Ergens in de zee, bij Aruba.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Wilskracht het volgende:
Waar is de vader van Neil?
Als je kunt liplezen....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze heeft een vroek aan toch?En kleine, maar het is er een.
Idd, niet mijn smaakquote:
Die buik van haar...wat een vet varken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
Nathalie is vergeten haar broek aan te doen!
ik bedoelde dat ik het met je eens was, over die opening - punt -quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb niks over een auto gezegd
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van die windhoos waar Wendy vanmiddag kennelijk in terecht is gekomen
Wij zijn ook gespaard gebleven hier. Het was kennelijk erg plaatselijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van die windhoos waar Wendy vanmiddag kennelijk in terecht is gekomen
De Jerney opening was toch echt de topper hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Svensational het volgende:
Het haalt het toch niet bij de musical- en jerney-opening.
Ergens bij Hilversum, zei Helga netquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn ook gespaard gebleven hier. Het was kennelijk erg plaatselijk
Ik zou hem er bij Roel anders best naar binnen schuiven hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou dit vind ik toch echt te ver gaan hoor.
Huh??? die was toch dood? En gedumpt door de vader van Neil in de Noordzee?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Nathalie is zwanger.
Tja, misschien is haar herseninhoud uit haar oor gewaaid en in Martijn terecht gekomen...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Wist je dat... een big band iets anders is dan een kleine band?
Martijn verliest steeds meer niveau in de samenwerking met Wendy
Moet je wel lag bij de grond blijven.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou hem er bij Roel anders best naar binnen schuiven hoor
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zou hem er bij Roel anders best naar binnen schuiven hoor
Zullen we haar een woordenboek cadeau doen, in het kader van synoniemen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Cee het volgende:
Wendy kan ook niks anders dan schaapachtig door kleine oogjes ver voor zich uit kijken, wachtend op haar autocue.
Genieten! Teller: 2
Oh, sorry, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik het met je eens was, over die opening - punt -
en of iemand die auto ff van het podium kon halen
zo beter?
En die leest ze niet eens fatsoenlijk voor... fanalisten?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Cee het volgende:
Wendy kan ook niks anders dan schaapachtig door kleine oogjes ver voor zich uit kijken, wachtend op haar autocue.
Genieten! Teller: 2
Oeh, Raffa flashback!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Nathalie is zwanger.
Juist niet:quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet je wel lag bij de grond blijven.
IPH dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach hij heeft de goede hoogte
En "rapper-teren" in plaats van reperteren.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die leest ze niet eens fatsoenlijk voor... fanalisten?
quote:
Je gaat morgenochtend uitgebreid dineren?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef conleche het volgende:Greys, je moet morgen maar op de borrel komen, want als je op de koffie komt heb ik net, bij wijze van toetje, de helft van de bonbons opgegeten
Piks?quote:
Of er werkt iemand met typgebrek bij de afdeling autocue... dat kan het ook zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
En "rapper-teren" in plaats van reperteren.
+2.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ik wil een gifje hoe charlene de trap op loopt. NICE!
En net zei ze 'repeteren' ipv 'reperteren'quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Cee het volgende:
[..]
En "rapper-teren" in plaats van reperteren.
hoe fout is datquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
Ok ik wil een gifje hoe charlene de trap op loopt. NICE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |