You've made your bed, you lie in itquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:45 schreef broer het volgende:
Nee, hoor.
En over een tijdje kom ik hier janken dat ze mij hetzelfde heeft geflikt. En dan verwacht ik steun en bemoedigende woorden.
160 posts op een dag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef broer het volgende:
O, en wil ER of Wa me die '160' nog even uitleggen?
Ze moeten op tijd dicht en vaste klanten weten de weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, okee, ja uiteraard, denk ikMaar hoezo dan?
Jerruh, hedde gai de kleine van amaranta reeds gezien?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar.... we zijn in nederland he...
zeg spreek je gill ng wel es.?
Nee hoor, ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja maar.... we zijn in nederland he...![]()
Regelmatig.quote:zeg spreek je gill ng wel es.?
Oooooow!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze moeten op tijd dicht en vaste klanten weten de weg.
tong die op één dag 160 keer postte, zie linkje. Sorry, ik was nog bezig met 101 en 102quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:46 schreef broer het volgende:
O, en wil ER of Wa me die '160' nog even uitleggen?
gill is lief!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee hoor, ik niet
[..]
Regelmatig.
Ik denk dat ze echt is.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:47 schreef ElizabethR het volgende:
Zhe is een disgrace voor de enige echte fantastische generatie van vrouwen tussen de 40 en 50!!
Geef eens een naam voor dat eentje?
I will. Don't worry. And I'll sleep like a baby.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:47 schreef Wickedangel het volgende:
You've made your bed, you lie in it
Ben er ook bang voor. Maar je weet maar nooit. Straks blijkt dat ik ook een kloon ben.quote:
Nogalquote:
Ooit heb ik sig000 in 't leven geroepen zodat ik er sig001 sig002 etc van kon maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Maar je weet maar nooit. Straks blijkt dat ik ook een kloon ben.
Geen idee. Het gaat iig veel te snel. We kunnen de toorn van I.R. verwachten. Bibberdebibber.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:56 schreef ElizabethR het volgende:
In nog geen twee uur 114 posts in een bikkeltijd!! Is dat een record??
exactly.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:57 schreef Marble het volgende:
Ik hou niet van klonen. Ik vind dat je gewoon alles onder je originele nickname moet posten, voor de authenticiteit.
IR is een lobbes hoor. Grote mond maar een klein hartje. Als puntje bij paaltje (hihi) komt is hij heel lief.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen idee. Het gaat iig veel te snel. We kunnen de toorn van I.R. verwachten. Bibberdebibber.
Je groeit er met op, dat klonen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:57 schreef Marble het volgende:
Ik hou niet van klonen. Ik vind dat je gewoon alles onder je originele nickname moet posten, voor de authenticiteit.
Boter en hoofd en zo. Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:57 schreef Marble het volgende:
Het is dan ook "Semi" hier.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:00 schreef Marble het volgende:
[..]
IR is een lobbes hoor. Grote mond maar een klein hartje. Als puntje bij paaltje (hihi) komt is hij heel lief.
Ik kan me dat niet herinneren. Vast een hersenspinsel van je.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boter en hoofd en zo. Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.
Godver. Nu moet ik dus 101 delen teruglezen om dat op te zoeken, nieuwsgierig als ik ben.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:02 schreef Marble het volgende:
Ik kan me dat niet herinneren. Vast een hersenspinsel van je.
Ach door al die boter is dit forum zo leuk, de eigenaar voorop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boter en hoofd en zo. Ik kan me de semibikkeltijd herinneren waarin jij al je klonen uit de kast haalde.
Ik ga nog wel eens zoeken, maar niet om vier uur 's nachts.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:03 schreef broer het volgende:
Godver. Nu moet ik dus 101 delen teruglezen om dat op te zoeken, nieuwsgierig als ik ben.
Wat wickedangel "al mijn klonen" noemt is nog niet eens 5% denk ik, dus enjoy.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:03 schreef broer het volgende:
[..]
Godver. Nu moet ik dus 101 delen teruglezen om dat op te zoeken, nieuwsgierig als ik ben.
IRC.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ooit zat ik in een internationale chatroom waar je nick niet beschermd was. Iedere gek kon onder jouw naam inloggen. En wij maar rechercherenGoeie ouwe tijd
Ik ben ontzettend naïef als het gaat om klonen, ik heb het nooit door.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat wickedangel "al mijn klonen" noemt is nog niet eens 5% denk ik, dus enjoy.
Ik WIST wel dat die Bluezz niet echt kon zijn!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:06 schreef sig000 het volgende:
Ik beken. Er staan er wel een paar van mij in deze reeks.
Hm... Vreemd - als je het mysterie probeert te voeden, verlies ik in één keer al mijn nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:04 schreef Marble het volgende:
Wat wickedangel "al mijn klonen" noemt is nog niet eens 5% denk ik, dus enjoy.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:08 schreef ElizabethR het volgende:
Weltrusten broer![]()
Jij zou trouwens best een kloon van Arcee kunnen zijn. Of vice versa. Altijd netjes, een uitmuntende smaak van muziek, en foutloos Nederlands.
broer flamet wel vaker dan RC. Dus dan zou het de uitlaatklepkloon van RC moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:08 schreef ElizabethR het volgende:
Weltrusten broer![]()
Jij zou trouwens best een kloon van Arcee kunnen zijn. Of vice versa. Altijd netjes, een uitmuntende smaak van muziek, en foutloos Nederlands.
Het mooiste van klonen, vind ik nog steeds weer een pakkende gebruikersnaam vinden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou best een waanzinnige kloon willen hebben die de meest krankzinnige dingen postte. Maar uiteindelijk ben ik daar toch te fatsoenlijk voor
Ik heb er nog wel een paar in voorraad.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef sig000 het volgende:
Het mooiste van klonen, vind ik nog steeds weer een pakkende gebruikersnaam vinden.
Een schizofreen is nooit alleen om er maar een dooddoener tegenaan te gooien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Marble het volgende:
[..]
broer flamet wel vaker dan RC. Dus dan zou het de uitlaatklepkloon van RC moeten zijn.
Wat is er nou pakkender dan sig000? Het heeft iets James Bond 007 achtigs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het mooiste van klonen, vind ik nog steeds weer een pakkende gebruikersnaam vinden.
Dat weet ik. Ik ken Arcee. En ik weet dat broer een andere naam heeft.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Arcee = Arcee en broer = broer.
Ik heb 'm ooit gestolen met inspiratie van gozert op een forum ergens in 1999. Steg001 was dat, zo kwam ik erop.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:12 schreef Marble het volgende:
[..]
Wat is er nou pakkender dan sig000? Het heeft iets James Bond 007 achtigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |