Ergens in de zee, bij Aruba.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Wilskracht het volgende:
Waar is de vader van Neil?
Als je kunt liplezen....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze heeft een vroek aan toch?En kleine, maar het is er een.
Idd, niet mijn smaakquote:
Die buik van haar...wat een vet varken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
Nathalie is vergeten haar broek aan te doen!
ik bedoelde dat ik het met je eens was, over die opening - punt -quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb niks over een auto gezegd
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van die windhoos waar Wendy vanmiddag kennelijk in terecht is gekomen
Wij zijn ook gespaard gebleven hier. Het was kennelijk erg plaatselijkquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van die windhoos waar Wendy vanmiddag kennelijk in terecht is gekomen
De Jerney opening was toch echt de topper hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Svensational het volgende:
Het haalt het toch niet bij de musical- en jerney-opening.
Ergens bij Hilversum, zei Helga netquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij zijn ook gespaard gebleven hier. Het was kennelijk erg plaatselijk
Ik zou hem er bij Roel anders best naar binnen schuiven hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou dit vind ik toch echt te ver gaan hoor.
Huh??? die was toch dood? En gedumpt door de vader van Neil in de Noordzee?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:06 schreef Karina het volgende:
Nathalie is zwanger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |