ze zometeen 7 uur lang met mij in de auto hebben gezeten. Ok zo af en toe mag er ook wat anders tussendoor. En Annalies kennende word dat dus een strijd tussen haar Salsa en Mambo muziek (zij is Salsa lerares) en mijn "oubollige chansons"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:32 schreef MrBrightside het volgende:
*downloadt the best of Nina Simone & Jacques Brel discography. YouTube filmpjes klonken erg fijn.
Jaja, het gaat goed bij ons. Net m'n to-do list tot maandag gemaakt, wel fijn dat ik dat nu leer doen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:13 schreef Weemz het volgende:
Toe maar...
Heb jij ook niet nodig, jij ziet er gewoon goed uit!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben helemaal niet bekend met nepzon.
Je kan ook gewoon in je lunchpauze even een handtekening gaan zetten op het stadhuis hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Kijk ik net op de trouwsite van 2 klasgenootjes(hebben elkaar ontmoet op de opleiding) van mij., maar jezus (mag ik dat zeggen over een stel wat zo streng gelovig is dat ze nog geen sex hebben gehad?) maar wat is dat een gedoe en een geregel... Not funny, ik ga dus niet trouwen heb ik besloten!
trouwen is voor hetero'squote:Op woensdag 6 februari 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Kijk ik net op de trouwsite van 2 klasgenootjes(hebben elkaar ontmoet op de opleiding) van mij., maar jezus (mag ik dat zeggen over een stel wat zo streng gelovig is dat ze nog geen sex hebben gehad?) maar wat is dat een gedoe en een geregel... Not funny, ik ga dus niet trouwen heb ik besloten!
ik betwijfel het....quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Misschien passen jullie wel goed bij elkaar.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:37 schreef hierissieweer het volgende:
Hi Sam en wat houdt dat in preciesquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:40 schreef samuelmontana het volgende:
krijg een smsje van een goeie vriend: Wrm bel je niet slet? Ik ben fucking benieuwd!!!x
Wats gebeurt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr *vloekt op H&M*
Als in de winkel?quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grr *vloekt op H&M*
De website. M'n bestelling is nog niet bij TNT aangekomenquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als in de winkel?
Heb eens met een meid hierover gehad en echt wie zegt dat jouw droomprins wel op een type als jij valt. Geen wonder dat er zoveel singles zijn. Natuurlijk moet er aantrekkingskracht zijn, inhoud is toch belangrijker.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:19 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik betwijfel het....
Qua beeld en schrift is het niet mijn droomprins
Verschrikkelijke mensen wonen daarquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Andyvie het volgende:
Zeg, Eindhoven he? Daar zijn ze toch wel een beetje aardig? Ik moet er vanavond even naar toe namelijk
Je hoeft voor mij niks te kopen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef Zakje het volgende:
Wat is het toch lastig om een goed cadeau voor iemand uit te zoeken, zeker omdat ik haar hem iets speciaals wil geven.
Jawel. Kaartjes voor friso in maartquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niks te kopen hoor.
Oh nee , ik kan echt niet met wat grappigs aankomen, het is een echte mademoisellequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:32 schreef Coastertommm het volgende:
In Amsterdam zit achter de Magna Plaza een leuke cadeauwinkel, Artika. Ze hebben echt hele domme maar grappige dingen, ik vind er altijd wel iets.
Je hebt ook mondspray om het perfecte gay accent te krijgen. Eens aan een antihomo heterovriend gegeven met de mededeling dat ie toch niet zo antihomo moest zijn, want dan was ik weg. Werkte wel!
Ojaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Kaartjes voor friso in maart
Als ik voor jou iets moest kopen wist ik het wel hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft voor mij niks te kopen hoor.
Ohjaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als ik voor jou iets moest kopen wist ik het wel hoor.
Leek ons wel een goed ideequote:Op woensdag 6 februari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oja? Ik wist niet dat dat op de planning stond
.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:32 schreef MrBrightside het volgende:
Dag BrandX
Net de finale van Project Runway season 3 gekeken. Is het heel erg dat ik bij 3 van de 4 collecties kippenvel kreeg toen de intro speelde en het eerste model op kwam lopen?
ja zo wordt het nooit wat met dat huwelijk van jullie 2quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oja? Ik wist niet dat dat op de planning stond
.
Ik vond de 1e leuk, dus nu maar ff alle 52 op de pcquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:54 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oeh, Full Metal Alchemist is héééél goed.
Als we dat toch eens wisten. Maar steeds als we in de buurt komen is het weer iemand anders.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Sam?
42quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Sam?
Ja, soms.quote:
FF voor de duidelijkheid... Dat is toch ALTIJD de laatste vrijdag van de maand...?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel. Kaartjes voor friso in maart
Jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
FF voor de duidelijkheid... Dat is toch ALTIJD de laatste vrijdag van de maand...?
quote:
ik ben nu helemaal konfjoestquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zouden ze die in maart een weekje eerder willen doen voor me? Anders kan ik niet... mag ik niet van mezelf
Maakt niet uit... Die van mei is pas weer in een even week.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal konfjoest
is die in Maart dan in de grote of in de kleine zaal ?
Ja erg vreemd. Op de site staat febr grote zaal en maart kleine zaal. Weird. Dan was het gewoon januari groot i.p.v. klein en nu weer klein groot klein groot.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben nu helemaal konfjoest
is die in Maart dan in de grote of in de kleine zaal ?
quote:
Inmiddels t/m afl 4 gekekenquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de 1e leuk, dus nu maar ff alle 52 op de pc
ainime is toch van die tekenfilmpjes die gothics en emo's kijken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:54 schreef Cahir het volgende:
Nartuo is IMO veruit de beste Anime
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=e9eZhXatbu0
South Park, Family Guy en That 70's Show zijn de enige leuke, maar verslavende, series op Comedy Centralquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
nu op comedy central, een slechte candid camera show met russenwaar zijn de goede comedie series gebleven?
Family Guy vind ik dan niet zo enorm, maar nog steeds super vergeleken met wat er nu op is. Frasier vind ik ook wel leuk om te kijkenquote:Op donderdag 7 februari 2008 00:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
South Park, Family Guy en That 70's Show zijn de enige leuke, maar verslavende, series op Comedy Central![]()
Trusten!
das niet bes. nog letsel?quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:23 schreef Jerruh het volgende:
ik ben gister drie meter naar beneden gevallen omdat een ladder onder me uitgleed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |