En als ze al die boeken nou verbranden, dan krijgen ze het er misschien nog warmgestookt ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best een hele mooie boekenwinkel. Jammer dat het er vandaag zo druk was
.
sorrie sorrie sorrie, verkeerde conclussie getrokken. Het spijt mij!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
"uit" wie heeft het over uit ik ben alleen hier zonder R. want die zit in Portugal maar "uit" is het zeker niet
Die conclusie trok ik ook hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:23 schreef hierissieweer het volgende:
sorrie sorrie sorrie, verkeerde conclussie getrokken. Het spijt mij!
Die valt me dan weer tegen van je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, dan wordt er tenminste nog íets getrokken.
als het "uit" was dan zou ik toch niet meer monogaam hoeven zijn. Dan had ik gisteravond wel iets heel anders gedaan (hij was mmmmmmmmmmmm)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sorrie sorrie sorrie, verkeerde conclussie getrokken. Het spijt mij!
en ik maar denken dat ik sjans had :|quote:
Nee. Een van de castleden uit Rent Remixed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:54 schreef DennisMoore het volgende:
Ben jij dat?
Jammer dat het niet 1 van je vrienden isquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. Een van de castleden uit Rent Remixed.
I bloody wish.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:06 schreef MisterO het volgende:
Jammer dat het niet 1 van je vrienden is
Heeeheee, flikflooien doe je niet met je vrienden!quote:
Friends with benefits?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef MisterO het volgende:
Heeeheee, flikflooien doe je niet met je vrienden!
wat is er aan geremixed?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee. Een van de castleden uit Rent Remixed.
Nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:11 schreef MisterO het volgende:
Heeeheee, flikflooien doe je niet met je vrienden!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is er aan geremixed?
quote:Based on Puccini's La Bohème, the Broadway hit musical RENT broke convention when it first opened and was hailed by the New York Times as the return of the musical that dared to "take the culture's temperature and catch its tempo".
Over a decade later, that temperature's changed.
William Baker, Creative Director for Kylie Minogue and the visionary behind some of the most iconic pop images of recent years, brings together his cutting edge collaborators from the music industry to re-invent Jonathan Larson's award-winning musical RENT.
quote:In deze interpretatie is er het een en ander geschrapt, zijn nummers ‘geremixt’ (nieuwe arrangementen) en hebben nummers/scènes andere plekken in het verhaal gekregen. Zo begint de show nu met een medley van ‘Will I?’ en ‘Seasons of Love” (de verfilming begon hier ook mee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |