Bwhahahaahahaha.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:21 schreef zhe-devilll het volgende:
Of een je loopt met een vriendin door de stad en ze groet vriendelijk naar een aartslelijke vent en jij roept jolig uit
jezus daar wil je toch echt niet onder liggen of wel?
En dan zegt zij ja maar tis mijn nieuwe vriendje..
![]()
Van dat soort blunders je weet wel...
zoiets
Prettig gestoord mag dat????????quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:24 schreef MASD het volgende:
Je bent gewoon 24/7 high of niet?het kan niet anders.
Holy cow man!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:25 schreef Parkinson_XTC het volgende:
of dat je wakker schiet in bed omdat je in je mdma-afterglow ineens in paniek naar je stuur grijpt omdat je denkt dat je in slaap gevallen bent tijdens het rijden... en dan, als je net terug relaxed wordt omdat je beseft dat je in bed ligt... dat je dan het knopje van het nachtlampje niet kan vinden en abrupt tot de ontdekking komt dat je toch in de auto zit... niet op de weg gelukkig, maar spacend aan de oever van de lokale visvijver.... poehee.
niet elke keer hoor... en het heeft wel iets hoor... op zich.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Holy cow man!
Doet drugs dat met je?
Scary!!!!!!!!!!
Lijkt me enorm eng zoietsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:33 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
niet elke keer hoor... en het heeft wel iets hoor... op zich.
hoezo dan? het gebeurt niet tijdens het rijden hoor...quote:
..ulkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:37 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
hoezo dan? het gebeurt niet tijdens het rijden hoor...
ik ga niet rijden op zo'n moment.
je staat daar gewoon een beetje te genieten van een zomernacht... en als je dan een keer wegdoezelt, kan er zoiets mafs gebeuren...
dat is een keuze.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:38 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
..ulk
enzoow
ik heb niks met drugs....eng gedoe
quote:
Wie jij of?quote:
Begrijpend lezen lukt daarentegen nog steeds nietquote:
Doe eens niet zo onaardig jij!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Begrijpend lezen lukt daarentegen nog steeds niet
Ik kan er niets aan doen dat ik die forum diarree van jou overal tegen kom. Ik bleef er liever van verschoond.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onaardig jij!
Waarom? Het is pas 2 uur en ik kan morgen uitslapenquote:ga slapen ofzo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |