BX!!!quote:
wat mij betreft bij het volgende topic hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
Wanneer houd dat brabands in de topic titel op? ik vind brabands :S Nog liever dan amster of rotterdam's.Urks of fries. Achterhoeks of twents. Het best AN!
was het maar waar. Zaterdag is het mijn PGO maken en die vervloekte POP schrijven en zondag heb ik een vroege dienst. Dan mag ik dus weer naar de kerk met mijn gebakjes. Maar wij gaan altijd naar de kerk op het terein en dan hoor je ze dus met z'n alle gillen en bleren. Rammelen met rammelaars ed. Dus das ook niet bevorderlijk voor mijn ochtend humeur.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wordt komend weekend dus als een dood vogeltje thuis op de bank bijkomen ?
het zijd je vergeven!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat mij betreft bij het volgende topic hoor![]()
maar ik vond toch echt dat ik die van Ang3l even moest "verbeteren"zodat hij meer toepasselijk was voor het H topic
verstopt vlug de voorraad wijn achter slot en grendel en legt de sleutel wegquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
was het maar waar. Zaterdag is het mijn PGO maken en die vervloekte POP schrijven en zondag heb ik een vroege dienst. Dan mag ik dus weer naar de kerk met mijn gebakjes. Maar wij gaan altijd naar de kerk op het terein en dan hoor je ze dus met z'n alle gillen en bleren. Rammelen met rammelaars ed. Dus das ook niet bevorderlijk voor mijn ochtend humeur.
Het weekend daarop mag ik waarschijnlijk gaan invallen op mijn oude groep, dus dat gaat ook niet lukken, het weekend daarop vier ik mijn verjaardag en het weekend daarop ben ik uit in parijs, dan moet ik weer werken en dan heb ik eindelijk een weekend dat ik op de bank kan liggen, ow tenzij er iemand nog wijn heeft dan, dan ga ik dan bij die persoon op de wijn
Ik vind het wel wat hebben...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:52 schreef hierissieweer het volgende:
Wanneer houd dat brabands in de topic titel op? ik vind brabands :S Nog liever dan amster of rotterdam's.Urks of fries. Achterhoeks of twents. Het best AN!
toch loopt er hier in het topic al heel lang een oud inwonder van Twente rondquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben...
al ben ik ook wel voor Twents, maar er is volgens mij niemand anders die dat kan waarderen...
Ow wie dan??quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch loopt er hier in het topic al heel lang een oud inwonder van Twente rond
en de volgende keer dat jij nieuw topic mag/kan openen heb je de kans
Hmm... nah... daar heb ik geen zin inquote:
Geboren en getogen in Enschede, maar m'n ouders zijn import, dus of ik nu 'rasecht' ben... nahquote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:13 schreef Bartjebart het volgende:
Wil de andere rasechte Twentenaar nu opstaan!
je leest het, je hebt nog ff de tijd om je wijnvoorraad te verstoppen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verstopt vlug de voorraad wijn achter slot en grendel en legt de sleutel weg
was Fatigue, ik ben niet zo goed in Engels.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:36 schreef wonderer het volgende:
"Fatigue may be brought on by boredom, illness, stress or even lack of sleep"
Handig boek, dit. Dat had ik echt niet zelf kunnen bedenken...
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geboren en getogen in Enschede, maar m'n ouders zijn import, dus of ik nu 'rasecht' ben... nah.
een 5.5 of meer is je studiepunten binnen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:19 schreef hierissieweer het volgende:
heb net de punten van de de gedragsmodificatie binnen, ik had het wel wat hoger verwacht...
jap heb nu een 7quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een 5.5 of meer is je studiepunten binnen toch?
Je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh wat een verkapte "omfg ik had een date met Zakje" post.
Nou. Nee.quote:
ik heb iets gemist vrees ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:55 schreef Tomasso het volgende:
Maar nou vraag ik me toch af he, waarom zou het gelijk een "date" moeten zijn?Hoezo kan je niet gewoon voor de gezelligheid met iemand afspreken?
Daarnaast, ik ben al bezet.
ik ook denk ik.quote:
Ja boeie toch? je hebt je studiepunten toch binnen?quote:
Blijkbaar. Dramatisch he, dat iemand een vriendje heeft. Morgenavond weer die kant opquote:
Geen idee, moet je aan de mensen vragen die sex met hem hebben gehad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik ook denk ik.
Hoe is de sex met Zakje?
jap soms verwacht ik van mezelf nog dat ik 9's en 10'n haal, maar doe gewoon een ander niveau en daarbij heb ik het ook te druk met werk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja boeie toch? je hebt je studiepunten toch binnen?
Dat is mijn motto in ieder geval...
Naar Zakje, of?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Blijkbaar. Dramatisch he, dat iemand een vriendje heeft. Morgenavond weer die kant op
[..]
Morgen dan?quote:Geen idee, moet je aan de mensen vragen die sex met hem hebben gehad.
Hoe kom je erbij dat Zakje m'n vriendje is? Nee, m'n vriendje zit, helaas, in Noord-Holland. Dus ik ga morgenavond naar m'n vriendje.quote:
Ja, ik weet niet of het die gasten uitmaakt of je het ze vandaag of morgen vraagtquote:[..]
Morgen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |