Een dikke negerinquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef sbientje het volgende:
wat is dit nou weer!
Nope, maar je hebt wel een nieuw brilletje nodig denk ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef Zhenar het volgende:
Is het vies om Roel van Velzen wel een lekker ventje te vinden?![]()
Of is het juist heel open minded
Ach hij heeft de goede hoogtequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:01 schreef Zhenar het volgende:
Is het vies om Roel van Velzen wel een lekker ventje te vinden?![]()
Of is het juist heel open minded
quote:Exit:
79% Nigel.
13% Nathalie.
9% Charlene
Winnaar:
Nou dit vind ik toch echt te ver gaan hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach hij heeft de goede hoogte
Geilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:03 schreef Svensational het volgende:
jerney-opening.
Het is mooiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef vw_caddy het volgende:
Wat heeft Wendy met d'r haar gedaan.
Wou net zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
Wendy had wind tegen?
Nou ja, wat heb je liever dat er bovenop je valt, Wendy of die Birgit Lewis?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef Cee het volgende:
Wendy ziet er weer hongerig uit.
Dit is hemquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik weet trouwens niet wie van Velzen is, maar een knap iemand heb ik niet op het podium zien staan in die drie seconde dat ik keek.
Wat is er in hemelsnaam met Wendy's haar aan de hand? Ze lijkt op Cameron Diaz in die film waarin ze sperma in d'r haar had gesmeerd.
Ik heb niks over een auto gezegdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef sbientje het volgende:
nee precies sven, ik ben het met je eens. kan iemand die auto van het podium halen?
ah, bas zit er
Ze heeft een broek aan toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Cee het volgende:
OH GOD iemand alsjeblieft ga Nathalie een broek aangeven.
Ergens in de zee, bij Aruba.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef Wilskracht het volgende:
Waar is de vader van Neil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |