Ja en dan Lamon weer met iets deprimerends en vervolgens wenst ER weer wat mensen kanker toe en dan is de cirkel weer rond. It's the circle of semi-bikkel life.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:33 schreef sig000 het volgende:
blah blah... dan komt zo tong weer met "goeiemorgen"
Cirkels zijn de meest korte omtrek met de grootste oppervlakte.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:36 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja en dan Lamon weer met iets deprimerends en vervolgens wenst ER weer wat mensen kanker toe en dan is de cirkel weer rond. It's the circle of semi-bikkel life.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:33 schreef sig000 het volgende:
blah blah... dan komt zo tong weer met "goeiemorgen"
dooddoener -1quote:Op zaterdag 9 februari 2008 05:03 schreef tong80 het volgende:
Ik kom anders nooit om 5 uur mijn bed uit
Zeg, hou eens op!! Ik doe niet zo achterlijk hoor!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:36 schreef Marble het volgende:
[..]
en vervolgens wenst ER weer wat mensen kanker toe
Nee ik ken jouw type. Mag je in z'n reet neuken maar afrekenen is er niet bijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hee tong ik weet 't tof gemaakt, ik kom een keer langs en dan mag je die pijp volstoppen.
Misschien is machinist worden wel wat voor je, dan maak je al die treinkoppers live mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik ken jouw type. Mag je in z'n reet neuken maar afrekenen is er niet bij
Misschien moet je zelf eens orgineel worden hoef je niet steeds mij te stalkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien is machinist worden wel wat voor je, dan maak je al die treinkoppers live mee.
Heb je er last van?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens orgineel worden hoef je niet steeds mij te stalken
Nee, het inspireert mequote:
Dat je anus te nauw isquote:
Altijd leuk die ervaringsdeskundigenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Veel zuipen tong dan komt 't wat soepeler eruitzetten ook met nauwe anus.
Geweldig toch, waar kom je zulk een knowhow nog meer tegen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 06:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd leuk die ervaringsdeskundigen
hey!quote:
Eej Mooie rooiequote:Op zondag 10 februari 2008 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
hey!Bluezzy Baby
Wil jij trouwens de grote versie van die schaappies???
Dan mail ik die effe.
Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogjequote:Op zondag 10 februari 2008 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Geen probleem, maar dan moet je even je email PMmen
De truc is dat je gewoon niet gaat slapen.quote:Op zondag 10 februari 2008 02:31 schreef wyccie het volgende:
Jammer, maar het wordt hier vast veel gezelliger als ik ga slapen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb je vandaag nog een mail gestuurd n.a.v. je reaktie op mijn blogje
Ik 'flame' nooit, volgens mij. Ik zet hoogstens mijn mening iets te sterk aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Marble het volgende:
broer flamet wel vaker dan RC.
Slotje op bikkeltijd??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:17 schreef broer het volgende:
Omdat ik het niet tot drie uur ga redden, vraag ik het hier maar even: wie heeft ervoor gezorgd dat het slotje op Bikkeltijd weg is?
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:25 schreef Lamonn het volgende:
Slotje op bikkeltijd??
Waarom was dat dan?
Gelukkig maar, een beetje respect voor de topics van weleer is wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:29 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Murp had hem dichtgegooid met een linkje naar semi-bikkeltijd. Maar die post is op magische wijze verdwenen.
Ik heb het nog niet geprobeerd. Het maakt me eigenlijk geen donder uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:39 schreef broer het volgende:
Heb jij je oude account nou nog steeds niet terug? Of wil je die überhaupt niet terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |