Meer een nummer voor Nathalie.quote:
Oe, Cee = PWND!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
En net zei ze 'repeteren' ipv 'reperteren'!
Dacht ik ook direct. Maar ben blij dat ze Nathalie hem niet zingt. Die zou hem enorm verpesten het haar nutteloos geschreeuw.quote:
Eén Aretha-tiet weegt nog meer dan één hele Nathalie, zo dik is ze tegenwoordig!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef TheVulture het volgende:
Ze hadden Nathalie beter dit nummer kunnen laten zingen, die heeft de kilo's al
Je let wel op meer, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat staat ze stom op twee benen te wiegen?
Fout jurkje zelfsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Karina het volgende:
Dat is wel een heel kort jurkje en niet eens een leuk jurkje.
Ik vind dit geen big band nummer eigenlijk, wel goed gezongen.
Ja FUCK hee, en ik had het nog goed geschreven eerst, maar toen dacht ik 'oh nee stomme Cee, dat moet met een extra 'r'!', godverdorie.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Eén Aretha-tiet weegt nog meer dan één hele Nathalie, zo dik is ze tegenwoordig!
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:14 schreef sbientje het volgende:
ik vind dit erg goed, maar ik ben een beetje afgeknapt op charlene
Idd, mij ook niet echt...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:13 schreef Greys het volgende:
Hm, ik zit wel te wachten tot ze nog effe wat méér geeft.
Het pakt me niet.
Nee, die smeert Xander wel weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
Zou Wendy geen pijn in d'r keel krijgen na zo'n avond lang zo'n misselijk stemmetje op te zetten?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar sta je dan Selene... en je vens ook... men o men
Ja, sorry, ik ben vervelendquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
m_d wil je een fonetisch Wendy van Dijk verslag voor ons maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |