Ze had vanmiddag opnames voor de Wendy 500 en toen hebben 399 man hun zaad in haar haar achter gelaten... die andere 101 hebben d'r keel gesmeerdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:15 schreef BVO het volgende:
Wat is er met Wendy's haar gebeurd joh?
Maar eerlijk gezegd zal dat wel komen omdat ik het geen sympathiek dametje vindquote:
Lees je inquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef Svensational het volgende:
Toch wel apart dat er al 150 reacties staan in dit topic sinds het begin van Idols, maar dat het nog niemand is opgevallen dat Wendy's haar best wel apart zit
quote:
Was mij wel opgevallen hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef Svensational het volgende:
Toch wel apart dat er al 157 reacties staan in dit topic sinds het begin van Idols, maar dat het nog niemand is opgevallen dat Wendy's haar best wel apart zit
Komt door de kuif denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Wendy ziet er vandaag een keer niet zo vissengraatachtig uit.
I'm sure the sentiment is completely mutual.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar eerlijk gezegd zal dat wel komen omdat ik het geen sympathiek dametje vind
Je praat met smileys tussen je letters in.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:19 schreef Hockeylotje het volgende:
Het enige wat ik na dit optreden kan zeggen isR
E
S
P
E
C
T
Een eenhoring-kuifvis bestaat ook nogquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Komt door de kuif denk ik.
Nope, ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Cee het volgende:
Volgens mij was Sven sarcastisch maar het kan ook aan mij liggen hoor.
Hier ook. 't Deed me weinig. Maar ik was ook te veel bezig met m'n bakkie latte macchiato.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Heleen17 het volgende:
Charlene zingt prima, het doet mij alleen niks. Bij dit nummer ga ik altijd uit mijn dak, maar nu zat ik doodstil op de bank. Ik voelde de swing niet echt.
Ik krijg hier serieus kotsneigingen van. Te walgelijk voor woorden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Treezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EfMW8lO4Szg
Boris - Respect (veeel beter...)
Dat is de grap juist, knurftquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Karina het volgende:
Gerard Joling had geld nodig, mijn god, wat een verschutting in die remia tube.
Hoe zou dat in het echt klinken?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je praat met smileys tussen je letters in.
dat vind jijquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik krijg hier serieus kotsneigingen van. Te walgelijk voor woorden.
En kunnen we de autocue van Wendy verfoksmileyen?quote:
En dàt zal me nou werkelijk aan mijn reet roestenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Marble het volgende:
[..]
I'm sure the sentiment is completely mutual.
Wat ben ik in een Svennige buiquote:
Borisquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Treezz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EfMW8lO4Szg
Boris - Respect (veeel beter...)
Is Neil er dan al uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boris
De goeie ouwe tijd waarin mijn idols nog gewoon wonnen
hihiquote:
Ik weet niet hoe vaak ik m'n Idols2 dvd's grijs heb gedraaid, verdomme wat was ik Boris-fan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boris
De goeie ouwe tijd waarin mijn idols nog gewoon wonnen
Ik beheers de kunst van het sarcasme nog niet zo goed als jij of als bijvoorbeeld Seth Cohenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:20 schreef Cee het volgende:
Volgens mij was Sven sarcastisch maar het kan ook aan mij liggen hoor.
Nee hoor. Dat kan helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kan ik het nog wel een verschutting vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |