quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:17 schreef Marble het volgende:
Het is niet deel 101 meer tong, maar deel
[ afbeelding ]
Ja, ik verwacht heus niet dat je tegen mij lacht hoorquote:
Dit is deel 102, en jij herhaalt het 101 Dalmatiers-plaatje uit het vorige deelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:23 schreef tong80 het volgende:
Er ztaan toch plaatjes ? Wat heb ik nu weer gout gefaan ?
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind die Dalmatiërs eigenlijk ook niet zo hoor.
Ik vind eigenlijk heel die OP niks zo.
Maar dat is in 2072!! Dan ben ik toch allang dood.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
topic 673
Waar maak ik me druk? Ik zeg gewoon dat ik die plaatjes niet mooi vind.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.
Ik hoop dat ook niet meer mee te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dat is in 2072!! Dan ben ik toch allang dood.
Ik heb niet zozeer moeite met het dalmatiersplaatje, als meer met het plaatje in de OP, dat lijkt teveel op zelfverheerlijking, terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef Marble het volgende:
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:33 schreef Lamonn het volgende:
Ik heb niet zozeer moeite met het dalmatiersplaatje, als meer met het plaatje in de OP, dat lijkt teveel op zelfverheerlijking, terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.
quote:
Precies, daarom hoeft Marble zich er ook niets van aan te trekken, en moet dat plaatje gewoon in de OP. Ik vind het alleen niet mooi. Boeien!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Maar nu is het tekstje ook weg. Niet dat iemand ooit nog een OP leest
Maar het is ook weer zonde van Marbles huisvlijt.
Jij ook een dikke kutquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:48 schreef Bluezz het volgende:
Semi-bikkelen, zo'n origineel concept, ik zou geen standaard OP of een repeterende OP mottu hoor
En meteen een dikke kut![]()
Ah, hier moet ik zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:33 schreef Lamonn het volgende:
terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.
O, wacht. Hier moet ik zijn.quote:
Laat staan dat je steeds weer moet inloggen, om cookies te voorkomen en zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:54 schreef sig000 het volgende:
Ik raak in de war met al die gesloten delen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, hier moet ik zijn.
[..]
O, wacht. Hier moet ik zijn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat staan dat je steeds weer moet inloggen, om cookies te voorkomen en zo.
Je kunt ze legen, als je wiltquote:
Mooi zo, ik heb niets meer te vertellen. Precies op tijd dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef sig000 het volgende:
Hee Lamon, het laatste Bikkeltijdtopic zit op slot dacht ik.
Rechtermuisklik en dan alles verwijderen, zo gaat dat in IE7.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt ze legen, als je wiltIedere dag, elk uur, desnoods. Ik was er laatst naar op zoek maar ik kon niet meer vinden waar het zat.
En ging juist zo open worden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:07 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb niets meer te vertellen. Precies op tijd dus.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:07 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb niets meer te vertellen. Precies op tijd dus.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef sig000 het volgende:
Hee Lamon, het laatste Bikkeltijdtopic zit op slot dacht ik.
Ik klikte op een willekeurige pagina in mijn posthistorie en ik had 'm meteen te pakken. Sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:10 schreef sig000 het volgende:
Niemand die dat topic met de Fok search nog gaat vinden en het is best wel een mooi einde zo.
Dat kan toch geen toeval meer zijn? Misschien zit in jou wel de nieuwe Jomanda verscholen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik klikte op een willekeurige pagina in mijn posthistorie en ik had 'm meteen te pakken. Sorry
Dat moet haast wel dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat kan toch geen toeval meer zijn? Misschien zit in jou wel de nieuwe Jomanda verscholen!
Anders open.quote:
Lijkt me best eng, zo'n Jomanda die in je verscholen zit. En dan op een goede morgen terwijl je net aan je koffie met croissantje zit zich opeens een weg naar buiten klauwt a la de embryo uit Alien.quote:
Ik vind dat echt een goed streven maar zou de volgorde precies omdraaien!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:16 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Ik wil vanaf nu alleen nog maar werken, drinken, neuken en Seinfeld kijken.
Ik wil niet meteen vreselijk ontmoedigend doen, maar hoe lang denk je dat vol te houden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:16 schreef Lamonn het volgende:
Ik wil vanaf nu alleen nog maar werken, drinken, neuken en Seinfeld kijken.
Ik heb er ook weleens last van en ga dan snel slapen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Lijkt me best eng, zo'n Jomanda die in je verscholen zit. En dan op een goede morgen terwijl je net aan je koffie met croissantje zit zich opeens een weg naar buiten klauwt a la de embryo uit Alien.
Als dat gebeurt, beloof ik dat ik foto's zal makenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:17 schreef Marble het volgende:
Lijkt me best eng, zo'n Jomanda die in je verscholen zit. En dan op een goede morgen terwijl je net aan je koffie met croissantje zit zich opeens een weg naar buiten klauwt a la de embryo uit Alien.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Ik moet naar buiten om te roken...
Die laaste kansloze telt niet meer mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, beloof ik dat ik foto's zal maken![]()
Hij stond echt op de eerste pagina in mijn posthistorie die ik aanklikte. Zou ook niet weten hoe ik 'm anders had moeten vinden
Misschien zit ie te fokken vanuit de McDonald's?quote:
Het zijn toch 9 of 10 seizoenen? Ik denk dat ik ze allemaal nog wel een keertje of 6 kan zien per stuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen vreselijk ontmoedigend doen, maar hoe lang denk je dat vol te houden?
Dat went.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zat vanavond lekker te roken in een eettentje. Strakjes ben je een paria.
Het wat zure, slappe "net niet" gehalte idd. Best wel toepasselijk toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:23 schreef sig000 het volgende:
Aan de andere kant geeft het "Semi" in de topictitel ook een soort van onmacht aan in dit topic.
Welnee!! Hier zijn de rokersplekken veel gezelliger dan waar al die niet rokende kniesoren zitten en nooit een woord met elkaar wisselen. De meeste pubs hebben echt wel voorzieningen getroffen hoor!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Strakjes ben je een paria.
Omdat ik hier binnen niet mag roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom?
Ja idd, mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de echte bikkeltijden dan schift zich dat vanzelf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Het wat zure, slappe "net niet" gehalte idd. Best wel toepasselijk toch?
Stop toch met roken broer, straks krijg je kanker en dan heeft ER haar zin.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:31 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat ik hier binnen niet mag roken.
De pubs daar hebben toch ook allemaal een achterdeur?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee!! Hier zijn de rokersplekken veel gezelliger dan waar al die niet rokende kniesoren zitten en nooit een woord met elkaar wisselen. De meeste pubs hebben echt wel voorzieningen getroffen hoor!!
Nou geef ik heel toevallig ER nogal graag haar zin...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:32 schreef Marble het volgende:
Stop toch met roken broer, straks krijg je kanker en dan heeft ER haar zin.
Oh dan is 't goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Nou geef ik heel toevallig ER nogal graag haar zin...
onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, ik was een paar jaar geleden in Ierland toen het rookverbod net een paar maanden gold. Dat had wel wat, buiten roken en daarover tegen elkaar mekkeren, maar het was dan ook zomer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Welnee!! Hier zijn de rokersplekken veel gezelliger dan waar al die niet rokende kniesoren zitten en nooit een woord met elkaar wisselen. De meeste pubs hebben echt wel voorzieningen getroffen hoor!!
jerre heeft teveel bacootjes op en houdt van iedereen momenteel, ook van baboon en stormueentje!quote:
Nieuwsflits: Marble, lieverd, ook niet rokers krijgen kankerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:32 schreef Marble het volgende:
[..]
In het huis van mijn geliefde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is hier?
Voor die eerste heb je pech want die komt hier haast nooit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jerre heeft teveel bacootjes op en houdt van iedereen momenteel, ook van baboon en stormueentje!
SQ heeft teveel malibuucolaatjes op en houdt vooral van alcohol, maar ook van jerruh hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jerre heeft teveel bacootjes op en houdt van iedereen momenteel, ook van baboon en stormueentje!
Ik vond deze eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en ik word echt schijtziek van die kutkloon!!
Hoezo? Mag je daar ook al niet buiten roken dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:38 schreef Stormqueen het volgende:
maar echt waar, als je rookt is NYC een hell
in mijn club, waar ik werk, heb je de mzzl dat er een moioe rookruimte is waar na 1 juli gerookt mag worden!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
Graag gedaan WAEn inderdaad was Ierland het eerste land dat een smokingban invoerde in Europa. En er zijn alleen maar meer mensen gaan roken
Een kroeg heeft ook een achteringang.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Verder snap ik die van de achterdeur niet
Ow, en ik word echt schijtziek van die kutkloon!!
Whatever die kutkloon post, het is allemaal schijtbagger.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond deze eigenlijk beter.
Oooooh! Ik mag toch hopen dat het een ándere geliefde is dan een tijdje geleden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:37 schreef broer het volgende:
In het huis van mijn geliefde.
Ow, okee, ja uiteraard, denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kroeg heeft ook een achteringang.![]()
quote:En die vrouwelijke usert is volgens mij nog echt ook.![]()
Tsja dan komen we op een punt terecht wat erg gevoelig ligt bij de eigenaar van dit forum.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whatever die kutkloon post, het is allemaal schijtbagger.
Weet niet of het een kloon is. Sommige mensen zijn gewoon zo. Ik weet er nog wel eentje op dit forumquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
Whatever die kutkloon post, het is allemaal schijtbagger.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Oooooh! Ik mag toch hopen dat het een ándere geliefde is dan een tijdje geleden?
ja maar.... we zijn in nederland he...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, okee, ja uiteraard, denk ikMaar hoezo dan?
[..]
![]()
En Jerruh, dat hebben 9 van de 10 pubs in Ierland ook hoor.
You've made your bed, you lie in itquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:45 schreef broer het volgende:
Nee, hoor.
En over een tijdje kom ik hier janken dat ze mij hetzelfde heeft geflikt. En dan verwacht ik steun en bemoedigende woorden.
160 posts op een dag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef broer het volgende:
O, en wil ER of Wa me die '160' nog even uitleggen?
Ze moeten op tijd dicht en vaste klanten weten de weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, okee, ja uiteraard, denk ikMaar hoezo dan?
Jerruh, hedde gai de kleine van amaranta reeds gezien?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar.... we zijn in nederland he...
zeg spreek je gill ng wel es.?
Nee hoor, ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar.... we zijn in nederland he...![]()
Regelmatig.quote:zeg spreek je gill ng wel es.?
Oooooow!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze moeten op tijd dicht en vaste klanten weten de weg.
tong die op één dag 160 keer postte, zie linkje. Sorry, ik was nog bezig met 101 en 102quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef broer het volgende:
O, en wil ER of Wa me die '160' nog even uitleggen?
gill is lief!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet
[..]
Regelmatig.
Ik denk dat ze echt is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:47 schreef ElizabethR het volgende:
Zhe is een disgrace voor de enige echte fantastische generatie van vrouwen tussen de 40 en 50!!
Geef eens een naam voor dat eentje?
I will. Don't worry. And I'll sleep like a baby.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
You've made your bed, you lie in it
Ben er ook bang voor. Maar je weet maar nooit. Straks blijkt dat ik ook een kloon ben.quote:
Nogalquote:
Ooit heb ik sig000 in 't leven geroepen zodat ik er sig001 sig002 etc van kon maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Maar je weet maar nooit. Straks blijkt dat ik ook een kloon ben.
Geen idee. Het gaat iig veel te snel. We kunnen de toorn van I.R. verwachten. Bibberdebibber.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
In nog geen twee uur 114 posts in een bikkeltijd!! Is dat een record??
exactly.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:57 schreef Marble het volgende:
Ik hou niet van klonen. Ik vind dat je gewoon alles onder je originele nickname moet posten, voor de authenticiteit.
IR is een lobbes hoor. Grote mond maar een klein hartje. Als puntje bij paaltje (hihi) komt is hij heel lief.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee. Het gaat iig veel te snel. We kunnen de toorn van I.R. verwachten. Bibberdebibber.
Je groeit er met op, dat klonen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:57 schreef Marble het volgende:
Ik hou niet van klonen. Ik vind dat je gewoon alles onder je originele nickname moet posten, voor de authenticiteit.
Boter en hoofd en zo. Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:57 schreef Marble het volgende:
Het is dan ook "Semi" hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:00 schreef Marble het volgende:
[..]
IR is een lobbes hoor. Grote mond maar een klein hartje. Als puntje bij paaltje (hihi) komt is hij heel lief.
Ik kan me dat niet herinneren. Vast een hersenspinsel van je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boter en hoofd en zo. Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.
Godver. Nu moet ik dus 101 delen teruglezen om dat op te zoeken, nieuwsgierig als ik ben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:02 schreef Marble het volgende:
Ik kan me dat niet herinneren. Vast een hersenspinsel van je.
Ach door al die boter is dit forum zo leuk, de eigenaar voorop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boter en hoofd en zo. Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.
Ik ga nog wel eens zoeken, maar niet om vier uur 's nachts.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:03 schreef broer het volgende:
Godver. Nu moet ik dus 101 delen teruglezen om dat op te zoeken, nieuwsgierig als ik ben.
Wat wickedangel "al mijn klonen" noemt is nog niet eens 5% denk ik, dus enjoy.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:03 schreef broer het volgende:
[..]
Godver. Nu moet ik dus 101 delen teruglezen om dat op te zoeken, nieuwsgierig als ik ben.
IRC.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ooit zat ik in een internationale chatroom waar je nick niet beschermd was. Iedere gek kon onder jouw naam inloggen. En wij maar rechercherenGoeie ouwe tijd
Ik ben ontzettend naïef als het gaat om klonen, ik heb het nooit door.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat wickedangel "al mijn klonen" noemt is nog niet eens 5% denk ik, dus enjoy.
Ik WIST wel dat die Bluezz niet echt kon zijn!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:06 schreef sig000 het volgende:
Ik beken. Er staan er wel een paar van mij in deze reeks.
Hm... Vreemd - als je het mysterie probeert te voeden, verlies ik in één keer al mijn nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:04 schreef Marble het volgende:
Wat wickedangel "al mijn klonen" noemt is nog niet eens 5% denk ik, dus enjoy.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:08 schreef ElizabethR het volgende:
Weltrusten broer![]()
Jij zou trouwens best een kloon van Arcee kunnen zijn. Of vice versa. Altijd netjes, een uitmuntende smaak van muziek, en foutloos Nederlands.
broer flamet wel vaker dan RC. Dus dan zou het de uitlaatklepkloon van RC moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:08 schreef ElizabethR het volgende:
Weltrusten broer![]()
Jij zou trouwens best een kloon van Arcee kunnen zijn. Of vice versa. Altijd netjes, een uitmuntende smaak van muziek, en foutloos Nederlands.
Het mooiste van klonen, vind ik nog steeds weer een pakkende gebruikersnaam vinden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou best een waanzinnige kloon willen hebben die de meest krankzinnige dingen postte. Maar uiteindelijk ben ik daar toch te fatsoenlijk voor
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef sig000 het volgende:
Het mooiste van klonen, vind ik nog steeds weer een pakkende gebruikersnaam vinden.
Een schizofreen is nooit alleen om er maar een dooddoener tegenaan te gooien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Marble het volgende:
[..]
broer flamet wel vaker dan RC. Dus dan zou het de uitlaatklepkloon van RC moeten zijn.
Wat is er nou pakkender dan sig000? Het heeft iets James Bond 007 achtigs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het mooiste van klonen, vind ik nog steeds weer een pakkende gebruikersnaam vinden.
Dat weet ik. Ik ken Arcee. En ik weet dat broer een andere naam heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arcee = Arcee en broer = broer.
Ik heb 'm ooit gestolen met inspiratie van gozert op een forum ergens in 1999. Steg001 was dat, zo kwam ik erop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat is er nou pakkender dan sig000? Het heeft iets James Bond 007 achtigs.
Ja en dan Lamon weer met iets deprimerends en vervolgens wenst ER weer wat mensen kanker toe en dan is de cirkel weer rond. It's the circle of semi-bikkel life.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:33 schreef sig000 het volgende:
blah blah... dan komt zo tong weer met "goeiemorgen"
Cirkels zijn de meest korte omtrek met de grootste oppervlakte.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:36 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja en dan Lamon weer met iets deprimerends en vervolgens wenst ER weer wat mensen kanker toe en dan is de cirkel weer rond. It's the circle of semi-bikkel life.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:33 schreef sig000 het volgende:
blah blah... dan komt zo tong weer met "goeiemorgen"
dooddoener -1quote:Op zaterdag 9 februari 2008 05:03 schreef tong80 het volgende:
Ik kom anders nooit om 5 uur mijn bed uit
Zeg, hou eens op!! Ik doe niet zo achterlijk hoor!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:36 schreef Marble het volgende:
[..]
en vervolgens wenst ER weer wat mensen kanker toe
Nee ik ken jouw type. Mag je in z'n reet neuken maar afrekenen is er niet bijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee tong ik weet 't tof gemaakt, ik kom een keer langs en dan mag je die pijp volstoppen.
Misschien is machinist worden wel wat voor je, dan maak je al die treinkoppers live mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik ken jouw type. Mag je in z'n reet neuken maar afrekenen is er niet bij
Misschien moet je zelf eens orgineel worden hoef je niet steeds mij te stalkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien is machinist worden wel wat voor je, dan maak je al die treinkoppers live mee.
Heb je er last van?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens orgineel worden hoef je niet steeds mij te stalken
Nee, het inspireert mequote:
Dat je anus te nauw isquote:
Altijd leuk die ervaringsdeskundigenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel zuipen tong dan komt 't wat soepeler eruitzetten ook met nauwe anus.
Geweldig toch, waar kom je zulk een knowhow nog meer tegen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk die ervaringsdeskundigen
hey!quote:
Eej Mooie rooiequote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
hey!Bluezzy Baby
Wil jij trouwens de grote versie van die schaappies???
Dan mail ik die effe.
Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogjequote:Op zondag 10 februari 2008 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Geen probleem, maar dan moet je even je email PMmen
De truc is dat je gewoon niet gaat slapen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Jammer, maar het wordt hier vast veel gezelliger als ik ga slapen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogje
Ik 'flame' nooit, volgens mij. Ik zet hoogstens mijn mening iets te sterk aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Marble het volgende:
broer flamet wel vaker dan RC.
Slotje op bikkeltijd??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:17 schreef broer het volgende:
Omdat ik het niet tot drie uur ga redden, vraag ik het hier maar even: wie heeft ervoor gezorgd dat het slotje op Bikkeltijd weg is?
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:25 schreef Lamonn het volgende:
Slotje op bikkeltijd??
Waarom was dat dan?
Gelukkig maar, een beetje respect voor de topics van weleer is wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.
Ik heb het nog niet geprobeerd. Het maakt me eigenlijk geen donder uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:39 schreef broer het volgende:
Heb jij je oude account nou nog steeds niet terug? Of wil je die überhaupt niet terug?
He gadverdamme... maar ff goed uitzoeken dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
Grrrrrr, ik moet weer even klagen hoor!!
Nou wonen we al bijna drie jaar in Ierland, en nog komt de belastingdienst uit Nederland zeuren!!!!
Nu willen ze weer weten wat we aan conserverend vermogen hebben opgebouwd in Nederland, en dan leggen ze ons even fijn een aanslag daarvoor op. Bij gratie gods hoeven we die dan nu nog niet te betalen, maar pas als we 65 zijn
Lekker, ga je in het buitenland wonen en dan mag je fijn alsnog belasting gaan betalen na je 65e. Uitzuigers!!
Ik vraag me af of dat ook nog geldt als ik Ierse ben geworden. Zal ik toch eens uitzoeken.
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:50 schreef broer het volgende:
Oké, klinkt aannemelijk.
Alleen loop je dan wel het risico dat je enige gesprekspartner gaat slapen - zoals nu - en dat je je de rest van de avond op YouTube moet vermaken. Sorry, daarvoor.
Om morgen nog wat te lezen te hebben en jou nog wat te laten typen: wat vond je van Juno en No Country For Old Men?
Welterusten!
Wat doe je nu dan, boeken lezen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie, wat grappig, ik post met onzichtbare inkt op een internetforum![]()
Pffff, sinds wanneer mag je juist in DIT topic niet meer zeurenquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.
Behalve de jouwe. Nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:45 schreef broer het volgende:
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.
Sinds wanneer mag je juist in dit topic geen weerwoord meer geven?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, sinds wanneer mag je juist in DIT topic niet meer zeuren
Dat deed ik dus ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je juist in dit topic geen weerwoord meer geven?
Hugo Borst verklapte vanavond het einde van Usual Suspectsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.
Trusten.
Heb chronische hoofdpijn dat soms migraine wordt. Zoals gisteren lig dan heel de dag in bed.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:47 schreef broer het volgende:
Maar 19 posts gisteren, tong. Je bent toch wel in orde?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:57 schreef Marble het volgende:
Voor de sfeer: een mooi semi-bikkeltijderig liedje.
Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:10 schreef ondeugend het volgende:Schandalig !!!
En maar fokken tot ie een ons weegt, maar niet eens in zijn eigen reeks.
Groot ego....?
of juist niet.
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.
Maar ik ben uberhaupt niet zo'n semibikkeldiehard meer, wat vooral te maken heeft met het feit dat ik toch wel een beetje moet werken en dat ik dan toch vrij vroeg op moet.
Dat wel. Het enige wat ik morgen moet doen is twee sollicitatiebrieven versturen en fitnessen. Ik denk dat dat wel moet lukken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:15 schreef Mike het volgende:
Maar morgen dan weer vrij, IR?
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.
Soms dan hè.
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.
Tssss, je bent net 1,5 week afgestudeerd en je krijgt meteen gezeik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!
Daar heb ik eigenlijk een hard hoofd inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:39 schreef broer het volgende:
Nee, nee! Ik wil graag dat een van de paragnostisch begaafderiken jouw peertjesprobleem oplost.
quote:En dan is de nacht het beste tijdstip, want iedereen weet dat die lui niet slapen omdat ze dat niet durven.
Maar daar is een heel legertje Sherlocks dat misschien wel mijn peertjesmysterie kan oplossen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:50 schreef broer het volgende:
JOR? Bestaat dat nog? Die jongen is toch al lang veroordeeld door de publieke opinie, dus waarom is daar nog een forum voor?
Maakt niet uit, de politie op Aruba zoekt er toch niet naar.quote:Niettemin: ik zou het daar niet proberen, want voor je het weet liggen al die peertjes in de zee. En als er iets milieuvervuilend is...
O, ik dacht dat daar alleen maar rechters zaten die niet zoveel met peertjes hebben. (Tenzij mevrouw Natalee peervormige tietjes had. Dan hebben ze er natuurlijk wel iets mee.)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar is een heel legertje Sherlocks dat misschien wel mijn peertjesmysterie kan oplossen!
Er is in die onmetelijke zee dan ook werkelijk nérgens naar te zoeken. Laat staan naar vier peertjes.quote:Maakt niet uit, de politie op Aruba zoekt er toch niet naar.
Tuuuuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 02:09 schreef Marble het volgende:
Joechei, Nikki heeft gewonnen! Ook al was ik eigenlijk voor Charlene! Jullie allemaal ook he?
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan, want daar heb ik gewoon zin in!!!
Vandaag was het moederkensdag in Ierland, en ik heb genoten!! We zijn naar Achill Island geweest en dat was spectaculair!! En nu is het weekend over, en nu heb ik zin om iemand te slaan!!
Verassen nog wel. Nou, daar doe ik niet aan meequote:Op maandag 3 maart 2008 01:24 schreef de_priester het volgende:
TONG komt terug, laten we hem verassen!!!!
Nee dat is niet zoquote:Op maandag 3 maart 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eigenlijk dat moederdag een internationale dag was en dus voor iedereen op dezelfde dag valt.
he, niet mijn topic, niet mijn typefout, wel slechtquote:Op maandag 3 maart 2008 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verassen nog wel. Nou, daar doe ik niet aan meeJe verast je kleine broertje maar ofzo.
Net stond het topic nog in je sigquote:Op maandag 3 maart 2008 01:38 schreef de_priester het volgende:
[..]
he, niet mijn topic, niet mijn typefout, wel slecht
true, maar mijn mamma zegt dat ik het mag en daaaaroommmmmmquote:Op maandag 3 maart 2008 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Net stond het topic nog in je sig![]()
Ik word echt niet goed van al die tong icoontjes. Walgelijk. Er is maar één Tong, en die valt niet te imiteren!!! Dus!!!
Godzijdank kom je tot inkeer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:34 schreef Lamon het volgende:
Het nieuwe album van Racoon valt me wat tegen
Racoon niet okee?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:04 schreef broer het volgende:
Godzijdank kom je tot inkeer.
Alleen de eerste cd. De rest is saai, zijig en een herhaling van wat ze al eerder hebben gedaan.quote:
Is alles niet een smaakkwestie?quote:
Ik bel Bram wel even!!!quote:
Zappend en alle teletekspagina's van 30 zenders lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verveelde me te pletter, Marble![]()
tong! Vertel eens, hoe ben je die twee weken doorgekomen?
Ok, goed naar de kloten dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zappend en alle teletekspagina's van 30 zenders lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |