quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:18 schreef massy het volgende:
Wat zei die vader dan tegen Gordon ? Ik zat VVAL te kijken.
Hoe goed neil eigenlijk is. Een jongen met een hart van goud. Dat zijn zoon totaal geen wrok tegen gordons opmerkingen had terwijl hij zelf zat te trillen op de bank.quote:
Volgend jaar vast wel weerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Svensational het volgende:
Wel jammer dat Neil de volgende keer dus niet meer terugkomt.
Hij komt wel terugquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:27 schreef Svensational het volgende:
Wel jammer dat Neil de volgende keer dus niet meer terugkomt.
Ikookikookikookquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik wil Pauline terug.
Nou ja, Pauline zit voor mij ook in de Top 4. Sterker nog, eigenlijk was ze wel mijn favorietquote:Op zondag 10 februari 2008 00:08 schreef Together het volgende:
Nu Nigel nog weg en dan houden we eindelijk alleen nog mensen over die het ook echt verdienen om te winnen.
Sinds wanneer is iPod een wederkerend werkwoord?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:14 schreef BVO het volgende:
OMG dat 2e liedje van Charly luister ik altijd stiekem op me iPod!!!!
Briljante keus.
m'n of mijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iPod een wederkerend werkwoord?
Ik kom uit Rotterdam dus ik mag datquote:Op zondag 10 februari 2008 00:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iPod een wederkerend werkwoord?
Echt, als je mij toch niet had.quote:
Als je uit Rotterdam komt, zou je juist extra je best moeten doen op andere dingen.quote:
Kom jij hier alleen maar om te flamen of zo?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je uit Rotterdam komt, zou je juist extra je best moeten doen op andere dingen.
Hemelquote:Op zondag 10 februari 2008 00:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Kom jij hier alleen maar om te flamen of zo?
Doodsverwensing, banquote:
Als we het toch over oude audities hebben, zijn er ergens nog audities te vinden van het 1e jaar? Ik ben benieuwd naar de auditie van Roger.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:37 schreef BVO het volgende:
Toffe keus trouwens, Run To You, mijn favoriete Idol ooit zong dat tijdens haar auditie.
Er staan nog wel wat audities van Idols I op de site van RTL, maar Roger zit daar niet bij. Ik zou trouwens niet weten of zijn auditie er wel ooit op heeft gestaan.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:31 schreef Haunter het volgende:
[..]
Als we het toch over oude audities hebben, zijn er ergens nog audities te vinden van het 1e jaar? Ik ben benieuwd naar de auditie van Roger.
Alleen maakte zij er niet zoveel van, en werd ze tijdens haar Workshop van het podium geblazen door Boris en Irma.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:37 schreef BVO het volgende:
Toffe keus trouwens, Run To You, mijn favoriete Idol ooit zong dat tijdens haar auditie.
quote:Op zondag 10 februari 2008 15:06 schreef BVO het volgende:
Toch maar weer even pollen: POLLS: Wie is je favoriet en wie moet exit?
Poll: Wie is je favoriet?Nikki
Poll: Wie HOOP je dat exit gaat in liveshow 9?Nathalie
Het isquote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik ook een tof Jerney-moment!
Heel eerlijk gezegd dachten wij dat ook. Heel haar bewegen enzo wijst daar op. Maar laten we hopen van niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 03:16 schreef Marble het volgende:
[..]
Het is, maar soms vind ik het wel een beetje zorgelijk hoe ze beweegt. Het lijkt wel Parkinson. Ze is toch niet ziek?
.
quote:Tijdens het thema 'Love' was het de beurt aan Nikki en Nigel om achter de chatcomputer te gaan zitten. Honderden fans kregen de kans om alles aan de twee mannen te vragen.
Hoezo? Nigel, Charlene of Nathalie exit vind ik niet schokkend. Nikki wel, al zal het nooit mijn persoonlijke idool worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:59 schreef BVO het volgende:
Vanavond de eerst echt schokkende exit.
Een van deze drie dames eerder exit dan Nigel is schokkend, hoe je het ook wendt of keert.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo? Nigel, Charlene of Nathalie exit vind ik niet schokkend. Nikki wel, al zal het nooit mijn persoonlijke idool worden.
Ja, en aangezien een exit van Nigel vanavond voor jou persoonlijk schokkend is, komt het er dus op neer dat elke exit vanavond voor jou schokkend zal zijn. Kortom, het zegt helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Een van deze drie dames eerder exit dan Nigel is schokkend, hoe je het ook wendt of keert.
Natte Lie gaat er eerst nog uit hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ja, en aangezien een exit van Nigel vanavond voor jou persoonlijk schokkend is, komt het er dus op neer dat elke exit vanavond voor jou schokkend zal zijn. Kortom, het zegt helemaal niets.
Het thema van volgende week weet je al?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:39 schreef BVO het volgende:
Dit jaar geen keuze van de kijker trouwens?
Hij zegt toch ook niks over wie er vanavond nou uit gaatquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:45 schreef Marble het volgende:
[..]
Natte Lie gaat er eerst nog uit hoor.
Nee, maar jij denkt dat we deze week de keuze doo kunnen gaan geven en ze het de zaterdagmiddag instuderen ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het thema van volgende week weet je al?
Ik dacht ook al, huh dit past toch niet meer in zo'n korte tijd! In de finale gebeurt het ook niet, want dan kan 't zijn dat de persoon niet op z'n best kan presteren!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt dat we deze week de keuze doo kunnen gaan geven en ze het de zaterdagmiddag instuderen ofzo?. Bij de kijkerkeuze wordt de oproep altijd 2 weken voor die liveshow gedaan, zodat ze een week kunnen oefenen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, maar jij denkt dat we deze week de keuze doo kunnen gaan geven en ze het de zaterdagmiddag instuderen ofzo?. Bij de kijkerkeuze wordt de oproep altijd 2 weken voor die liveshow gedaan, zodat ze een week kunnen oefenen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
en de luisteraars mogen stemmen welke liedjes het worden.
Ik hoop dat dit een erg slechte grap van je is, s_s.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik weet het thema van volgende week: radio 538-hits en de luisteraars mogen stemmen welke liedjes het worden.
"Slechte grap" in combinatie met s_s = contradictio in terminis!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een erg slechte grap van je is, s_s.
Het is helaas de waarheid, Cee.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit een erg slechte grap van je is, s_s.
Uiteraard niet, want de correcte term is "beter dan".quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
en dit moet ik serieus nemen?
Maar jij maakt toch altijd sweet sweet love to gewillige tienersletjes op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan weer eens kijken en live meeforummen vanavond!![]()
Niet élke zaterdagavond, gekkiequote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar jij maakt toch altijd sweet sweet love to gewillige tienersletjes op zaterdagavond?.
Zo ver gaat mijn verstand ook nog hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Uiteraard niet, want de correcte term is "beter dan".
Ik voor de een-na-laatste keerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:11 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan weer eens kijken en live meeforummen vanavond!![]()
Je bent toch niet stervende?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik voor de een-na-laatste keer!
Yeeeaahhh de dansers zijn er weer, want wat is er meer Big Band dan dansers!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:02 schreef Hockeylotje het volgende:
Er zijn oook achtergronddansers/danseressen vanavond!
Plonsch ze!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
Ik plons nog even onder in bad, dan kan ik straks tenminste met warme voeten Idols kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |