Dat, of inderdaad gewoon langer strippen en om de stangetjes heen draaien, als je het goed doet, dan draait hij het nog wat verder als je dat schroefje vast zet.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:01 schreef Slarioux het volgende:
Als je die schroefjes van je boxen draait zul je merken dat er gaten door de schroefdraadjes heengeboord zitten. Poer daar die draadjes eens in dan. Scheelt al een stuk.
Volgens mij zijn dat Eltax speakers met een medion logo'tje erop. Best leuk spul hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef Buschetta het volgende:
Medion speakers op een onkyo receiver ?!?!? dude
Misschien een idee om de draadjes wat langer te strippen en dan een slag eromheen te draaien ?
Joa, éindelijk kon ik 't grapje eens gebruikenquote:
Mja, kwam ze een paar jaar geleden tegen bij de Aldi voor 89 eurootjesquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:46 schreef Patjakker het volgende:
Volgens mij zijn dat Eltax speakers met een medion logo'tje erop. Best leuk spul hoor.
Nou, ik dus bananen gekocht net... maar passen ho maarquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:15 schreef Jo0Lz het volgende:
En, het lijkt erop dat er op de boxen een grote banaan moet en op de versterker kleine.
Mja, vanavond krijg ik een soldeerder op bezoek die in ruil voor wat biertjes eens zijn bout zal hanterenquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef Poehee het volgende:
Doe toch niet zo moeilijk. Gewoon even een bout en wat tin erbij, klaar...
NOOIT soepele draden solderen als die onder een schroef vastgezet worden. Vroeger werd het vaak gedaan om uitrafelen van de losse aders tegen te gaan, tegenwoordig mag het niet meer. Probleem is namelijk dat het tin altijd ietwat vloeibaar blijft en wegvloeit onder de schroefverbinding, na een tijdje zit het contact los.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:38 schreef Poehee het volgende:
Doe toch niet zo moeilijk. Gewoon even een bout en wat tin erbij, klaar...
't plaatje was enkel voor 't model.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:31 schreef Osramp het volgende:
Te klein, die zijn voor 1,5mm2, zo te zien gebruikt TS 1,5mm2
6 mm2quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:05 schreef Osramp het volgende:
Yellow is the one
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |