Altijd leuk die ervaringsdeskundigenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel zuipen tong dan komt 't wat soepeler eruitzetten ook met nauwe anus.
Geweldig toch, waar kom je zulk een knowhow nog meer tegen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk die ervaringsdeskundigen
hey!quote:
Eej Mooie rooiequote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
hey!Bluezzy Baby
Wil jij trouwens de grote versie van die schaappies???
Dan mail ik die effe.
Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogjequote:Op zondag 10 februari 2008 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Geen probleem, maar dan moet je even je email PMmen
De truc is dat je gewoon niet gaat slapen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Jammer, maar het wordt hier vast veel gezelliger als ik ga slapen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogje
Ik 'flame' nooit, volgens mij. Ik zet hoogstens mijn mening iets te sterk aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Marble het volgende:
broer flamet wel vaker dan RC.
Slotje op bikkeltijd??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:17 schreef broer het volgende:
Omdat ik het niet tot drie uur ga redden, vraag ik het hier maar even: wie heeft ervoor gezorgd dat het slotje op Bikkeltijd weg is?
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:25 schreef Lamonn het volgende:
Slotje op bikkeltijd??
Waarom was dat dan?
Gelukkig maar, een beetje respect voor de topics van weleer is wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.
Ik heb het nog niet geprobeerd. Het maakt me eigenlijk geen donder uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:39 schreef broer het volgende:
Heb jij je oude account nou nog steeds niet terug? Of wil je die überhaupt niet terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |