Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:10 schreef ondeugend het volgende:Schandalig !!!
En maar fokken tot ie een ons weegt, maar niet eens in zijn eigen reeks.
Groot ego....?
of juist niet.
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.
Maar ik ben uberhaupt niet zo'n semibikkeldiehard meer, wat vooral te maken heeft met het feit dat ik toch wel een beetje moet werken en dat ik dan toch vrij vroeg op moet.
Dat wel. Het enige wat ik morgen moet doen is twee sollicitatiebrieven versturen en fitnessen. Ik denk dat dat wel moet lukken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:15 schreef Mike het volgende:
Maar morgen dan weer vrij, IR?
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.
Soms dan hè.
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.
Tssss, je bent net 1,5 week afgestudeerd en je krijgt meteen gezeik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!
Daar heb ik eigenlijk een hard hoofd inquote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:39 schreef broer het volgende:
Nee, nee! Ik wil graag dat een van de paragnostisch begaafderiken jouw peertjesprobleem oplost.
quote:En dan is de nacht het beste tijdstip, want iedereen weet dat die lui niet slapen omdat ze dat niet durven.
Maar daar is een heel legertje Sherlocks dat misschien wel mijn peertjesmysterie kan oplossen!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:50 schreef broer het volgende:
JOR? Bestaat dat nog? Die jongen is toch al lang veroordeeld door de publieke opinie, dus waarom is daar nog een forum voor?
Maakt niet uit, de politie op Aruba zoekt er toch niet naar.quote:Niettemin: ik zou het daar niet proberen, want voor je het weet liggen al die peertjes in de zee. En als er iets milieuvervuilend is...
O, ik dacht dat daar alleen maar rechters zaten die niet zoveel met peertjes hebben. (Tenzij mevrouw Natalee peervormige tietjes had. Dan hebben ze er natuurlijk wel iets mee.)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Maar daar is een heel legertje Sherlocks dat misschien wel mijn peertjesmysterie kan oplossen!
Er is in die onmetelijke zee dan ook werkelijk nérgens naar te zoeken. Laat staan naar vier peertjes.quote:Maakt niet uit, de politie op Aruba zoekt er toch niet naar.
Tuuuuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 02:09 schreef Marble het volgende:
Joechei, Nikki heeft gewonnen! Ook al was ik eigenlijk voor Charlene! Jullie allemaal ook he?
quote:Op maandag 3 maart 2008 01:23 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zin om iemand te slaan, want daar heb ik gewoon zin in!!!
Vandaag was het moederkensdag in Ierland, en ik heb genoten!! We zijn naar Achill Island geweest en dat was spectaculair!! En nu is het weekend over, en nu heb ik zin om iemand te slaan!!
Verassen nog wel. Nou, daar doe ik niet aan meequote:Op maandag 3 maart 2008 01:24 schreef de_priester het volgende:
TONG komt terug, laten we hem verassen!!!!
Nee dat is niet zoquote:Op maandag 3 maart 2008 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht eigenlijk dat moederdag een internationale dag was en dus voor iedereen op dezelfde dag valt.
he, niet mijn topic, niet mijn typefout, wel slechtquote:Op maandag 3 maart 2008 01:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verassen nog wel. Nou, daar doe ik niet aan meeJe verast je kleine broertje maar ofzo.
Net stond het topic nog in je sigquote:Op maandag 3 maart 2008 01:38 schreef de_priester het volgende:
[..]
he, niet mijn topic, niet mijn typefout, wel slecht
true, maar mijn mamma zegt dat ik het mag en daaaaroommmmmmquote:Op maandag 3 maart 2008 01:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Net stond het topic nog in je sig![]()
Ik word echt niet goed van al die tong icoontjes. Walgelijk. Er is maar één Tong, en die valt niet te imiteren!!! Dus!!!
Godzijdank kom je tot inkeer.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:34 schreef Lamon het volgende:
Het nieuwe album van Racoon valt me wat tegen
Racoon niet okee?quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:04 schreef broer het volgende:
Godzijdank kom je tot inkeer.
Alleen de eerste cd. De rest is saai, zijig en een herhaling van wat ze al eerder hebben gedaan.quote:
Is alles niet een smaakkwestie?quote:
Ik bel Bram wel even!!!quote:
Zappend en alle teletekspagina's van 30 zenders lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 02:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik verveelde me te pletter, Marble![]()
tong! Vertel eens, hoe ben je die twee weken doorgekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |