quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:17 schreef Marble het volgende:
Het is niet deel 101 meer tong, maar deel
[ afbeelding ]
Ja, ik verwacht heus niet dat je tegen mij lacht hoorquote:
Dit is deel 102, en jij herhaalt het 101 Dalmatiers-plaatje uit het vorige deelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:23 schreef tong80 het volgende:
Er ztaan toch plaatjes ? Wat heb ik nu weer gout gefaan ?
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind die Dalmatiërs eigenlijk ook niet zo hoor.
Ik vind eigenlijk heel die OP niks zo.
Maar dat is in 2072!! Dan ben ik toch allang dood.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
topic 673
Waar maak ik me druk? Ik zeg gewoon dat ik die plaatjes niet mooi vind.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.
Ik hoop dat ook niet meer mee te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dat is in 2072!! Dan ben ik toch allang dood.
Ik heb niet zozeer moeite met het dalmatiersplaatje, als meer met het plaatje in de OP, dat lijkt teveel op zelfverheerlijking, terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef Marble het volgende:
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:33 schreef Lamonn het volgende:
Ik heb niet zozeer moeite met het dalmatiersplaatje, als meer met het plaatje in de OP, dat lijkt teveel op zelfverheerlijking, terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.
quote:
Precies, daarom hoeft Marble zich er ook niets van aan te trekken, en moet dat plaatje gewoon in de OP. Ik vind het alleen niet mooi. Boeien!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Maar nu is het tekstje ook weg. Niet dat iemand ooit nog een OP leest
Maar het is ook weer zonde van Marbles huisvlijt.
Jij ook een dikke kutquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:48 schreef Bluezz het volgende:
Semi-bikkelen, zo'n origineel concept, ik zou geen standaard OP of een repeterende OP mottu hoor
En meteen een dikke kut![]()
Ah, hier moet ik zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:33 schreef Lamonn het volgende:
terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.
O, wacht. Hier moet ik zijn.quote:
Laat staan dat je steeds weer moet inloggen, om cookies te voorkomen en zo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:54 schreef sig000 het volgende:
Ik raak in de war met al die gesloten delen.
Whehehe.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, hier moet ik zijn.
[..]
O, wacht. Hier moet ik zijn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat staan dat je steeds weer moet inloggen, om cookies te voorkomen en zo.
Je kunt ze legen, als je wiltquote:
Mooi zo, ik heb niets meer te vertellen. Precies op tijd dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef sig000 het volgende:
Hee Lamon, het laatste Bikkeltijdtopic zit op slot dacht ik.
Rechtermuisklik en dan alles verwijderen, zo gaat dat in IE7.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kunt ze legen, als je wiltIedere dag, elk uur, desnoods. Ik was er laatst naar op zoek maar ik kon niet meer vinden waar het zat.
En ging juist zo open worden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:07 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb niets meer te vertellen. Precies op tijd dus.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:07 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Mooi zo, ik heb niets meer te vertellen. Precies op tijd dus.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:56 schreef sig000 het volgende:
Hee Lamon, het laatste Bikkeltijdtopic zit op slot dacht ik.
Ik klikte op een willekeurige pagina in mijn posthistorie en ik had 'm meteen te pakken. Sorryquote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:10 schreef sig000 het volgende:
Niemand die dat topic met de Fok search nog gaat vinden en het is best wel een mooi einde zo.
Dat kan toch geen toeval meer zijn? Misschien zit in jou wel de nieuwe Jomanda verscholen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik klikte op een willekeurige pagina in mijn posthistorie en ik had 'm meteen te pakken. Sorry
Dat moet haast wel dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:14 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat kan toch geen toeval meer zijn? Misschien zit in jou wel de nieuwe Jomanda verscholen!
Anders open.quote:
Lijkt me best eng, zo'n Jomanda die in je verscholen zit. En dan op een goede morgen terwijl je net aan je koffie met croissantje zit zich opeens een weg naar buiten klauwt a la de embryo uit Alien.quote:
Ik vind dat echt een goed streven maar zou de volgorde precies omdraaien!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:16 schreef Lamonn het volgende:
[..]
Ik wil vanaf nu alleen nog maar werken, drinken, neuken en Seinfeld kijken.
Ik wil niet meteen vreselijk ontmoedigend doen, maar hoe lang denk je dat vol te houden?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:16 schreef Lamonn het volgende:
Ik wil vanaf nu alleen nog maar werken, drinken, neuken en Seinfeld kijken.
Ik heb er ook weleens last van en ga dan snel slapen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Lijkt me best eng, zo'n Jomanda die in je verscholen zit. En dan op een goede morgen terwijl je net aan je koffie met croissantje zit zich opeens een weg naar buiten klauwt a la de embryo uit Alien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |