Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogjequote:Op zondag 10 februari 2008 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Geen probleem, maar dan moet je even je email PMmen
De truc is dat je gewoon niet gaat slapen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Jammer, maar het wordt hier vast veel gezelliger als ik ga slapen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogje
Ik 'flame' nooit, volgens mij. Ik zet hoogstens mijn mening iets te sterk aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Marble het volgende:
broer flamet wel vaker dan RC.
Slotje op bikkeltijd??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:17 schreef broer het volgende:
Omdat ik het niet tot drie uur ga redden, vraag ik het hier maar even: wie heeft ervoor gezorgd dat het slotje op Bikkeltijd weg is?
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:25 schreef Lamonn het volgende:
Slotje op bikkeltijd??
Waarom was dat dan?
Gelukkig maar, een beetje respect voor de topics van weleer is wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.
Ik heb het nog niet geprobeerd. Het maakt me eigenlijk geen donder uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:39 schreef broer het volgende:
Heb jij je oude account nou nog steeds niet terug? Of wil je die überhaupt niet terug?
He gadverdamme... maar ff goed uitzoeken dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
Grrrrrr, ik moet weer even klagen hoor!!
Nou wonen we al bijna drie jaar in Ierland, en nog komt de belastingdienst uit Nederland zeuren!!!!
Nu willen ze weer weten wat we aan conserverend vermogen hebben opgebouwd in Nederland, en dan leggen ze ons even fijn een aanslag daarvoor op. Bij gratie gods hoeven we die dan nu nog niet te betalen, maar pas als we 65 zijn
Lekker, ga je in het buitenland wonen en dan mag je fijn alsnog belasting gaan betalen na je 65e. Uitzuigers!!
Ik vraag me af of dat ook nog geldt als ik Ierse ben geworden. Zal ik toch eens uitzoeken.
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:50 schreef broer het volgende:
Oké, klinkt aannemelijk.
Alleen loop je dan wel het risico dat je enige gesprekspartner gaat slapen - zoals nu - en dat je je de rest van de avond op YouTube moet vermaken. Sorry, daarvoor.
Om morgen nog wat te lezen te hebben en jou nog wat te laten typen: wat vond je van Juno en No Country For Old Men?
Welterusten!
Wat doe je nu dan, boeken lezen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie, wat grappig, ik post met onzichtbare inkt op een internetforum![]()
Pffff, sinds wanneer mag je juist in DIT topic niet meer zeurenquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.
Behalve de jouwe. Nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:45 schreef broer het volgende:
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.
Sinds wanneer mag je juist in dit topic geen weerwoord meer geven?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, sinds wanneer mag je juist in DIT topic niet meer zeuren
Dat deed ik dus ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je juist in dit topic geen weerwoord meer geven?
Hugo Borst verklapte vanavond het einde van Usual Suspectsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.
Trusten.
Heb chronische hoofdpijn dat soms migraine wordt. Zoals gisteren lig dan heel de dag in bed.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:47 schreef broer het volgende:
Maar 19 posts gisteren, tong. Je bent toch wel in orde?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:57 schreef Marble het volgende:
Voor de sfeer: een mooi semi-bikkeltijderig liedje.
Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:10 schreef ondeugend het volgende:Schandalig !!!
En maar fokken tot ie een ons weegt, maar niet eens in zijn eigen reeks.
Groot ego....?
of juist niet.
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:12 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben een heel eenvoudige, bescheiden jongen. Al is het natuurlijk wel vleiend dat mensen in deze reeks posten terwijl ik op vakantie ben, zoals afgelopen week het geval was.
Maar ik ben uberhaupt niet zo'n semibikkeldiehard meer, wat vooral te maken heeft met het feit dat ik toch wel een beetje moet werken en dat ik dan toch vrij vroeg op moet.
Dat wel. Het enige wat ik morgen moet doen is twee sollicitatiebrieven versturen en fitnessen. Ik denk dat dat wel moet lukken.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:15 schreef Mike het volgende:
Maar morgen dan weer vrij, IR?
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tja... van armoedig student tot succesvol deelnemer den maatschappij... jammer soms.
Soms dan hè.
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik zit ergens tussenin. Ik ben nu armoediger dan ik ooit geweest ben als student, en ben nog geen succesvol deelnemer van de maatschappij. Maar we ploeteren voort.
Tssss, je bent net 1,5 week afgestudeerd en je krijgt meteen gezeik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 03:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Tsssss en dat heeft een eigen reeks !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |