Ik heb er ook weleens last van en ga dan snel slapen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Lijkt me best eng, zo'n Jomanda die in je verscholen zit. En dan op een goede morgen terwijl je net aan je koffie met croissantje zit zich opeens een weg naar buiten klauwt a la de embryo uit Alien.
Als dat gebeurt, beloof ik dat ik foto's zal makenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:17 schreef Marble het volgende:
Lijkt me best eng, zo'n Jomanda die in je verscholen zit. En dan op een goede morgen terwijl je net aan je koffie met croissantje zit zich opeens een weg naar buiten klauwt a la de embryo uit Alien.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:20 schreef broer het volgende:
Ik moet naar buiten om te roken...
Die laaste kansloze telt niet meer mee.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, beloof ik dat ik foto's zal maken![]()
Hij stond echt op de eerste pagina in mijn posthistorie die ik aanklikte. Zou ook niet weten hoe ik 'm anders had moeten vinden
Misschien zit ie te fokken vanuit de McDonald's?quote:
Het zijn toch 9 of 10 seizoenen? Ik denk dat ik ze allemaal nog wel een keertje of 6 kan zien per stuk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:19 schreef broer het volgende:
[..]
Ik wil niet meteen vreselijk ontmoedigend doen, maar hoe lang denk je dat vol te houden?
Dat went.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zat vanavond lekker te roken in een eettentje. Strakjes ben je een paria.
Het wat zure, slappe "net niet" gehalte idd. Best wel toepasselijk toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:23 schreef sig000 het volgende:
Aan de andere kant geeft het "Semi" in de topictitel ook een soort van onmacht aan in dit topic.
Welnee!! Hier zijn de rokersplekken veel gezelliger dan waar al die niet rokende kniesoren zitten en nooit een woord met elkaar wisselen. De meeste pubs hebben echt wel voorzieningen getroffen hoor!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
Strakjes ben je een paria.
Omdat ik hier binnen niet mag roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
Waarom?
Ja idd, mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de echte bikkeltijden dan schift zich dat vanzelf.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Het wat zure, slappe "net niet" gehalte idd. Best wel toepasselijk toch?
Stop toch met roken broer, straks krijg je kanker en dan heeft ER haar zin.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:31 schreef broer het volgende:
[..]
Omdat ik hier binnen niet mag roken.
De pubs daar hebben toch ook allemaal een achterdeur?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee!! Hier zijn de rokersplekken veel gezelliger dan waar al die niet rokende kniesoren zitten en nooit een woord met elkaar wisselen. De meeste pubs hebben echt wel voorzieningen getroffen hoor!!
Nou geef ik heel toevallig ER nogal graag haar zin...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:32 schreef Marble het volgende:
Stop toch met roken broer, straks krijg je kanker en dan heeft ER haar zin.
Oh dan is 't goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:33 schreef broer het volgende:
[..]
Nou geef ik heel toevallig ER nogal graag haar zin...
onkruid vergaat niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:32 schreef Marble het volgende:
[..]
Ja, ik was een paar jaar geleden in Ierland toen het rookverbod net een paar maanden gold. Dat had wel wat, buiten roken en daarover tegen elkaar mekkeren, maar het was dan ook zomer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:30 schreef ElizabethR het volgende:
Welnee!! Hier zijn de rokersplekken veel gezelliger dan waar al die niet rokende kniesoren zitten en nooit een woord met elkaar wisselen. De meeste pubs hebben echt wel voorzieningen getroffen hoor!!
jerre heeft teveel bacootjes op en houdt van iedereen momenteel, ook van baboon en stormueentje!quote:
Nieuwsflits: Marble, lieverd, ook niet rokers krijgen kankerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:32 schreef Marble het volgende:
[..]
In het huis van mijn geliefde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is hier?
Voor die eerste heb je pech want die komt hier haast nooit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jerre heeft teveel bacootjes op en houdt van iedereen momenteel, ook van baboon en stormueentje!
SQ heeft teveel malibuucolaatjes op en houdt vooral van alcohol, maar ook van jerruh hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jerre heeft teveel bacootjes op en houdt van iedereen momenteel, ook van baboon en stormueentje!
Ik vond deze eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en ik word echt schijtziek van die kutkloon!!
Hoezo? Mag je daar ook al niet buiten roken dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:38 schreef Stormqueen het volgende:
maar echt waar, als je rookt is NYC een hell
in mijn club, waar ik werk, heb je de mzzl dat er een moioe rookruimte is waar na 1 juli gerookt mag worden!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:39 schreef ElizabethR het volgende:
Graag gedaan WAEn inderdaad was Ierland het eerste land dat een smokingban invoerde in Europa. En er zijn alleen maar meer mensen gaan roken
Een kroeg heeft ook een achteringang.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Verder snap ik die van de achterdeur niet
Ow, en ik word echt schijtziek van die kutkloon!!
Whatever die kutkloon post, het is allemaal schijtbagger.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond deze eigenlijk beter.
Oooooh! Ik mag toch hopen dat het een ándere geliefde is dan een tijdje geleden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:37 schreef broer het volgende:
In het huis van mijn geliefde.
Ow, okee, ja uiteraard, denk ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een kroeg heeft ook een achteringang.![]()
quote:En die vrouwelijke usert is volgens mij nog echt ook.![]()
Tsja dan komen we op een punt terecht wat erg gevoelig ligt bij de eigenaar van dit forum.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whatever die kutkloon post, het is allemaal schijtbagger.
Weet niet of het een kloon is. Sommige mensen zijn gewoon zo. Ik weet er nog wel eentje op dit forumquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:41 schreef ElizabethR het volgende:
Whatever die kutkloon post, het is allemaal schijtbagger.
Nee, hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:41 schreef Wickedangel het volgende:
Oooooh! Ik mag toch hopen dat het een ándere geliefde is dan een tijdje geleden?
ja maar.... we zijn in nederland he...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, okee, ja uiteraard, denk ikMaar hoezo dan?
[..]
![]()
En Jerruh, dat hebben 9 van de 10 pubs in Ierland ook hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |