helemaal niks, das het rare, belandde vol op mijn voeten en polsen maar heb echt helemaal niks...quote:
*voorzichtige knuffel*quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:23 schreef Jerruh het volgende:
ik ben gister drie meter naar beneden gevallen omdat een ladder onder me uitgleed...
das wel gunstig!quote:Op donderdag 7 februari 2008 00:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
helemaal niks, das het rare, belandde vol op mijn voeten en polsen maar heb echt helemaal niks...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ainime is toch van die tekenfilmpjes die gothics en emo's kijken?
quote:
Jij bent zeker religieus, met je hokjes en vooroordelen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ainime is toch van die tekenfilmpjes die gothics en emo's kijken?
Correctie. Nog erger is het, als blijkt dat ze aan de waterpompen bezig zijn in jouw portiek en je dus zonder water zit.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Zakje het volgende:
Wat een hel is het om 's ochtends wakker te worden zonder koffie in huis.
Tanden poetsen met een flesje spa ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:02 schreef Weemz het volgende:
[..]
Correctie. Nog erger is het, als blijkt dat ze aan de waterpompen bezig zijn in jouw portiek en je dus zonder water zit.
Zulke taferelen ja.quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Tanden poetsen met een flesje spa ?
juist in zulke gevallen is het toch een geruststellende gedachte om te weten dat je daarvoor hier ook in het topic terecht kanquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:43 schreef Zakje het volgende:
Wat een hel is het om 's ochtends wakker te worden zonder koffie in huis.
Dat gaat toch primaquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik niet in huis... dus dan zou het met bier moeten.
werkt toch dubbel zo goed, omdat alcohol een ontsmettende werking heeftquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat soort dingen heb ik niet in huis... dus dan zou het met bier moeten.
die heb ik nooit geslikt, maar ik ben in mijn jeugd dan ook nooit geteisterd door acnequote:Op donderdag 7 februari 2008 12:16 schreef DennisMoore het volgende:
En had biergist niet een zuiverende werking ook? D'r zijn van die tabletjes van...
en met hemelvaart wel thuis thuis ??quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:02 schreef Nuno_G het volgende:
yeah volgende week naar huisen dan naar Engeland voor 2 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |