'Handvaardigheid', zo heet een vak op school... beetje leren knutselen.quote:
dan tijdens dat er iemand bij je komt om die tv aan te sluiten flink foto's maken.. en vragen stellen hoe elk stuk gereedschap heet... krijg je vast een heel vertederde blik van dat persoonquote:Op maandag 11 februari 2008 01:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet je helaas teleurstellen, sorry nog nooit. Maar ben het van plan te leren net zoals koken
aah creative art en zo, ja ik kan wel schilderenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'Handvaardigheid', zo heet een vak op school... beetje leren knutselen.
Okay, wat er nuttig was aan leren figuurzagen weet ik ook 't niet, maar het gaat om 't idee.
Is toch wel erg handig als je een spijker recht in een stuk hout kunt slaan en weet hoe je een schroevedraaier moet vasthouden.
ja en een klap op mijn kop van Rquote:Op maandag 11 februari 2008 01:59 schreef Wexy het volgende:
[..]
dan tijdens dat er iemand bij je komt om die tv aan te sluiten flink foto's maken.. en vragen stellen hoe elk stuk gereedschap heet... krijg je vast een heel vertederde blik van dat persoon
dat had ik op 1 of andere manier al verwacht... maaruhm vriendlief ook niet handig met een hamer boor of schroevendraaier?quote:Op maandag 11 februari 2008 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
maar om het stereostype maar te bevestigen, ik ben wel goed in shoppen
Ik ben precies hetzelfde, ik ben verschrikkelijk in klussen, en mijn kookkunsten zijn ook niet om over naar huis te schrijven.......maar daar staan dan ook weer genoeg andere dingen tegenoverquote:Op maandag 11 februari 2008 01:58 schreef Nuno_G het volgende:
maar om het stereostype maar te bevestigen, ik ben wel goed in shoppen
zo'n jaloers typje?quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 01:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
goed zo, denk niet dat je R kan evenaren
jij zegt dat je verschrikkelijk bent in klussen... dan hoop ik toch wel dat je het ooit geprobeerd hebt?quote:Op maandag 11 februari 2008 02:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben precies hetzelfde, ik ben verschrikkelijk in klussen, en mijn kookkunsten zijn ook niet om over naar huis te schrijven.......maar daar staan dan ook weer genoeg andere dingen tegenover.
vriendje heeft volgens mij nog mensen om zijn ..... af te vegen, dus neequote:Op maandag 11 februari 2008 02:00 schreef Wexy het volgende:
[..]
dat had ik op 1 of andere manier al verwacht... maaruhm vriendlief ook niet handig met een hamer boor of schroevendraaier?
not even close believe mequote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
MisterO hoeft niks te evenaren hij is gewoon beter
.
ik wil je toch nog even een compliment geven over je bijzondere naam... ik vroeg me al af wat een vrouw met een voorkeur voor braxton en mariah in dit topic dedenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Breezerslet het volgende:
[..]
MisterO hoeft niks te evenaren hij is gewoon beter
.
uh en het nummer I still believe van Mariah, kippenvel!
http://www.youtube.com/watch?v=YQ6jw_-5UfY
Hmm eff wat bloggen op mijn hyves
Er zijn eindeloos redenen te bedenken waarom iemand single is. Bijvoorbeeld omdat je de ware 'gewoon' nog niet bent tegengekomen of je wordt niet zo snel verliefd. Je hebt natuurlijk nog de happy single, die zich liever niet bindt. De mijne is gewoon dat ik vaak op foute mannen val. Verliefdheid is een sterke verslaver en foute mannen zijn vaak nog verslavender. Dit zorgt uiteindelijk tot frustaties. Het is jammer want dat hoeft niet zo te zijn...
Ik weet gewoon totaal niet hoe het moet, het is me nooit geleerd, we zijn thuis niet van die doe-het-zelf mensenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij zegt dat je verschrikkelijk bent in klussen... dan hoop ik toch wel dat je het ooit geprobeerd hebt?
anders is het net als.. ik lust geen spruitjes... en dan verplicht eens eindelijk een proeven en blijkt dat je het heerlijk vindt..
Heb ik gehad met witlof...
cool.. waar kun je die mensen inhuren? die wil ik ook!!quote:Op maandag 11 februari 2008 02:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
vriendje heeft volgens mij nog mensen om zijn ..... af te vegen, dus nee
Dan moet je eerst oud en dement worden volgens mij , dan komt hooguit een verpleegster het voor je doenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
cool.. waar kun je die mensen inhuren? die wil ik ook!!
ik vind dat je dingen over moet laten die daarvoor geleerd hebben, zoals koken en klussenquote:Op maandag 11 februari 2008 02:02 schreef Wexy het volgende:
[..]
jij zegt dat je verschrikkelijk bent in klussen... dan hoop ik toch wel dat je het ooit geprobeerd hebt?
anders is het net als.. ik lust geen spruitjes... en dan verplicht eens eindelijk een proeven en blijkt dat je het heerlijk vindt..
Heb ik gehad met witlof...
Breezerslet = samjustme = geen vrouwquote:Op maandag 11 februari 2008 02:04 schreef Wexy het volgende:
ik wil je toch nog even een compliment geven over je bijzondere naam... ik vroeg me al af wat een vrouw met een voorkeur voor braxton en mariah in dit topic deden
oeps o ja ben zelf ook een pot die stiekum best wel een paar nummers van hun leuk vindt...
ja je kan inderdaad die instelling hebben... je kan ook denken.. als ik het niet probeer weet ik ook niet of ik het kan...quote:Op maandag 11 februari 2008 02:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik vind dat je dingen over moet laten die daarvoor geleerd hebben, zoals koken en klussen
vind het wel een stoere naamquote:Op maandag 11 februari 2008 02:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Breezerslet = samjustme = geen vrouw
Maar het verbaast mij ook dat die nick blijkbaar nog vrij was.
koken wil ik echt nog eens proberen, maar de rest kan me niks schelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 02:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja je kan inderdaad die instelling hebben... je kan ook denken.. als ik het niet probeer weet ik ook niet of ik het kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |