quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
No offence, maar volgens mij is Weemz veel, maar niet charismatisch..
best, ik het de afgelopen periode de rol gespeeld van hardwerkende burgermanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:23 schreef Yonah het volgende:
[..]
nou, zorgen dat mijn ouders getrouwd werden, daarna bezig gegaan met promotie op t werk,
PLUS
ik zit thuis al 3 maanden zonder internetwegens ellende met multikabel, maar volgende week krijg ik ADSL
met jou?
Voordeel voor de hardwerkende burgerman was wel dat toen ik hier internet via modem beu was direct op ADSL ben overgestapt. Dus die kabel ellende is me dan bespaard gebleven. Sterker nog toen ik in 2000 over gestapt ben was de kabel hier nog niet geschikt om te internetten omdat hij nog van de gemeente wasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:23 schreef Yonah het volgende:
[..]
nou, zorgen dat mijn ouders getrouwd werden, daarna bezig gegaan met promotie op t werk,
PLUS
ik zit thuis al 3 maanden zonder internetwegens ellende met multikabel, maar volgende week krijg ik ADSL
met jou?
die van dat hoedje van de andere GT vestiging ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:18 schreef Tomasso het volgende:
Hoe kom je erbij dat Zakje m'n vriendje is? Nee, m'n vriendje zit, helaas, in Noord-Holland. Dus ik ga morgenavond naar m'n vriendje.
ik had ook meteen op ADSL kunnen zitten, maarja..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voordeel voor de hardwerkende burgerman was wel dat toen ik hier internet via modem beu was direct op ADSL ben overgestapt. Dus die kabel ellende is me dan bespaard gebleven. Sterker nog toen ik in 2000 over gestapt ben was de kabel hier nog niet geschikt om te internetten omdat hij nog van de gemeente was
poor you, learning the hard wayquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:57 schreef Yonah het volgende:
[..]
ik had ook meteen op ADSL kunnen zitten, maarja..
en door zulke horror verhalen sta ik ook nog niet te springen om over te stappen naar internetplusbellenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:57 schreef Yonah het volgende:
[..]
ik had ook meteen op ADSL kunnen zitten, maarja..
Humz....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:27 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Ooh, die heb ik ook nog ergens in een la liggen.En die blijft daar ook.
En goedemiddag _o/ Lekker gewerkt vanaf 6.45
"reikt Hierissieweer een hamer aan zodat hij op zijn duim kan slaan aan"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Humz....
Ik moet nog 8 bladzijdes typen over iets wat ik niet weet... Het probleem is ook nog eens dat ik niks mag copy-pasten en ik wil gewoon lekker naar buiten toe!
* Yonah poorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en door zulke horror verhalen sta ik ook nog niet te springen om over te stappen naar internetplusbellen
betere oplossing, ik bedacht mij net dat ik een laptop had, dus die is draagbaar dus kan ik die mee naar buiten nemen, dus zit ik nu buitenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"reikt Hierissieweer een hamer aan zodat hij op zijn duim kan slaan aan"
ik ben een ontzettende klus en in het bezit van 2 linkerhanden en mij lukte het ookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:12 schreef Yonah het volgende:
[..]
* Yonah poor
och, ansich werkt het allemaal prima, t was meer een schuld van multikabel dat het zolang duurde..
ik heb 2.5 weken geleden ADSL aangevraagt, en mijn huisgenote belde net dat de doe-het-zelf pakket er al is..
morgen dus maar even heterootje spelen en alles aansluiten
en het uit de duim zuigen van verhaaltjes gaat buiten beter dan binnen ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
betere oplossing, ik bedacht mij net dat ik een laptop had, dus die is draagbaar dus kan ik die mee naar buiten nemen, dus zit ik nu buiten
aan de research nuquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en het uit de duim zuigen van verhaaltjes gaat buiten beter dan binnen ?
jouw hoop doet mij levenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben een ontzettende klus en in het bezit van 2 linkerhanden en mij lukte het ook
dus ik heb alle vertrouwen in je![]()
heb wat vrienden die daar studeren..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:11 schreef MisterO het volgende:
*auw hoofdpijn is niet fijn![]()
En straks maar voorbereiden op een avondje uit in Grunn![]()
Hee Belg wat moet je ooit in Leeuwarden?
Zow, dat ziet er indrukwekkend uit!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Best een hele mooie boekenwinkel. Jammer dat het er vandaag zo druk was
.
Dat ja. Al ben ik op het moment wel wakker, lekker buiten geweest en een fotoshoot gedaan met een vriendin.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Moeeee. Het lijkt een permanente gemoedstoestand.
"uit" wie heeft het over uit ik ben alleen hier zonder R. want die zit in Portugal maar "uit" is het zeker nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
katholiek is ook christelijk hè?
maar monogamie vind ik ook wel belangrijk eigenlijk. Maar kut voor je dat het "uit" is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |