ja ga hem een beetje gelijk geven, ik ga dat ding echt aansluiten volgende weekquote:Op maandag 11 februari 2008 00:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan ook wel een beetje gelijk in...
Ik ben moeilijk te volgen?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik volg misterO maar voor hoe lang?
loop je snel en via veel binnendoorweggetjes?quote:
even nadenken hoe ik hier een cliche opmerking over kan makenquote:
Zet 'm op ebay.quote:Op maandag 11 februari 2008 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
ja ga hem een beetje gelijk geven, ik ga dat ding echt aansluiten volgende week
krijgen we een fotoverslag???quote:Op maandag 11 februari 2008 00:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ga hem een beetje gelijk geven, ik ga dat ding echt aansluiten volgende week
Iets met : 'Oh ik heb je anders vorige week best goed gevonden'quote:Op maandag 11 februari 2008 01:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
even nadenken hoe ik hier een cliche opmerking over kan maken
misschien is dat wel het beste, vind dat ding echt niet goed staan in het huis. Vlaag van verstandsverbijstering dat ik hem kocht denk ikquote:
met of zonder bloedquote:
Jij en ik mmmm daar moet ik even over denkenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Iets met : 'Oh ik heb je anders vorige week best goed gevonden'
Jij bent goed in zulke opmerkingen maken joh, het is echt te bizar.
Met maakt het realistischer natuurlijk.quote:
Volgens mij hoef je daar geen sec. over na te denken. Ik heb al een beslissing voor je genomenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij en ik mmmm daar moet ik even over denken
goed zo, denk niet dat je R kan evenarenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je daar geen sec. over na te denken. Ik heb al een beslissing voor je genomen
Zal het wel worden denk ik, moet vanaf het dak een kabel doortrekken. Denk dat ik toch maar iemand in huur. Hoogtevrees en zoquote:Op maandag 11 februari 2008 01:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
Met maakt het realistischer natuurlijk.
Kabeltje van het dak via de buitenkant huis/apartement/zolder/schuur/logeerkamer van de jeugdherberg via een gaatje in een kozijn naar binnen halen.... geen optie?quote:Op maandag 11 februari 2008 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal het wel worden denk ik, moet vanaf het dak een kabel doortrekken. Denk dat ik toch maar iemand in huur. Hoogtevrees en zo
voor iemand die nog nooit gereedschap vastgehouden heeft, jaquote:Op maandag 11 februari 2008 01:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
Kabeltje van het dak via de buitenkant huis/apartement/zolder/schuur/logeerkamer van de jeugdherberg via een gaatje in een kozijn naar binnen halen.... geen optie?
Wauw!! nog nooit???quote:Op maandag 11 februari 2008 01:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
voor iemand die nog nooit gereedschap vastgehouden heeft, ja![]()
Heerlijk nummer!!quote:Op maandag 11 februari 2008 01:44 schreef Breezerslet het volgende:
Poedel genoemd worden pff!
http://www.youtube.com/watch?v=07U_uKGfv48&NR=1 snik wat een nummer
daaah ik ben echt niet de enige hierquote:Op maandag 11 februari 2008 01:46 schreef Wexy het volgende:
[..]
Wauw!! nog nooit???
Mag ik een handtekening? je bent uniek!
Mag toch op zn minst aannemen dat je wel eens een hamer hebt gegeven aan een klusser... offuh een schroevendraaier?quote:Op maandag 11 februari 2008 01:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daaah ik ben echt niet de enige hier
quote:Op maandag 11 februari 2008 01:48 schreef DennisMoore het volgende:
Geen 'handvaardigheid' op school?
moet je helaas teleurstellen, sorry nog nooit. Maar ben het van plan te leren net zoals kokenquote:Op maandag 11 februari 2008 01:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
Mag toch op zn minst aannemen dat je wel eens een hamer hebt gegeven aan een klusser... offuh een schroevendraaier?
Oke dat je geen klusser bent... dat kan... ik ben een vrouw en ik kan wel spijkers in een muur meppen. vooroordelen zijn er om te negeren.... maar kom op... je hebt echt wel eens een stuk gereedschap vast gehad.
voor de bijdehandte opmerkingen komen... NEE ik bedoel dat soort gereedschap niet dat jij nu denkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |