quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:18 schreef massy het volgende:
Wat zei die vader dan tegen Gordon ? Ik zat VVAL te kijken.
Hoe goed neil eigenlijk is. Een jongen met een hart van goud. Dat zijn zoon totaal geen wrok tegen gordons opmerkingen had terwijl hij zelf zat te trillen op de bank.quote:
Volgend jaar vast wel weerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Svensational het volgende:
Wel jammer dat Neil de volgende keer dus niet meer terugkomt.
Hij komt wel terugquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Svensational het volgende:
Wel jammer dat Neil de volgende keer dus niet meer terugkomt.
Ikookikookikookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil Pauline terug.
Nou ja, Pauline zit voor mij ook in de Top 4. Sterker nog, eigenlijk was ze wel mijn favorietquote:Op zondag 10 februari 2008 00:08 schreef Together het volgende:
Nu Nigel nog weg en dan houden we eindelijk alleen nog mensen over die het ook echt verdienen om te winnen.
Sinds wanneer is iPod een wederkerend werkwoord?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:14 schreef BVO het volgende:
OMG dat 2e liedje van Charly luister ik altijd stiekem op me iPod!!!!
Briljante keus.
m'n of mijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iPod een wederkerend werkwoord?
Ik kom uit Rotterdam dus ik mag datquote:Op zondag 10 februari 2008 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iPod een wederkerend werkwoord?
Echt, als je mij toch niet had.quote:
Als je uit Rotterdam komt, zou je juist extra je best moeten doen op andere dingen.quote:
Kom jij hier alleen maar om te flamen of zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je uit Rotterdam komt, zou je juist extra je best moeten doen op andere dingen.
Hemelquote:Op zondag 10 februari 2008 00:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Kom jij hier alleen maar om te flamen of zo?
Doodsverwensing, banquote:
Als we het toch over oude audities hebben, zijn er ergens nog audities te vinden van het 1e jaar? Ik ben benieuwd naar de auditie van Roger.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:37 schreef BVO het volgende:
Toffe keus trouwens, Run To You, mijn favoriete Idol ooit zong dat tijdens haar auditie.
Er staan nog wel wat audities van Idols I op de site van RTL, maar Roger zit daar niet bij. Ik zou trouwens niet weten of zijn auditie er wel ooit op heeft gestaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Als we het toch over oude audities hebben, zijn er ergens nog audities te vinden van het 1e jaar? Ik ben benieuwd naar de auditie van Roger.
Alleen maakte zij er niet zoveel van, en werd ze tijdens haar Workshop van het podium geblazen door Boris en Irma.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:37 schreef BVO het volgende:
Toffe keus trouwens, Run To You, mijn favoriete Idol ooit zong dat tijdens haar auditie.
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:06 schreef BVO het volgende:
Toch maar weer even pollen: POLLS: Wie is je favoriet en wie moet exit?
Poll: Wie is je favoriet?Nikki
Poll: Wie HOOP je dat exit gaat in liveshow 9?Nathalie
Het isquote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik ook een tof Jerney-moment!
Heel eerlijk gezegd dachten wij dat ook. Heel haar bewegen enzo wijst daar op. Maar laten we hopen van niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is, maar soms vind ik het wel een beetje zorgelijk hoe ze beweegt. Het lijkt wel Parkinson. Ze is toch niet ziek?
.
quote:Tijdens het thema 'Love' was het de beurt aan Nikki en Nigel om achter de chatcomputer te gaan zitten. Honderden fans kregen de kans om alles aan de twee mannen te vragen.
Hoezo? Nigel, Charlene of Nathalie exit vind ik niet schokkend. Nikki wel, al zal het nooit mijn persoonlijke idool worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:59 schreef BVO het volgende:
Vanavond de eerst echt schokkende exit.
Een van deze drie dames eerder exit dan Nigel is schokkend, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Nigel, Charlene of Nathalie exit vind ik niet schokkend. Nikki wel, al zal het nooit mijn persoonlijke idool worden.
Ja, en aangezien een exit van Nigel vanavond voor jou persoonlijk schokkend is, komt het er dus op neer dat elke exit vanavond voor jou schokkend zal zijn. Kortom, het zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Een van deze drie dames eerder exit dan Nigel is schokkend, hoe je het ook wendt of keert.
Natte Lie gaat er eerst nog uit hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, en aangezien een exit van Nigel vanavond voor jou persoonlijk schokkend is, komt het er dus op neer dat elke exit vanavond voor jou schokkend zal zijn. Kortom, het zegt helemaal niets.
Het thema van volgende week weet je al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:39 schreef BVO het volgende:
Dit jaar geen keuze van de kijker trouwens?
Hij zegt toch ook niks over wie er vanavond nou uit gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Natte Lie gaat er eerst nog uit hoor.
Nee, maar jij denkt dat we deze week de keuze doo kunnen gaan geven en ze het de zaterdagmiddag instuderen ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het thema van volgende week weet je al?
Ik dacht ook al, huh dit past toch niet meer in zo'n korte tijd! In de finale gebeurt het ook niet, want dan kan 't zijn dat de persoon niet op z'n best kan presteren!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt dat we deze week de keuze doo kunnen gaan geven en ze het de zaterdagmiddag instuderen ofzo?. Bij de kijkerkeuze wordt de oproep altijd 2 weken voor die liveshow gedaan, zodat ze een week kunnen oefenen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt dat we deze week de keuze doo kunnen gaan geven en ze het de zaterdagmiddag instuderen ofzo?. Bij de kijkerkeuze wordt de oproep altijd 2 weken voor die liveshow gedaan, zodat ze een week kunnen oefenen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
en de luisteraars mogen stemmen welke liedjes het worden.
Ik hoop dat dit een erg slechte grap van je is, s_s.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet het thema van volgende week: radio 538-hits en de luisteraars mogen stemmen welke liedjes het worden.
"Slechte grap" in combinatie met s_s = contradictio in terminis!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een erg slechte grap van je is, s_s.
Het is helaas de waarheid, Cee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een erg slechte grap van je is, s_s.
Uiteraard niet, want de correcte term is "beter dan".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
en dit moet ik serieus nemen?
Maar jij maakt toch altijd sweet sweet love to gewillige tienersletjes op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan weer eens kijken en live meeforummen vanavond!![]()
Niet élke zaterdagavond, gekkiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar jij maakt toch altijd sweet sweet love to gewillige tienersletjes op zaterdagavond?.
Zo ver gaat mijn verstand ook nog hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want de correcte term is "beter dan".
Ik voor de een-na-laatste keerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan weer eens kijken en live meeforummen vanavond!![]()
Je bent toch niet stervende?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik voor de een-na-laatste keer!
Yeeeaahhh de dansers zijn er weer, want wat is er meer Big Band dan dansers!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:02 schreef Hockeylotje het volgende:
Er zijn oook achtergronddansers/danseressen vanavond!
Plonsch ze!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik plons nog even onder in bad, dan kan ik straks tenminste met warme voeten Idols kijken![]()
Een dikke negerinquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef sbientje het volgende:
wat is dit nou weer!
Nope, maar je hebt wel een nieuw brilletje nodig denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef Zhenar het volgende:
Is het vies om Roel van Velzen wel een lekker ventje te vinden?![]()
Of is het juist heel open minded
Ach hij heeft de goede hoogtequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef Zhenar het volgende:
Is het vies om Roel van Velzen wel een lekker ventje te vinden?![]()
Of is het juist heel open minded
quote:Exit:
79% Nigel.
13% Nathalie.
9% Charlene
Winnaar:
Nou dit vind ik toch echt te ver gaan hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach hij heeft de goede hoogte
Geilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Svensational het volgende:
jerney-opening.
Het is mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef vw_caddy het volgende:
Wat heeft Wendy met d'r haar gedaan.
Wou net zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
Wendy had wind tegen?
Nou ja, wat heb je liever dat er bovenop je valt, Wendy of die Birgit Lewis?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef Cee het volgende:
Wendy ziet er weer hongerig uit.
Dit is hemquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet trouwens niet wie van Velzen is, maar een knap iemand heb ik niet op het podium zien staan in die drie seconde dat ik keek.
Wat is er in hemelsnaam met Wendy's haar aan de hand? Ze lijkt op Cameron Diaz in die film waarin ze sperma in d'r haar had gesmeerd.
Ik heb niks over een auto gezegdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef sbientje het volgende:
nee precies sven, ik ben het met je eens. kan iemand die auto van het podium halen?
ah, bas zit er
Ze heeft een broek aan toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
OH GOD iemand alsjeblieft ga Nathalie een broek aangeven.
Ergens in de zee, bij Aruba.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Wilskracht het volgende:
Waar is de vader van Neil?
Als je kunt liplezen....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze heeft een vroek aan toch?En kleine, maar het is er een.
Idd, niet mijn smaakquote:
Die buik van haar...wat een vet varken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
Nathalie is vergeten haar broek aan te doen!
ik bedoelde dat ik het met je eens was, over die opening - punt -quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb niks over een auto gezegd
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van die windhoos waar Wendy vanmiddag kennelijk in terecht is gekomen
Wij zijn ook gespaard gebleven hier. Het was kennelijk erg plaatselijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van die windhoos waar Wendy vanmiddag kennelijk in terecht is gekomen
De Jerney opening was toch echt de topper hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Svensational het volgende:
Het haalt het toch niet bij de musical- en jerney-opening.
Ergens bij Hilversum, zei Helga netquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn ook gespaard gebleven hier. Het was kennelijk erg plaatselijk
Ik zou hem er bij Roel anders best naar binnen schuiven hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou dit vind ik toch echt te ver gaan hoor.
Huh??? die was toch dood? En gedumpt door de vader van Neil in de Noordzee?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Nathalie is zwanger.
Tja, misschien is haar herseninhoud uit haar oor gewaaid en in Martijn terecht gekomen...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wist je dat... een big band iets anders is dan een kleine band?
Martijn verliest steeds meer niveau in de samenwerking met Wendy
Moet je wel lag bij de grond blijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou hem er bij Roel anders best naar binnen schuiven hoor
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou hem er bij Roel anders best naar binnen schuiven hoor
Zullen we haar een woordenboek cadeau doen, in het kader van synoniemen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Cee het volgende:
Wendy kan ook niks anders dan schaapachtig door kleine oogjes ver voor zich uit kijken, wachtend op haar autocue.
Genieten! Teller: 2
Oh, sorry, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik het met je eens was, over die opening - punt -
en of iemand die auto ff van het podium kon halen
zo beter?
En die leest ze niet eens fatsoenlijk voor... fanalisten?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Cee het volgende:
Wendy kan ook niks anders dan schaapachtig door kleine oogjes ver voor zich uit kijken, wachtend op haar autocue.
Genieten! Teller: 2
Oeh, Raffa flashback!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Nathalie is zwanger.
Juist niet:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je wel lag bij de grond blijven.
IPH dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach hij heeft de goede hoogte
En "rapper-teren" in plaats van reperteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die leest ze niet eens fatsoenlijk voor... fanalisten?
quote:
Je gaat morgenochtend uitgebreid dineren?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef conleche het volgende:Greys, je moet morgen maar op de borrel komen, want als je op de koffie komt heb ik net, bij wijze van toetje, de helft van de bonbons opgegeten
Piks?quote:
Of er werkt iemand met typgebrek bij de afdeling autocue... dat kan het ook zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
En "rapper-teren" in plaats van reperteren.
+2.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ik wil een gifje hoe charlene de trap op loopt. NICE!
En net zei ze 'repeteren' ipv 'reperteren'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
En "rapper-teren" in plaats van reperteren.
hoe fout is datquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ik wil een gifje hoe charlene de trap op loopt. NICE!
Meer een nummer voor Nathalie.quote:
Oe, Cee = PWND!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En net zei ze 'repeteren' ipv 'reperteren'!
Dacht ik ook direct. Maar ben blij dat ze Nathalie hem niet zingt. Die zou hem enorm verpesten het haar nutteloos geschreeuw.quote:
Eén Aretha-tiet weegt nog meer dan één hele Nathalie, zo dik is ze tegenwoordig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ze hadden Nathalie beter dit nummer kunnen laten zingen, die heeft de kilo's al
Je let wel op meer, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat staat ze stom op twee benen te wiegen?
Fout jurkje zelfsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Karina het volgende:
Dat is wel een heel kort jurkje en niet eens een leuk jurkje.
Ik vind dit geen big band nummer eigenlijk, wel goed gezongen.
Ja FUCK hee, en ik had het nog goed geschreven eerst, maar toen dacht ik 'oh nee stomme Cee, dat moet met een extra 'r'!', godverdorie.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Eén Aretha-tiet weegt nog meer dan één hele Nathalie, zo dik is ze tegenwoordig!
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:14 schreef sbientje het volgende:
ik vind dit erg goed, maar ik ben een beetje afgeknapt op charlene
Idd, mij ook niet echt...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
Hm, ik zit wel te wachten tot ze nog effe wat méér geeft.
Het pakt me niet.
Nee, die smeert Xander wel weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Zou Wendy geen pijn in d'r keel krijgen na zo'n avond lang zo'n misselijk stemmetje op te zetten?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar sta je dan Selene... en je vens ook... men o men
Ja, sorry, ik ben vervelendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
m_d wil je een fonetisch Wendy van Dijk verslag voor ons maken?
Ze had vanmiddag opnames voor de Wendy 500 en toen hebben 399 man hun zaad in haar haar achter gelaten... die andere 101 hebben d'r keel gesmeerdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef BVO het volgende:
Wat is er met Wendy's haar gebeurd joh?
Maar eerlijk gezegd zal dat wel komen omdat ik het geen sympathiek dametje vindquote:
Lees je inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef Svensational het volgende:
Toch wel apart dat er al 150 reacties staan in dit topic sinds het begin van Idols, maar dat het nog niemand is opgevallen dat Wendy's haar best wel apart zit
quote:
Was mij wel opgevallen hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef Svensational het volgende:
Toch wel apart dat er al 157 reacties staan in dit topic sinds het begin van Idols, maar dat het nog niemand is opgevallen dat Wendy's haar best wel apart zit
Komt door de kuif denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy ziet er vandaag een keer niet zo vissengraatachtig uit.
I'm sure the sentiment is completely mutual.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd zal dat wel komen omdat ik het geen sympathiek dametje vind
Je praat met smileys tussen je letters in.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:19 schreef Hockeylotje het volgende:
Het enige wat ik na dit optreden kan zeggen isR
E
S
P
E
C
T
Een eenhoring-kuifvis bestaat ook nogquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt door de kuif denk ik.
Nope, ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Cee het volgende:
Volgens mij was Sven sarcastisch maar het kan ook aan mij liggen hoor.
Hier ook. 't Deed me weinig. Maar ik was ook te veel bezig met m'n bakkie latte macchiato.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Heleen17 het volgende:
Charlene zingt prima, het doet mij alleen niks. Bij dit nummer ga ik altijd uit mijn dak, maar nu zat ik doodstil op de bank. Ik voelde de swing niet echt.
Ik krijg hier serieus kotsneigingen van. Te walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Treezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EfMW8lO4Szg
Boris - Respect (veeel beter...)
Dat is de grap juist, knurftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Karina het volgende:
Gerard Joling had geld nodig, mijn god, wat een verschutting in die remia tube.
Hoe zou dat in het echt klinken?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je praat met smileys tussen je letters in.
dat vind jijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik krijg hier serieus kotsneigingen van. Te walgelijk voor woorden.
En kunnen we de autocue van Wendy verfoksmileyen?quote:
En dàt zal me nou werkelijk aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Marble het volgende:
[..]
I'm sure the sentiment is completely mutual.
Wat ben ik in een Svennige buiquote:
Borisquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Treezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EfMW8lO4Szg
Boris - Respect (veeel beter...)
Is Neil er dan al uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boris
De goeie ouwe tijd waarin mijn idols nog gewoon wonnen
hihiquote:
Ik weet niet hoe vaak ik m'n Idols2 dvd's grijs heb gedraaid, verdomme wat was ik Boris-fan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boris
De goeie ouwe tijd waarin mijn idols nog gewoon wonnen
Ik beheers de kunst van het sarcasme nog niet zo goed als jij of als bijvoorbeeld Seth Cohenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Cee het volgende:
Volgens mij was Sven sarcastisch maar het kan ook aan mij liggen hoor.
Nee hoor. Dat kan helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog wel een verschutting vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |