*leest de OP eens aandachtig... Goh, ik heb dat lijstje nooit ingevuld. Bij deze dan maar eens doen:
Wat is je voornaam?Jose
Wat is de betekenis van je nickname?BrandX was een hobbybandje van Phil Collins way back in the days vooral jazz geörienteerd.
En die van je user-icoon?het zwart-witte boksmannetje is het logo van onze boksschool in den haag:
Haagse DirecteEn van je signature?dit is iets wat mij is overkomen, en toen ik over de situatie nadacht, ontsprong deze zin uit mijn gedachten. Ik vond hem zelf zo mooi dat ik het toen gelijk opgeschreven heb.
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?jullie werden door Remlof gekicked naar GC waar ik mod ben

Dus via Remlof
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)Van FOK! en nee.
Hoe oud ben je?bouwjaar 1971, dus bij schrijven van dit 36 alweer
Wat voor studie/werk doe je?ik ben verandermanager
Waar woon je (ongeveer)?Den Haag
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?eentje vorig jaar april op een feestje, was fucking lekker weer!

En de tweede tijdens een bokstraining, ik ben de achterste met lange broek

Heb je een vriendje? (of zoiets)ik heb een of zoiets

En nee dat ga ik niet nader verklaren
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?in random order: boksen, FOK!, mijn vrienden, films, muziek, bergen, varen. Dat was het zo een, twee, drie.
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?waarom niet?
Wat is je eerste indruk van ons?Een gezellig zooitje ongeregeld!
Wat wil je ons nog vragen?mwah, nothing comes to mind. Als ik iemand wat wil vragen roep ik wel