Jij bent nog niet op de hoogte van de fok pliesie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:24 schreef MASD het volgende:
masturberen.
Opgewarmde kipfile schijnt net echt te zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:25 schreef MASD het volgende:
En het is voor mannen zeg maar moeilijker om geschikt materiaal te vinden behalve warme appeltaart en nasi.
Ga slapen,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij bent nog niet op de hoogte van de fok pliesie?
Je mag dingen niet direct bij de naam noemen hier!
dat is niet netjes en dat is slecht als voorbeeld..voor puberts
duzzzzz
Jij bent een schapenhater he!quote:
Klassieker: 2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:27 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Opgewarmde kipfile schijnt net echt te zijn
Ja nee die van jouquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:30 schreef jordeeeh het volgende:
Oh op foto's van jou...
[ afbeelding ]
Dampo tandpasta en vicks?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klassieker: 2 kipfiletjes als een-bijna-kutsensatie.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja nee die van jou
...eh...
pffffffff
ja sorry k ben wel eerlijk ik ben 40 en ik zou zelfs nu nog niet op jou vallenquote:
Wil je daarmee zeggen dat jij een breezer bent?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja sorry k ben wel eerlijk ik ben 40 en ik zou zelfs nu nog niet op jou vallen
maar geef nie er zijn nog breezers genoeg hoor
En er wórdt me toch in je fotoboek gekeken nu,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja sorry k ben wel eerlijk ik ben 40 en ik zou zelfs nu nog niet op jou vallen
maar geef nie er zijn nog breezers genoeg hoor
wat is een breezer en breezer is lekker dus?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:48 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat jij een breezer bent?
ja ik zoek toch echt een man met zalige lange tepels hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:50 schreef bolivian het volgende:
[..]
En er wórdt me toch in je fotoboek gekeken nu,!
....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat is een breezer en breezer is lekker dus?
Laten we zeggen dat je voluit profiteert van de totale lamlendigheid die op dit forum is neergedaald.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik zoek toch echt een man met zalige lange tepels hoor
hmmmm
jummmmmmm
pets pets kletsssss
'K heb een gemiddelde tepellengte.....ben ik kansmaker?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:51 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik zoek toch echt een man met zalige lange tepels hoor
hmmmm
jummmmmmm
pets pets kletsssss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |