He gadverdamme... maar ff goed uitzoeken dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:08 schreef ElizabethR het volgende:
Grrrrrr, ik moet weer even klagen hoor!!
Nou wonen we al bijna drie jaar in Ierland, en nog komt de belastingdienst uit Nederland zeuren!!!!
Nu willen ze weer weten wat we aan conserverend vermogen hebben opgebouwd in Nederland, en dan leggen ze ons even fijn een aanslag daarvoor op. Bij gratie gods hoeven we die dan nu nog niet te betalen, maar pas als we 65 zijn
Lekker, ga je in het buitenland wonen en dan mag je fijn alsnog belasting gaan betalen na je 65e. Uitzuigers!!
Ik vraag me af of dat ook nog geldt als ik Ierse ben geworden. Zal ik toch eens uitzoeken.
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:50 schreef broer het volgende:
Oké, klinkt aannemelijk.
Alleen loop je dan wel het risico dat je enige gesprekspartner gaat slapen - zoals nu - en dat je je de rest van de avond op YouTube moet vermaken. Sorry, daarvoor.
Om morgen nog wat te lezen te hebben en jou nog wat te laten typen: wat vond je van Juno en No Country For Old Men?
Welterusten!
Wat doe je nu dan, boeken lezen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:52 schreef ElizabethR het volgende:
Gossie, wat grappig, ik post met onzichtbare inkt op een internetforum![]()
Pffff, sinds wanneer mag je juist in DIT topic niet meer zeurenquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:45 schreef broer het volgende:
[..]
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.
Behalve de jouwe. Nu.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:45 schreef broer het volgende:
Och, kom op, zeg. Er blijven zoveel posts onbeantwoord.
Sinds wanneer mag je juist in dit topic geen weerwoord meer geven?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, sinds wanneer mag je juist in DIT topic niet meer zeuren
Dat deed ik dus ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:55 schreef broer het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je juist in dit topic geen weerwoord meer geven?
Hugo Borst verklapte vanavond het einde van Usual Suspectsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 02:03 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Kijk geen films meer, zonde van mijn tijd.
Trusten.
Heb chronische hoofdpijn dat soms migraine wordt. Zoals gisteren lig dan heel de dag in bed.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:47 schreef broer het volgende:
Maar 19 posts gisteren, tong. Je bent toch wel in orde?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:57 schreef Marble het volgende:
Voor de sfeer: een mooi semi-bikkeltijderig liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |